Sivu 1/2

Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 27 Joulu 2010, 19:36
Kirjoittaja Pleddy
Onko täällä kovia tai vähemmän kovia Storm of the Imperial Sanctum (aka SotIS) pelureita? Vois ottaa vähän matsia suomiporukassa ilman näitä vittumaisia "quittereita/leavereita" jotka pilaavat public peleistä vähintäänkin 50%.

En nyt jaksa alkaa ite kirjoittamaan mitää pidempiä selostuksia kyseisestä custom pelistä, mutta lyhyestihän kerrottuna SotIS on DotA/HoN klooni käännettynä SC2seen.



http://www.playsotis.com/

What is SotIS?

Storm of the Imperial Sanctum is a custom UMS for the Blizzard product Starcraft 2. Designed around the traditional AoS architecture, SotIS attempts to bring hero-based gameplay into the world of Starcraft, while maintaining the world-class visual presentation that Blizzard's Havok engine provides. Our design philosophy intends to produce gameplay that is familiar yet refreshing to both new and seasoned gamers alike.

Similar to predecessing AoS games such as Defense of the Ancients, Heroes of Newerth, and League of Legends - SotIS revolves heavily around hero-based gameplay. However, unlike such designs, SotIS introduces an element in the form of mercenaries, whose role in the game is to aid the early-game progress of your primary hero character. This inclusion should give rise to new forms of gameplay that require the unique micro and macro skills of the more RTS-focused player.

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 28 Joulu 2010, 00:29
Kirjoittaja PeZuY
OFFTOPIC : Itseasiassa SC1 vai bw:ssähän joku ton "dotan" ensimmäisen version teki, mutta ei vissiin lyöny oikein läpi vasta kun wc3.

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 28 Joulu 2010, 01:00
Kirjoittaja Dynamic
Kerran tuli kokeiltua mutta nyt odottelen Blizzardin omaa versiota Sc 2:een

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 28 Joulu 2010, 18:13
Kirjoittaja anzlblaa
Onhan tuota tullu pellailtua, hieman kyllästynytkin, mutta kyllähän sitä suomiporukassa jaksaisi.

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 17 Helmi 2011, 16:16
Kirjoittaja Lake
Minäkin olen tuota pelaillut jonkinlaisella menestyksellä ja tuon pelaaminen on jäänyt huomattavan vähälle noiden quittereiden takia.

Eli kiinnostusta on jos porukka saadaan kasaan.

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 18 Helmi 2011, 16:33
Kirjoittaja Pinna
Aina se on lower-level-pelaajat ketkä pelaavat customeita.. Itsekkin kuulun heihin. Ps. City of Tempest on mielestäni parempi

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 19 Helmi 2011, 07:23
Kirjoittaja chumppi
Hirveetä kuraa ku vertaa dotaan, honiin, loliin tai pariin muuhun eri "dotaan".

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 19 Helmi 2011, 09:57
Kirjoittaja HYPNOTOAD
täytyy kyllä sanoo että sc2 customit ei oo viel läheskää sillä tasol mitä wc3:n customit

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 19 Helmi 2011, 20:19
Kirjoittaja Malecious
HYPNOTOAD kirjoitti:täytyy kyllä sanoo että sc2 customit ei oo viel läheskää sillä tasol mitä wc3:n customit

Ottaen huomiion miten vähän aikaa peli on ollut markkinoilla ja miten paljon monimutkaisempi (mutta parempi) sc2 editor on, niin ei ole ihme miten nää customit ei ole wc3 tasoa. Tosin on olemassa customeit joita wc3:ssa ei voinut ees luoda (esim metal slug ja tetris)

Re: Storm of the Imperial Sanctum

ViestiLähetetty: 20 Helmi 2011, 00:40
Kirjoittaja HYPNOTOAD
Malecious kirjoitti:
HYPNOTOAD kirjoitti:täytyy kyllä sanoo että sc2 customit ei oo viel läheskää sillä tasol mitä wc3:n customit

Ottaen huomiion miten vähän aikaa peli on ollut markkinoilla ja miten paljon monimutkaisempi (mutta parempi) sc2 editor on, niin ei ole ihme miten nää customit ei ole wc3 tasoa. Tosin on olemassa customeit joita wc3:ssa ei voinut ees luoda (esim metal slug ja tetris)


Joo tiedän... ei ollu tarkotus moittia sc2 editoria/jotai vaikka kuulosti siltä. Itse ainakin wc3 mapin tekijänä oon enemmän kuin tyytyväinen uuteen editoriin. Ainoa huono puoli on se että esim. custom unitin tekemisessä on kirjaimellisesti 5-10 kertanen vaiva joten ei todennäkösesti nähä wc3 tyylisiä 400 tornin TD:itä, mutta kyl ajan kanssa saadaan varmaan taso nousee wc3:sta korkeammalle. Toistaseks kaikki TD:t mitä oon sc2:ssa pelannu on aika heikkoja ongelmina esim. Yleinen amatöörimäisyys, bugisuus, yksipuolisuus ja kliseisyys (splashtower/aatower/etc...), ei paljoa uudelleenpeluuarvoa (ei lajeja/paljon torneja), balance (esim. alussa vaikee, sen jälkee loppupeli naurettavan helppoa) ja vaihtoehtojen puuttuminen.