Practice ja AT partner(s) thread

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Sleijer » 31 Elo 2010, 16:43

Taitotaso: Silver/Gold/Plati
Race: Kaikki menee
Tarkoitus: 2v2 Partneria vakituiseen suhteeseen!
Itse olen: 1v1 Silver, 2v2 Platinum, 3v3 Gold, 4v4 Silver
Muuta: Pelailen yleensä aamuisin/aamupäivisin, joten toivoisin samaa partnerilta!

Mikit yms löytyy. RTS Kokemusta wc III ja nytten sc II jonkinverran. Ei muutaku yhteyttä ja lähetää pelailee! Ei ny ainakkaa aluksi niin tosissaan, mutta koskaanha sitä ei tiiä miten sitä kehittyy ja pärjää ;)

Tosiaan yhteydenotot: Sleijer 435 , jZIBIT @QNet. Mieluiten ircissä aluksi, ku seon 247 päällä :)
Viimeksi muokannut Sleijer päivämäärä 14 Syys 2010, 15:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Terran Sleijer
 
Viestit: 4
Liittynyt: 12 Elo 2010, 14:39
Paikkakunta: Oulu, Finland

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Tempoe » 31 Elo 2010, 22:20

Taitotaso:Diamond about ~650 pts
Race:Protoss
Tarkoitus:1v1 sparrauskavereita ja takut, ajotukset yms yms harjoittelu!

Irkistä löytää nimellä Tempoe ja matseja voi kysellä myös suoraan bnetin kautta lisäämällä Tempoe.853
Protoss Tempoe
 
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Elo 2010, 13:45

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Lehmä » 01 Syys 2010, 00:21

Taitotaso: High mid / low high diamond, ~1k
Race: :terran:
Tarkoitus: 1v1 tarkotus reenata PvT:ssä jotain muuta ku 4 gateemista
Itse olen: :protoss:
Muuta: Pelailen hyvin randomisti joten en uskalla sanoa paikallaolosta mitään, tasolla ny ei ole niin väliä kuhan osaa tehä muutaki ku juustota, niitä on nähty jo ihan tarpeeksi. Joku apaut samantasonen ois toki plussaa.

Kvaak @ QuakeNet (käytän shelliä joten näytän olevan paikalla 24/7, kattokaa awaymessagea tai sen puutetta) tai Lehmä.171
Protoss Lehmä
 
Viestit: 2
Liittynyt: 31 Elo 2010, 20:28

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Zigi » 01 Syys 2010, 19:47

Taitotaso:Gold-Platina
Race: :terran:
Tarkoitus:Sparraus kaveria 1v1 tai sitten Gold-Platina tason 2v2 partneri ois kovis.
Itse olen:Gold tason pelaaja 1v1 ja 2v2
Muuta:Pystyn pelailee joka päivä ainakin 18:00 jäljestä jos ei ole hirveästi töitä. Jos jotain kiinnostaa peliseura tai varsinkin 2v2 niin ottakaa yhteyttä Zigi #950.
Terran Zigi
 
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Syys 2010, 19:32

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 01 Syys 2010, 22:58

taitotaso:kaikki käy
rotu: :terran: tahi :protoss:
tarkoitus:mentoria opettamaan vankempaa pohjaa ja matala lvl sparria
itse olen: bronze 1v1 ja silver 2v2
muuta minusta pelaan mikä kerkiän n. Joka toinen päivä, 3v3 ja 4v4 placementit tekemättä, haen ohjaajia ja sparri kavereita. Yhteyden otot s-postiin tai yksityis viestinä
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Pleddy » 02 Syys 2010, 15:37

Taitotaso: Mielellään Gold tai korkeempi. Aivan sama onko 1v1 vai 4v4 kunhan löytyy enemmän kuin 10 peliä.

Race: :random: :protoss: :terran: :zerg:

Tarkoitus: Etsin enemmänkin näihin tiimipeleihin kaveria/kavereita. Tiimimätöistä pelaan eniten 4v4, mutta myös 3v3 käy. Myös Custom peleistä Storm of the Imperial Sanctum on aika mieleinen, joten jos joku haluaa sinne seuraa niin meikä on vapaaehtoisena 8-)

Itse olen: Parhaimmillaan :protoss:, mutta myös :random: tullut pelattua jonkin verran - Platina

Muuta: Ikä 19. Pelailen yleensä kello 17:00-> ja viikonloppuisin vähän miten sattuu. Aika aktiivinen peluri. Mikki ja tarvittavat ohjelmat löytyy.

irc kanavalla palloilen nimellä Pleddy(harvoin), pelissä voi lisätä Pleddy.995

E: 23.12.10 täydennystä, tosiaan saa laittaa viestiä jos sattuu samaa aikaa pelailee kun minä.
Viimeksi muokannut Pleddy päivämäärä 23 Joulu 2010, 15:54, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kuva
Avatar
Protoss Pleddy
 
Viestit: 63
Liittynyt: 16 Touko 2010, 14:47

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Fenski » 07 Syys 2010, 02:47

Taitotaso: Diamond
Race: :zerg: :terran:
Tarkoitus: 2v2 tai 3v3 partneri(t)
Itse olen: :protoss:
Muuta: Eli sellast mielellää täysikäst peliseuraa etin ku alka noi RT pelit nakertaa. Fenski 915 , Qnet Fenski
Kuva
Avatar
Protoss Fenski
 
Viestit: 6
Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:53

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja KOPF » 07 Syys 2010, 10:25

Taitotaso: Silver/Gold/Platinum
Race: :random: :zerg: :terran: :protoss:
Tarkoitus: Harjoitteluvastuksia
Itse olen: Tällä hetkellä silver :protoss:, mutta varmaan kohta kullassa kunhan jaksaisi ladduun koskea.
Muuta: /q KOPF @ Qnet tai PM SC2.fi
:protoss: HWAIGHTING!
#starcraft2.fi
#cpm.sc
Protoss KOPF
 
Viestit: 31
Liittynyt: 19 Huhti 2010, 13:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Blackheart » 07 Syys 2010, 17:20

Taitotaso: 1vs1 Bronze league 2vs2 gold league 3vs3 Bronze
Race: Terran/protoss
Tarkoitus: 2vs2 ja 3vs3 kavereita.
Itse olen: Pelaillut paljon ryhmässä ja A.I:ta vastaan Brutalilla pelasin campaignin läpi ja sain Kerriganin :)
Muuta: Joskus kerkeän ennen kouluun menoa pelata. Yleensä pelailen 4:än jälkeen. Skype löytyy ja mikki!

Rush kokemusta terranilta löytyy ja protosseilta ja puolustus/viivästys taisteluita testattu. Esim: Insanea vastaaan pelkästään Puolustusta +2 insanee. En mikään hikipinko pelaamisessa mukavaa seuraa.

Tosiaan yhteydenotot: Blackheart;336 Battle.net Mese löytyy ja skype on Blackheart336

PS: Lisäilkää kaikki :)
Terran Blackheart
 
Viestit: 12
Liittynyt: 01 Elo 2010, 18:33

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja TheEdge » 13 Syys 2010, 19:15

Taitotaso: Mikä vaan
Race: Mikä vaan
Tarkoitus: Randompelailua kun ladder tympii ja joskus on kivempi pelata tutumpia ihmisiä vastaan.
Itse olen: 17v. Silver -tason Terran. Eka RTS oikeesti enkä mä mikään kauheen hyvä vielä ole, mut pelaaminen on kivaa.
Muuta: Lisätkää Edge.298 ja huutakaa jos olen online. Mitä enemmän tyyppejä sen parempi :P
Kuva
Terran TheEdge
 
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Syys 2010, 17:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron