LoL=League Of Legends

LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 07 Heinä 2011, 22:24

Eli kuinkas moni täällä pelaa LoL:llia? Itse aloittelin tälläviikolla, ja ajattelin kysyä löytyykö täältä ketaan LoL:laajaa,
Ne jotka pelaa, kertokaas lemppari Championit, ja noooh. kuinka hyvä ootte....
Itte olen vastapuolen paras pelaaja yleensä :oops: ....
Ja pelailen yleensä Ryzella kun on helppo ranged mage... :D
:undead:
Viimeksi muokannut Alter_ego- päivämäärä 07 Heinä 2011, 22:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja anttije » 07 Heinä 2011, 22:26

Puhut ilmeisesti Ryzestä =) Muttajoo, Caitlynillä tulee tuhottua = )
Protoss anttije
 
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Syys 2010, 13:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja jagelius » 07 Heinä 2011, 22:27

kyllähän niitä lollin pelureita löytyy...
Avatar
Protoss jagelius
 
Viestit: 47
Liittynyt: 18 Elo 2010, 14:06

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja kKo » 07 Heinä 2011, 22:28

Rekisteröidyin, latasin pelin, kokeilin hetken, totesin "lol" ja lähin vittuun.
Avatar
Protoss kKo
 
Viestit: 65
Liittynyt: 11 Tammi 2011, 18:37

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 07 Heinä 2011, 22:51

anttije kirjoitti:Puhut ilmeisesti Ryzestä =) Muttajoo, Caitlynillä tulee tuhottua = )

kiitos :D
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja PeZuY » 08 Heinä 2011, 00:18

Annie on aivan tajuttoman helppo hero jos tajuaa vaan niitten spellien yhteiskäytön. Evelynn on myös helvetin hyvä jos tajuaa ne kombojen käytöt.
Kuva
Zerg PeZuY
 
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Loka 2010, 23:26

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja jagelius » 08 Heinä 2011, 11:27

PeZuY kirjoitti:Annie on aivan tajuttoman helppo hero jos tajuaa vaan niitten spellien yhteiskäytön. Evelynn on myös helvetin hyvä jos tajuaa ne kombojen käytöt.


amatöörit... et selvästikään tajua pelistä mitään niinkuin moni muukaan ei tajua tässä threadissa :lol:
Avatar
Protoss jagelius
 
Viestit: 47
Liittynyt: 18 Elo 2010, 14:06

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 08 Heinä 2011, 12:42

jagelius kirjoitti:
PeZuY kirjoitti:Annie on aivan tajuttoman helppo hero jos tajuaa vaan niitten spellien yhteiskäytön. Evelynn on myös helvetin hyvä jos tajuaa ne kombojen käytöt.


amatöörit... et selvästikään tajua pelistä mitään niinkuin moni muukaan ei tajua tässä threadissa :lol:

Itse olen ainkain ihan kympin Feederi :D
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja Meshugge » 08 Heinä 2011, 14:47

PeZuY kirjoitti:Annie on aivan tajuttoman helppo hero jos tajuaa vaan niitten spellien yhteiskäytön. Evelynn on myös helvetin hyvä jos tajuaa ne kombojen käytöt.



Kaikilla heroilla pitää opetella ''spellien yhteiskäyttö'' eihä hommasta tuu muute mitää ja näppäimistön käyttäminen lähes välttämätön siis qwer itellä noin 400pelii takana
Terran Meshugge
 
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Kesä 2011, 16:59

Re: LoL=League Of Legends

ViestiKirjoittaja Malecious » 08 Heinä 2011, 17:01

Jos joku ees pelaa aos/moba (tai mil nimel nyt tätä genree haluu kutsuu) ilman hotkeys on hullu..

Ite välillä pelailen lollia, kun vituttaa honin queue timet ja jatkuva crashaus liikaa. Itse peli on pelattava, tosin välillä ragettaa se, että toiset herot ovat toisia sen verran parempia pub tasolla, koska team ei osaa koordinoida esim. stun lockia vihun vahvimpaan heroon.

Mun lemppari herot atm. on yorick (en tosin ole ostanut, mut kun ip riittää saatan), ashe ja ryze

Niin ja jos genre kiinnostaa, niin kannattaa kokeilla pelata sitä alkuperäistä eli dotaa, joka on warcraft 3 yks modi. Siihen perustuen on tuo honi sitten tehty erikseen, tosin noissa kahdessa on nykyään jo aika paljon eroa. Dota 2.0 tulee omana pelinään jossain vaiheessa kanssa, valve on sen takana, mutta teamia johtaa dotaa pitkän aikaa updatennu Ice Frog.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron