Assembly ja Starcraft II

Valvoja: Uutistenkirjoittajat

Re: Assembly ja Starcraft II

ViestiKirjoittaja Hasu » 03 Heinä 2010, 18:45

Kyllä sydäntä lämmittää että joku on viitsinyt puuttua asiaan! Itse olen stressanut onko sitä vai ei kun listalla sitä ei ole, mutta luulin tuon olevan jo itsestään selvyys. Olen siis menossa jos tapahtuma järjestetään.
Terran Hasu
 
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 02:24

Re: Assembly ja Starcraft II

ViestiKirjoittaja Welmu » 06 Heinä 2010, 10:35

Joo... Vois tosiaan tulla, jos lisäisivät sen SC2:n pelilistaan, ku kaveritkin päätti lähtee pelaa CS:sää sinne :?
Avatar
Protoss Welmu
 
Viestit: 83
Liittynyt: 15 Touko 2010, 06:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Assembly ja Starcraft II

ViestiKirjoittaja Zoultx » 07 Heinä 2010, 11:45

Tulossa ehdottomasti mikäli SC2 listalla. :ugeek:
Terran Zoultx
 
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2010, 18:26
Paikkakunta: 02-Alue , Turun lähistöllä.

Re: Assembly ja Starcraft II

ViestiKirjoittaja Angeleye » 07 Heinä 2010, 13:19

Kuva
Zerg Angeleye
 
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Huhti 2010, 18:33

Re: Assembly ja Starcraft II

ViestiKirjoittaja nomad » 11 Heinä 2010, 18:35

jeps, jos joku vaan jaksaa vaivautua niin järjestää epävirallisena. voitte vaikka jollaki sc2fi porukalla tehä ja laittaa tänne sivustolle gridi tarvittaessa jne. sillai starcraft2.fi järjestämänä tai tukemana tai w/e.

Kilpailuja mainostetaan ja niiden säännöt ja tulokset julkaistaan virallisella partywebsitellä. Parhaat entryt epävirallisista kilpailuista voidaan näyttää valkokankaalla tapahtuman aikana.


tiiä vaikka näyttäsivät finaalit screenilläkki jos vähä neuvottelee, kuitenki ihan uunituore hyvältä näyttävä peli.


itse en assyille ole lähdössä missään tapauksessa, mutta pointtini että ei kannata valittaa siitä ettei kompoa ole, kompon kyllä saa järjestettyä. Palkinnot vaan mahdollisesti jäävät puuttumaan. Toisaalta silloin kun wc3 kompoa järjestettiin virallisena niin ne palkinnot oli aika olemattomia muutenkin. Jos siihen välttämättä jotkut palkinnot haluaa niin kyselee vaikka level7sta hachilta joka itsekki pelaa niin saattais hyvinki haluta tukea jollaki ilmasil yöpeli poleteil tms.
Random nomad
 
Viestit: 9
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 15:44

Edellinen

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa

cron