Viimeinen edition: keskiviikkocup #8

Viimeinen edition: keskiviikkocup #8

ViestiKirjoittaja Divinesia » 24 Helmi 2014, 10:40

Arvon naiset ja herrat,

Helmikuu tulee päätökseen ja näin tulee myös keskiviikkocupin nykyinen editio. Ilokseni olen huomannut, että pelaajia on tullut pelaamaan kivasti ja kiinnostusta turnaukset on muutoinkin herättänyt. Sc2.fi scene elää sittenkin! :)

Alunperin keskiviikkocuppien myötä tuli lupaus, että näitä pidetään helmikuun loppuun ja nyt aika on siis käsillä. Kahdeksas editio on oleva viimeinen, ainakin joksikin aikaa. Itsellä ei riitä rahkeet luvata täyttä kuukautta maaliskuulle, että voisin joka keskiviikko olla 19:00 orgaamassa. En myöskään uskalla nimetä suoraan toista vastuuhenkilöä, joten on järkevämpi tehdä vain näin.

Jokatapauksessa, ylihuomenna on siis aika näyttää, että näitä turnauksia halutaan pitää! Keskiviikkocup 19:00, ole paikalla tai ole neliö (vai miten se meni).

Tällä kertaa selostelen fiiliksejä myös itse. :) Unrealnames ja Kaitai lienee antavat hyvän taustatukensa myös.

Kiitokset Azhrakille loistavasta tuesta Ke-cuppien suhteen sekä Neridanille/Mishakalille ja Ikelle avusta silloin kun en itse päässyt paikalle heti 19:00 aloittamaan cuppia. Kaikki turnaukset ovat alkaneet ajallaan ja pelattu loppuun, se on hieno juttu jo sinällään!

Striimauksesta kiitokset Kaitaille ja Unrealnamesille näitten parin kuukauden saatossa. :) WP men.

http://starcraft2.fi/tournaments/tournament.php?id=421 <--- sieltä ilmoittautumaan!
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viimeinen edition: keskiviikkocup #8

ViestiKirjoittaja azhrak » 25 Helmi 2014, 19:40

On ollut hienoa, että sivuston toimintaan on osallistuneet muutkin kuin minä pitkästä aikaa. :) Lisää vaan turnauksia. Niitä voi jokainen luoda!
Avatar
Terran azhrak
Ylläpito
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 07 Syys 2010, 11:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeinen edition: keskiviikkocup #8

ViestiKirjoittaja UnrealNames » 28 Helmi 2014, 06:50

Itse en tosiaan harmikseni päässyt tuohon "viimeiseen" ke-cuppiin, mutta (toivottavasti) näitä tulee vielä! Lisäksi (pelikokemuksen, pelikavareiden jne. lisäksi) pääsin vihdoin streamaamisen makuun, joten sitäkin ehkä vielä tapahtuu tulevaisuudessa!

Kiitokset tästä siis sc2.fi:n ylläpitäjille, diville, kaitaille, ikelle ja kettupainille. Sekä tietenkin koko sc2 scenelle! :)

Nähdään ladderissa ;)
-UnrealNames

E: piti korjata typoja koska iPad :D
Protoss UnrealNames
 
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Tammi 2014, 19:55

Re: Viimeinen edition: keskiviikkocup #8

ViestiKirjoittaja Kettupaini » 28 Helmi 2014, 10:43

UnrealNames kirjoitti:Itse en tosiaan harmikseni päässyt tuohon "viimeiseen" ke-cuppiin, mutta (toivottavasti) näitä tulee vielä! Lisäksi (pelikokemuksen, pelikavareiden jne. lisäksi) pääsin vihdoin streamaamisen makuun, joten sitäkin ehkä vielä tapahtuu tulevaisuudessa!

Kiitokset tästä siis sc2.fi:n ylläpitäjille, diville, kaitaille, ikelle ja kettupainille. Sekä tietenkin koko sc2 scenelle! :)


Mitä sitä ei tekis loistavan pelin eteen. Hauskaa on ollu ja eiköhän näitä keskiviikkocupeja nähdä tulevaisuudessa. Jos ei nyt divin puolesta, niin aina jollain on ylimäärästä aikaa järkätä hassunhauskoja turnauksia :)

Kiitokset myöskin omasta puolesta! On mahtavaa nähdä et on muitakin innostuneita SC2:n harrastajia ja näinkin pienessä paikassa nimeltä Suomi :D Ylläpidolle lähtee kiitokset loistavasta sivusta, kerrankin on syytä pitää jotain sivua välilehdissä ;) Keskiviikkocupeista suuri kiitos Diville ja näin muutenkin Micronae Supremacylle, joka näkee paljon aikaa ja vaivaa, jotta mahdollisimman moni pääsee pelailemaan ja seuraamaan muidenkin pelejä (varsinkin meidän tuntemattomien pelaajien). Unrealnamesille myöskin kiitokset sivuosasta selostajana, innostus nousi vaan entisestään kokeilla selostamista enemmänkin :)
https://www.facebook.com/KettupainiSC2?ref=hl

Saa tykätä jos löydät itsesi naamakirjasta!
Avatar
Zerg Kettupaini
 
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Elo 2013, 21:41
Paikkakunta: Raisio


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron