Beta-avain kilpailu #3.

Valvoja: Uutistenkirjoittajat

Re: Beta-avain kilpailu #3.

ViestiKirjoittaja Lurppa » 30 Huhti 2010, 15:24

Olen pitkän linjan StarCraft pelaaja. Ostin pelin jo ennenkuin osasin edes kunnolla lukea, eli pian sen ilmestymisen jälkeen. Myös lisäosa tarttui myöhemmin mukaan. Peliä olen pelannut sen jälkeen enemmän tai vähemmän aktiivisesti. StarCraft 2:n julkaisun myötä olen pelaillut alkuperäistä peliä netissä vaihtelevin määrin, ja noin vuosi sitten innostuin todenteolla. Pelasin tarinan läpi (Sekä alkuperäinen että lisäosa) ja tämän jälkeen on netissä tultu pelattua kolmisen sataa ottelua.

Miksi ansaitsen siis betakeyn? Koska olen suuri ja harras Starcraft fani, joka on pohtinut jopa uuden koneen ostoa ihan sen vuoksi, että SC2 pyörii optimaalisesti. :lol: Huolestuttavaa? Kenties, mutta se johtuu kenties vain siitä, että Starcraft on yksinkertaisesti mahtava peli.

E: Ja huomenna on mun synttärit!!
Viimeksi muokannut Lurppa päivämäärä 01 Touko 2010, 12:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Protoss Lurppa
 
Viestit: 7
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 16:36

Re: Beta-avain kilpailu #3.

ViestiKirjoittaja Haisuli » 30 Huhti 2010, 15:42

Olen pelannut StarCraftiä jo monta vuotta ja laitoin beta hakemuksen heti kun oli mahdollista. Enkä vieläkään ole saanut omaani vaikka kovasti toivon joka päivä että sähköpostiini olisi ilmestynyt viesti Blizzardilta. Toisin kuin kaverini joka laittoi hakemuksen betaan odotti 3päivää ja sai beta avaimen hän ei myöskään edes pitänyt alkuperäisestä StarCraftistä KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ. Mutta minkäs teet jote tässä sitä ny odotellaa ja katellaa mitä tapahtuu pitääkö julkasuun asti odotella. True SC fani haluis päästä kokeilemaan uutta StarCraftiä.
Zerg Haisuli
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Huhti 2010, 15:34

Re: Beta-avain kilpailu #3.

ViestiKirjoittaja Angeleye » 30 Huhti 2010, 18:38

Jo ensimmäisistä beta viikoista olen katsonut sähköpostiani beta-avaimen toivossa, katsellut gameplayta, ja muutenkin päässäni vain räjähtäisi jos saisin avaimen tähän suureen Tähtitaitoon. Se olisi parasta ikinä. SC1 fanina olen odottanut kakkososaa pitkän aikaa ja nyt kun beta on maanpäällä, siihen on vain päästävä. Kerrankin olisi mahdollisuuksia oppia peli ennen toisia ja saada etumatkaa mahdolliseen menestymiseen pelissä, hikikomeroituminen olisi taattua. Nyt jos joskus on mahdollisuus voittaa, se on käytettävä. Kiitos ja onnea tuleville voittajille.
Kuva
Zerg Angeleye
 
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Huhti 2010, 18:33

Re: Beta-avain kilpailu #3.

ViestiKirjoittaja Rajtsu » 01 Touko 2010, 01:01

Koska olen kyllästynyt kuukausia kestäneeseen vitutukseen. Olen katsonut streamejä varmaan satoja tunteja, kokoajan toivoen että se beta key viimein pamahtaisi sinne sähköpostiin. Olen osallistunut varmaan kymmeniin kisoihin monilla eri sivuilla (olen aina ollut paras enkä silti ole saanut avainta, julma maailma) ilman menestystä. Kaikilla wowipelaaja "kavereillani" on avaimet, voitte arvailla sitä tunnetta kun joukko kusipäitä tulee ilmottamaan ekan beta key aallon jälkeen että "NONNNIIIIIN MILLOS PELATAAN TÄTÄ ÖÖÖ MIKÄ SE NYT OLI, STARGAZE NELJÄÄ? SAIN JUST BETA AVAIMEN LOLZ". Siinä sitten kohteliaasti kysyin että joo kiva, oottekos te paljonkin RTS-pelejä harrastanu niin vastauksena tulee: "Joo kyllä mä oon wowia 5 vuotta pelannu". Onneks ei ollut kirvestä matkassa.

Starcraftia/warcraft 3 olen pelannut niin kauan kuin muistan, en tietenkään aina yhtä aktiivisesti, mutta silti. Tuntuu vaan niin julmalta kun bussissa kuulee 12v ES-lipittäjien tarinoita sc2 beta keystä joka tipahti sähköpostiin betan ekalla viikolla, ja siitä kuinka wowi on silti parempi peli kun tollanen "paska klikkailu peli". Ei mulla ole mitään wowipelaajia vastaan, mutta ymmärrätte varmaan pointtini. Ei toi vaan ole reilua.

PS: Jos tästä napsahtaa beta key(mitä epäilen, se menee varmaan veli-viljamille) niin lähetän esikoiseni haluamaanne osoitteeseen. Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
Protoss Rajtsu
 
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 01:48

Re: Beta-avain kilpailu #3.

ViestiKirjoittaja decoder » 01 Touko 2010, 11:39

Tarvitsen avaimen seuraavista syistä:

- Pikkuveli sai sen ja härnää jatkuvasti, vaikka pelaa itse mieluummin WoWia.
- Olin joskus originaali-Starcraftissa taitavimpia pelaajia Ylä-Savon maakuntatasolla tai ainakin parempi kuin pikkuveli.
- En juonut vappuna, mutta pikkuveli joi eikä voi pelata SC2:sta kun sillä on krapula.
Random decoder
 
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Touko 2010, 11:25

Re: Beta-avain kilpailu #3.

ViestiKirjoittaja Juzu » 01 Touko 2010, 11:44

Itse olen tehnyt ihan samaa kun kaikki muutkin ilmeisesti :D Katsellut live streameja, youtubevideoita, sähköpostia ja battle.net accounttia joka päivä, ja kaikkeni olen tehnyt että saisin beta keyn, heitin myös sähköpostini joskus johonkin, mutta paras ylivoimaisesti oli kun vietin koko päivän nähtyäni "Starcraft 2 beta breakup" -videon, jonka kaikki ovat varmaankin nähneet, koittaen ottaa siitä lapusta jota se muija siinä heiluttelee sitä beta keytä, mutta se oli vähän turhan epäselvä enkä saanut sitä siitä pitkän yrityksen jälkeen. :lol:

Olen myöskin suuri RTS-pelien ystävä. En tosin juurikaan tiennyt StarCraftista mitään ennen kuin aloin katselemaan streameja yms. vaihka joskus pienenä pelasinkin SC1. Suurimmaksi osaksi olen pelannut WC3.. varmaan viimeiset 5-6 vuotta tai jotain sellasta :F En kylläkään ole mikään todella taitava pelaaja, mutta jotain 50% luokkaa ja main accountillekin on kertynyt vuosien mittaan 4000 peliä. Olisi tosi mahtavaa saada se beta key ja päästä pelaamaan, koska tosta WC3 on mennyt nyt jotenkin into kun on katsellut SC2. :F
Zerg Juzu
 
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 20:26

Edellinen

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron