Stream: Adusti (Z)

Stream: Adusti (Z)

ViestiKirjoittaja Adusti » 21 Helmi 2012, 19:15

Moro,

Olen, master tason Zerg pelaaja, aloitin hiljaittain parin kuukauden aikana kehittämään SC2 taitojani casual pelailun sijasta ja nousin diamondista masteriin. Nyt on tavoitteena jatkaa pitkäaikaista kehittymistä ja aloittaa streamaaminen, pyrin streamaus ladder pelien aikana kommentoimaan mahdollisimman paljon mitä teen ja puhumaan ajatukseni ääneen (uskokaa tai älkää se on vaikeaa pelaamisen ohessa).

Tavoitteena on saada uudet ja nykyiset pelaajat inspiroitumaan ladderista ja löytämään uusia ideoita minun kauttani. Aikoinaan itselle toimivat inspiraationa esimerkiksi Destiny, jonka videot ja streami jäivät myöhemmin tosi vähäiselle arvolle mutta sai minut innostavalla streamillaan kiinnostumaan lähtökohtaisesti koko pelistä.

Tiedän ettei kokeneemmille pelaajille ole paljoa sisältöä streamissani, mutta arvostan silti kaikkea palautetta mitä saan.

Huom. olen juuri aloittanut streamaamisen ja kuten aiemmin mainitsin mielenkiintoisen analyysin kertominen pelaamisen ohessa on taito mikä ei harjoittelematta onnistu, haen vielä omaa tyyliäni ja yritän parhaani mukaan pitää katsojat kiinnostuneina.

Kaikille kiinnostuneille: http://www.twitch.tv/adusti (stream)
Vodit: http://www.youtube.com/user/Adusti (tämän threadin postaushetkellä SC2 vodit eivät ole vielä uppautuneet youtubeen)
Random Adusti
 
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Huhti 2011, 19:08

Re: Stream: Adusti (Z)

ViestiKirjoittaja Adusti » 29 Helmi 2012, 16:20

Streami menee toistaiseksi jäihin muuttaessani uuteen asuntoon eri paikkakunnalle, pitää puntaroida saanko kohtuu hintaan vastaavan yhteyden jolla streamaus onnistuu.
Random Adusti
 
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Huhti 2011, 19:08

Re: Stream: Adusti (Z)

ViestiKirjoittaja Haspe » 29 Helmi 2012, 18:43

Toivotaa et saadaa sut kehii nopeesti taas! :)
:terran: since 16.8.2011
Terran Haspe
Uutistenkirjoittaja
 
Viestit: 128
Liittynyt: 03 Syys 2011, 22:37
Paikkakunta: Lahti


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron