Apua noobulle

Apua noobulle

ViestiKirjoittaja hunter73 » 30 Touko 2012, 13:50

Latasin Starcraft 2:n joskus marraskuussa. Pelasin muutaman missionin. Nyt haluaisin aloittaa missionit alusta, miten se onnistuisi? Haluaisin siis resetoida käyttäjän ja aloittaa alusta.
Terran hunter73
 
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Touko 2012, 18:45

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja SnakeQ » 30 Touko 2012, 17:47

Mun mielest siel on olllut ainakin joskus että alota alusta.
Protoss SnakeQ
 
Viestit: 195
Liittynyt: 12 Tammi 2011, 19:09

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja hunter73 » 30 Touko 2012, 18:57

SnakeQ kirjoitti:Mun mielest siel on olllut ainakin joskus että alota alusta.


Onko tuo battle.net sivuilla vai game clientissä?
Terran hunter73
 
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Touko 2012, 18:45

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja OCPetrus » 30 Touko 2012, 19:33

ylhäältä single player -> sit alhaalta new campaign
Avatar
Zerg OCPetrus
 
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 15:00

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja hunter73 » 30 Touko 2012, 20:36

Kiitos. Se olikin helpompaa kuin luulin.
Terran hunter73
 
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Touko 2012, 18:45

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja SnakeQ » 31 Touko 2012, 10:01

hunter73 kirjoitti:Kiitos. Se olikin helpompaa kuin luulin.


Joskus vaan sattuu että pelit tehdään enemmän asiakas ystävällisemmiksi :D
Protoss SnakeQ
 
Viestit: 195
Liittynyt: 12 Tammi 2011, 19:09

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja hunter73 » 31 Touko 2012, 13:33

Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.
Terran hunter73
 
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Touko 2012, 18:45

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja hunter73 » 31 Touko 2012, 15:14

Onko battlen aikana joku hotkey jolla pääsee lähimmälle taistelupaikalle? Esim. pelasin tietokonetta vastaan yhtä mappia, ja kuulin että jossain ammutaan, mutta en löytänyt sitä paikkaa millään. Laitoin surrender ja sain loppustatistiikan, minulla oli yksiköitä kolme kertaa enemmän kuin tietokoneella, eli siis olin voitolla. Tämä siis casual modella.
Terran hunter73
 
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Touko 2012, 18:45

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja OCPetrus » 31 Touko 2012, 16:31

jos tulee hälytys (esim. "our forces our under attack" tjsp) niin painamalla välilyöntiä ruutu siirtyy sinne, missä viimeksi tuli hälytys. tosin paljon, paljon, paljon fiksumpi ratkaisu on seurata minimappia (kartta vasemmalla alhaalla) ja sitä kautta olla perillä tapahtumista kartalla.
Avatar
Zerg OCPetrus
 
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 15:00

Re: Apua noobulle

ViestiKirjoittaja kKo » 03 Kesä 2012, 09:24

OCPetrus kirjoitti:jos tulee hälytys (esim. "our forces our under attack" tjsp) niin painamalla välilyöntiä ruutu siirtyy sinne, missä viimeksi tuli hälytys. tosin paljon, paljon, paljon fiksumpi ratkaisu on seurata minimappia (kartta vasemmalla alhaalla) ja sitä kautta olla perillä tapahtumista kartalla.


Tuo varmasti toimii Zergillä, en sitä sano, mutta ei välttämättä Terranilla/Protossilla. :/
Ja tämä siksi koska zergillä unitit tulee yhdessä limpissä, kun taas Terranilla/Protoksella niitä tulee sekuntin välein, näin esimerkkinä, toki missä vaiheessa peli etenee, vaikuttaa paljon.
Joten: kun se hälytys tulee, ja sen jälkeen kerkee tulla toinen tapahtuma, esim chronoboost loppuu, rakennus valmistuu, unit tulee pihalle, niin välilyönti ( tai missä ikinä onkaan kyseinen komento ) vie sitten muualle, kuin missä sota käydään.

Tässä minun näkemykseni asiasta.
Kommenttini EI liity mitenkään pelin balanceen, tai siihen että toinen rotu olisi toista helpompi tms.. Ihan vain selvennyksenä ettei täälä taas ala hirveä sota. ^^

hunter73 kirjoitti:Onko battlen aikana joku hotkey jolla pääsee lähimmälle taistelupaikalle? Esim. pelasin tietokonetta vastaan yhtä mappia, ja kuulin että jossain ammutaan, mutta en löytänyt sitä paikkaa millään. Laitoin surrender ja sain loppustatistiikan, minulla oli yksiköitä kolme kertaa enemmän kuin tietokoneella, eli siis olin voitolla. Tämä siis casual modella.


Sanoisin tähän että parempi vain opetella katsomaan minimappia :) Kyllä sieltä erottaa jos vihulla on tavaraa esimerkiksi sun mainissa. :)
Avatar
Protoss kKo
 
Viestit: 65
Liittynyt: 11 Tammi 2011, 18:37

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron