Bunker rush

Bunker rush

ViestiKirjoittaja Echoy » 15 Huhti 2011, 22:39

Huom tämä taktiikka on suunniteltu zerggiä vastaan . Pointtina on se että rkennetaan 9/12 supply ja viedään scv vastustajan naturaliin. Kun supply on valmis rakennetaan barraks vastustajan naturaliin ja tuodaan toinen scv paikalle. Kun barraks on valmis rakennetaan bunkkeri vatustajan zoken alapuolelle ja aletaan pumppaamaan sinne marinea ja siinä samassa ollaan tehty toinen barraks ja bunkkeri. kun molemmat bunkkerit ovat täynnä otetaan kaikki scveet ja tehdään all in tyyppinen hyökkäys laitetaan marinet scveitten taakse ja hyökätään vastustajan baseen. Jos banelingiä alkaa ryysiä marineita kohti viedään marinet nopeasti bunkkeriin ja mikrotaan kaikki mahdollisimman hyvin. kun on mikronnut pois vastustajan lingit, banelingit ja queenit hyäkätään droneihin ja niin edelleen.

Ok mää oon tänään keksiny tän ja oon voittanu lähes kaikki matsit mut kuitenkin kaipaan et te paikkailisitte tätä taktiikaa ja tekisitte paremman. :) (unohin laittaa tonne et orbital command tehään ko barraks on valmistunuu siinä on minee siihen ja bunkkeriin ainakin mulla on ollu)
Terran Echoy
 
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 16:22

Re: Bunker rush

ViestiKirjoittaja namutin » 15 Huhti 2011, 22:41

replay ois hyvä
Random namutin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 06 Maalis 2011, 20:57

Re: Bunker rush

ViestiKirjoittaja Echoy » 15 Huhti 2011, 22:58

Joo mut ongelmana on se et mulla ei oo omaa accoo ko oon kesäst asti pelaillu iso velieni accountilla.. :? (mut tän viikonlopun aikana ostan ehkä accon ja sit voisin antaa replan)
Terran Echoy
 
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 16:22

Re: Bunker rush

ViestiKirjoittaja trolli » 15 Huhti 2011, 23:57

xD

Eikö replayt pysty lähettämään miltä koneelta tahansa? Tarkoitan.. vaikka pelaisit itse Barack Obaman accountilla, replaytiedosto löytyy koneelta jolla pelasit?

Newsflash: replayt voi kätevästi jakaa http://www.starcraft2.fi/ -> replay -> lisää -> (hae se koneeltasi) !oneone

Taktiikasta voisi sanoa, että se on vain jollakin tasolla toimiva(?) variaatio wanhasta taktiikasta mitä on käytetty jo 10vuotta (tai enemmän) sitten starcraft:brood war mittelöissä. Ahh.. siitäkin käytettiin nimeä bunkerrush!

Bunker rush tuli uudelleen suosioon Slayers_Boxerin hetkellisen comebackin yhteydessä v. 2004 OSL (http://wiki.teamliquid.net/starcraft/EVER_OSL_2004), kun boxer murskasi nc...yellowin pelkällä bunkerrush-taktiikalla 3-0.

Bunker rush SC2:ssa on vielä nykyäänkin SC:BW:n peruja.. even you wanted it or not 8D. Anyway.. meni jo off-topic:ksi.

Kuulostaa vain vähän siltä, että omit taktiikkaa jonka olet nähnyt jonkin toisen tekevän. Taktiikkaselotuksesi kuulosti ennemminkin ihailevalta puheelta jostain nähdystä kuin toteutetusta. No se ei ole huono asia missään tapauksessa ja varsinkaan, jos taktiikka on "omasi"...

...ja ei sillä, että haluaisin latistaa mitenkään mutta koko viestiketju on vain jotenkin hullunkurisen oloinen.. ellei tarkoituksena ole tuoda jotakin muuta kuin taktiikkaa itseään esiin ;].

Tsemppiä peleihin silti!
Kuva

"high templar on temppeliherra unit"
-pararin @ assembly/SETTiStreaM
Random trolli
 
Viestit: 59
Liittynyt: 19 Elo 2010, 11:20

Re: Bunker rush

ViestiKirjoittaja Mamonuth » 21 Huhti 2011, 09:36

Pakko kysyä että toimiiko tää oikeesti masters tai grandmasters peleissä? Ite oon silver ja oon muutaman kerran ottanu jotain goldia vastaan joka on yrittäny tällästä ja oon aina ihmetelly miten huonolta buildilta vaikuttaa.

Ja siis ymmärrän että varmaan hyvä jos koittaa jotain mass marinea (jota bronze/silver/gold terranit aina yrittää) niin varmaan toimiikin mutta ittellä ainakin aina käyny silleen että scoutin sen bunkerin viimestään sillon kunse on vetämässä ekaa marinea siihen. Ei kyllä mahdu mun pieneen silver kalloon että miten tää voi toimia zergiä vastaan kun sen näkee heti jos joku tällästä yrittää? D:
Zerg Mamonuth
 
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 21:52

Re: Bunker rush

ViestiKirjoittaja Echoy » 21 Huhti 2011, 14:59

Kyll mää oon voittanu diamondilaisia tällä, mut en oo vie päässy koittamaan isompi tasosia vastaan. Siis jos yritän tätä niin kyllä ne scouttaa melkee heti sen mut ei se oo paljoa haitannu.
Terran Echoy
 
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 16:22

Re: Bunker rush

ViestiKirjoittaja PaukkuBanaani » 27 Huhti 2011, 18:45

Voishan siinä perjaatteessa hankkia tankin moodilla tai pari riippuu nyt vähän kuinka nopeesti se lopullinen push tehään :terran:
Terran PaukkuBanaani
 
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 18:39


Paluu Terran

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron