Practice ja AT partner(s) thread

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja DTZeaLoT » 21 Huhti 2011, 20:53

Taitotaso: itse olen pronssissa joten ehkä samantasoinen tai hieman parempi peli kaveri olisi hyvä joten bronze-gold

Lisää kaveriksi DTZeaLoT.442 ja toivon, että olisit aktiivinen

Race: mikä tahansa, itse olen protoss pelaaja

Voit lisätä suoraan kaveriksi ja puhutaan lisää itse pelissä ja mieluusti harjoitellaan 1v1 matseja tai pelataan tiimi pelejä... :D

En "rageta" peleissä ja olen hyvä tapainen ja hauska varmaankin.....yleensä =D
Protoss DTZeaLoT
 
Viestit: 20
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 01:33

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Osk » 22 Huhti 2011, 03:17

Taitotaso: Bronze - Gold
Race: :protoss: :terran: :zerg: :random:
Tarkoitus: lähinnä 1v1
Itse olen: :terran: ja aloitteleva :zerg: Bronze/Silver -tasolla
Muuta: treenikavereita ja kavereita muuten vaan :) itse yritän pelata joka päivä edes muutaman matsin, mutta koulun ja muiden harrastusten takia ei aina välttämättä ehdi, joten en odota suurempaa aktiivisuutta muiltakaan. Yleensä iltaisin/vkloppuöisin paikalla. Rentoa ja hauskaa seuraa eli en ragee ja häviäminen ei latista jne :D Lisätkää Osk #819
Zerg Osk
 
Viestit: 1
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 02:57

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Ruin » 23 Huhti 2011, 10:56

Taitotaso: gold-platinum
Race: :zerg:
Tarkoitus: 1v1 (treeniseuraa) ja jos saan hyvän kaverin/kavereita niin muutkin ladderit käy.
Itse olen: Placementit vedin :terran: ja sitten vaihdoin :zerg: nousin eka seasonina platinumiin ja sitten uusikausi pukkasi takasi goldiin placement pelin jälkeen. Ja nousua ylöspäin koko ajan yrittämässä.

Ottakaa vaan yhteyttä Ircis (SilentZerg) ja bnetis. SilentZerg.805
Zerg Ruin
 
Viestit: 15
Liittynyt: 15 Syys 2010, 21:40

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Biisonni » 23 Huhti 2011, 12:25

Taitotaso: Silver-Gold
Race: :protoss: :terran:
Tarkoitus:Harjotella protossin ja terranin lategamea ja ottaa joku läppä tiimimatsi.
Itse olen: :terran:
Muuta: Tosin kun muilla minä voin ihan vähäsen ragettaa joskus jossakin. Arkisin pelaan about 18-23 ja viikonloppuisin koko päivän. Bnet id on Chucky.551
Terran Biisonni
 
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:14

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Rokkasuper » 27 Huhti 2011, 22:27

Taitotaso: Bronze - Gold ( Vasta pari viikkoo tullu pelailtua)
Race: :protoss: :terran: :zerg:
Tarkoitus: Löytää rentoo peliporukkaa
Itse olen: :zerg:
Muuta: Elikkäpä tarkoitus ois löytää uusia rentoja pelikavereita pelailee peliä aina silloinkuin mahdollista. Pelataan tosissaan, mutta rennolla meiningillä. Paskanjauhanta + läpän heitto pelin aikana on enemmän, kuin sallittua. Itse pelailen aina sillointällöin ja mitään erityisiä aikoja ei varsinaisesti ole.
Löytyy ventit, skypet, ts yms.

Lisäilkää rohkeesti suoraan bnetissä: Rokkasuper, koodi on 929
Tai tietysti myös ircissä tavoittaa nimeltä Rokka^

Mieluiten 18v, mutta eise mitään rajota vaikka alle
Random Rokkasuper
 
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Huhti 2011, 20:01

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Pweaks » 01 Touko 2011, 15:58

Taitotaso:Bronze - Gold
Race: :protoss: :terran: :zerg:
Tarkoitus:Kovaa treeniä, että pääsisi liigoissa ylöspäin. Tiimipelit mahdollisia myös.
Itse olen: :terran:
Muuta:Mikki löytyy, joten Skypessä ym. jutustelu onnistuu. Yhteyttä voi ottaa IRCissä tai pelissä, Pweaks.307
Terran Pweaks
 
Viestit: 7
Liittynyt: 03 Helmi 2011, 16:44

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja DTZeaLoT » 09 Touko 2011, 21:05

Taitotaso: Silver-Platinum
Race: ihan mikä vaan mutta mieluiten terran, ei haittaa tossi tai zerggikään
Itse olen: Silver tason Protoss pelaaja,myös aika aktiivinen ja haluaisin jonkun joka jaksaa pelata 1v1 matseja ja jos on

gold--->platinum pelaaja niin toivon että voisit opettaa jotain parannusta omaan peliini

Olen ihan mukavaa peli seuraaa ^_^ ja lisää DTZeaLoT 442

Laitoin siis uuden viestin tänne kun tietoni ovat vähän muuttuneet! :protoss: :geek:
Viimeksi muokannut DTZeaLoT päivämäärä 12 Touko 2011, 17:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Protoss DTZeaLoT
 
Viestit: 20
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 01:33

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Malecious » 09 Touko 2011, 22:10

Ei pahalla kellekään, mut täs threadis näkee aikapaljon saman tasosten pelaajien posteja.. Onks poppoo jotka tänne postaa lukenut muiden postaukset läpi, että jospa sielt löytys itelle pari sillai?
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Beastrick » 10 Touko 2011, 19:33

Taitotaso: Gold (ainoastaan placement machit)
Race: Terran
Tarkoitus: Oppia uutta ja vähän saada kokemusta Suomalaisesta tasosta. Vastustajan taitotasolla ei ole välilä.
Itse olen: Tämmöinen kaveri, joka on pelannu SC2 2 kk ja olisi intoa päästä lopulta Suomi-piireihin pelaamaan ja löytämään sitä väliä johon sopii.
Muuta: En pelaile league pelejä joten tuo taitotaso ei kerro paljon mitään, (en koe pelaavani täysillä, jos en tunne vastustajaani) koska kutsun mieluummin Suomalaisia pelailemaan kanssani 1v1 pelejä. Alla toistaiseksi n. 70 (n. 30 eri pelaajaa) custom peliä suomalaisia vastaan. Aktiivisuus joka päivä ja parhaiten sopivat ajat klo 17-21. Yhteyttä voi ottaa täällä yksityisviestillä tai pelissä Beastrick.348
Kuva
Beastrick
 
Viestit: 24
Liittynyt: 10 Touko 2011, 18:31

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja kKo » 10 Touko 2011, 22:27

Taitotaso: Gold/Platinum
Race: Protoss
Tarkoitus: Saada suomalaista peliseuraa, lisätä saa ihan vapaasti. Peliseura kelpaa melkein aina :)
Itse olen: Platinum :protoss: ( top8 )
Muuta: Minut tavoittaa parhaiten 15:00-22:00

kKo.632
Viimeksi muokannut kKo päivämäärä 11 Kesä 2011, 15:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Protoss kKo
 
Viestit: 65
Liittynyt: 11 Tammi 2011, 18:37

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron