Practice ja AT partner(s) thread

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Magius » 15 Elo 2010, 21:27

Taitotaso: Platinium/Diamond
Race: Random
Tarkoitus: 2v2 tai 3v3 partnereita tositarkoituksella
Itse olen: Platiniumissa pelailen ja timatti kiiluu jo silimissä..
Muuta: Vittuilla saa ja siihen kannustetaankin, mikä peli se on jossei vähän perseillä ventissä. Voi lisätä listoille Magius.273 jos siltä tuntuu ja vaikka ei tuntuskaan..
Kuva
Avatar
Zerg Magius
 
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Elo 2010, 09:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Weiksi » 17 Elo 2010, 16:57

Hakusessa Terrani pelailemaan sillointällöin.

Taitotaso: Korkea platinium
Race: :terran:
Tarkoitus: Kokeellisempien buildien harjoitus, ajoitukset, tvp, huvikseen pelailu
Itse olen: :protoss: joka on platiniumissa häviämässä terraneille. Pelaan aika satunnaisiin aikoihin joten jos etsit jotain jonka kanssa pelata joka päivä tasan kello kaksi en ole hakemasi tossi.

Parhaiten minut saa kiinni irkissä Qnetissä nickillä Weiksi tai bnetissä Weiks.574
Protoss Weiksi
 
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Elo 2010, 16:44

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Willkey » 21 Elo 2010, 16:51

Taitotaso: Platina
Race: :terran: :zerg: :protoss:
Tarkoitus:Treenata 1v1 mättöö, mielellään diamondi / ylemmä platinan hemmoi vastaa.Tavotteena itellä nousta diamondii. Varsinki kaikki :terran: vs :terran: treeniä haluuvat on terve tulleit, ite ainaki failaan niis lähes aina. Satunnaiseks 2v2 peli kaveriks voin kans ryhtyy.
Itse olen: yli parikymppine :terran:
Muuta: Lisäkkää vaa frendi listalle ketkä haluu treenata. Willkey (972)
War... war never changes
Avatar
Terran Willkey
 
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Elo 2010, 15:21
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja myti » 22 Elo 2010, 19:33

Taitotaso: ~mid diamond
Race: ei väliä
Tarkoitus: 2v2 kaveria samalta tasolta
Itse olen: 1000p dia :terran:, 22v alkoholisti
Muuta: mieluiten 18v+. peliajaksi käy 13-03. satunnaisina päivinä en ole tavoitettavissa.
bondagewheel.571
#starcraft.fi @qnet myti / myti-
Viimeksi muokannut myti päivämäärä 29 Marras 2010, 19:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Terran myti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 19 Elo 2010, 11:39

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja kepulikonsti » 25 Elo 2010, 23:59

PÄIVITETTY 4.9.2010!

Taitotaso: Gold-Diamond
Race: Mikä vaan
Tarkoitus: Treenata muita raceja
Itse olen: Protoss (harjoittelisin siis kuitenkin sua vastaan zergillä)
Muuta: Tarkoitus siis itse harjoitella zergiä rankkia paskomatta. Sun racella ei ole väliä mut tässä ois jees mahdollisuus treenata jotain muuta :) Yleensä pelailen kuudesta eteenpäi aina 12 asti, miten huvittaa. Rento meininki! :lol:

Jos napauttaa niin kepulikonsti.650

Työn alla on kans löytää 2v2 kaveri, alotella ehkä jostai hopea/kultaliigasta ja siitä lähteä sit ylöspäin. Miettiä vähän erilaisia taktiikoita, unittikomboja sun muuta siinä sivussa. Ehkäpä joskus hamassa tulevaisuudessa sit timanttiin huu nous.. 2v2 pelaisin protossilla.
Viimeksi muokannut kepulikonsti päivämäärä 04 Syys 2010, 22:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Protoss kepulikonsti
 
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Elo 2010, 00:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja WUTLOL » 26 Elo 2010, 02:18

Taitotaso: Mitä kovempi vastustaja sitä enemmän oppis :)

Race: Mikä vaan

Tarkoitus: Rentoo reenaamist et sais microt ja macrot kondikseen ja että oppis scouttaa ja muutenki pelaamaan kuin korealainen progameri ;) tarkotus olis kans nousta platinaan ja joku päivä viel timanttiin! 8-)

Itse olen: 1v1 Gold league main race :terran: , :zerg: jotain bronze tasoo >_> ja :protoss: menee jotakuinki varmaa jotai silver tasoo.. mutta omistanu pelin vast viikon, pelailin tosin wc3 jonkun verran mut sielki vaa 2v2,3v3 RT:tä joten 1v1 on aika uutta mulle viel! Mut jos joku innokas opettaja löytyy nii ryhdyn oppipojaks mielelläni! :lol:

Muuta: 19 koht 20v opiskelija helsingist, en asu kellarissa ja pelaa sc2 24/7 mut yritän olla nii aktiivinen kuin mahdollista. Pelailen aina koulun jälkeen niin kaua ku jaksaa ja just lopettanu jalkapallon ni ei oo harrastuksiikaan jotka veis kallisarvosta sc2 treenaus aikaa ;3 Ilmottele jos haluut reenailla 1v1! Pelaan mielelläni myös 2v2,3v3 tai 4v4 !

vois viel lisää bnet nickin , eli WUTLOL . 886
Kuva
Terran WUTLOL
 
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Elo 2010, 18:47

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Fitz » 27 Elo 2010, 14:57

http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1128796/1/Fitz/

Taitotaso: Gold-Diamond
Race: :protoss:
Tarkoitus: 3v3, 2v2, 1v1 Harjoittelu ja Ladder-matsit
Itse olen: Platinum
Muuta: Aloittelin Sc2 Protosseilla ja tarkoitus olis pikkuhiljaa lisätä ohjelmaan Zergit sekä Terranit myös. Jotenkin koen, että uusia protosseja on helpompi pelata suhteessa terraneihin tai zergeihin. (Oma taitotaso saattaa siis olla alempi kys. roduilla.)

Edit: 2v2 taso näyttää jtn pronssia vielä, mutta vastukset löytyy jo platinaliigasta pääasiassa.

Bnet: Fitz #207
Protoss Fitz
 
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Elo 2010, 14:45

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Taimou » 27 Elo 2010, 19:04

Taitotaso: 800+ Diamond
Race: Eniten haluaisin :protoss: harkkapartnerin mutta muutkin racet käy, ZvP on minun huonoin matchup atm. ja todella vaikeaa meinaa olla 1000pts tosseja vs :/
Tarkoitus: Todella aktiivista 1v1 mättöä.
Itse olen: Tällä hetkellä 750-900pts pyörivä :zerg:
Muuta: Peliajat aina klo 16-21 ma-to ja kokopäivä perj-lauantai koska ei tarvi pelaa tefaria llooolol: (jossen ole viihteellä. wink). Omista mielelläsi mikki, mumble/ventti niin voi turista.
Minut löytää battlenetistä nick.id Taimou.436 tai #starcraft2.fi @ Quakenet Taimou- nickillä.

Heihoi
Kuva
Zerg Taimou
 
Viestit: 13
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 23:22

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 27 Elo 2010, 21:05

Taitotaso: Diamond taso, tultu piesty niitä 23xx pojon poikiaki
Race: :terran: Terran :terran:
Tarkoitus: Tulla hyväksi pelaajaksi 1v1 ja 2v2
Itse olen: Diamond
Muuta: :arrow:
Peliajat:
Arkisin 15:00 - 22:00
Viikonloppusin: Aina kun näät online, aika useasti.
Mikki [ON]
Ventti [ON]
Housut [EI]...hä?
Muutakin EI löydy... eiku löytyy, kysy jos jokin tietty pitää omistaa. :lol:

MeteoRain.973
Viimeksi muokannut MeteoRain päivämäärä 29 Marras 2010, 20:17, muokattu yhteensä 4 kertaa
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Mayhemia » 28 Elo 2010, 03:25

Mayhemia.238

Taitotaso: Platinum/lower Diamond
Race: :protoss: :terran: :zerg:
Tarkoitus: Yleistä treeniä, enemmän midgame trans/macro, mutta jos saa säännöllisen pracci partnerin niin mikä tahansa oikeastaan käy.
Itse olen: Terran @ Platinum
Muuta: Peliajat aika randomilla, oikeastaan aina kun olen online niin tod.näk. matsi kelpaa.

Ventti, mikit etc. löytyy. Enemmän tosiaan kiinnostaisi säännöllinen treenaaminen jonkun kanssa, jonka on tarkoitus mennä pitkälle tässä pelissä. Random klaanitoiminta, tjsp. treenaustarkoituksessa olisi ihan jees.

Meikäläinen aloitti RTSien hakkaamisen tasan sillä sekunnilla, kun sc2 ilmestyi, eikä yhtään aikaisemmin. Joten perus late-game on vähän hakusessa. Potentiaalia ja tahtoa on kuitenkin sen verran, että pitkällekin voi mennä. WoWia tuli jo hetken aikaa pelattua semi-professionalina, joten homma on suhteellisen tuttua.
Terran Mayhemia
 
Viestit: 9
Liittynyt: 19 Elo 2010, 23:52

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron