Coachia etsitään...

Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja HunterToro » 08 Heinä 2014, 07:13

Tässä on menny jo melkeen vuoden päivät lähes DrunkCraftina pelaaminen. Olen kuitenkin top8 plat. saavuttanut(tosin nyt heittivät goldiin uudessa seasonissa vaikka oli reippaasti yli 50% vs. platinoita. Tosiaan DrunkCraftilla meinaan että olen lähes tulkoon 95% peleistä pelannut vähintään sixpäkin ohessa/jälkeen... ja siitä eteenpäin joskus lähtenyt lapasesta ja lavaakin on kiskottu kun on monia kymmeniä pelejä pelattu.. ja ihan kohtalaisella tuloksella kuitenkin.

Elämäntilanne alkaa olla semmonen että tuota korkkia ois nyt vähän helpompaa pitää kiinni, ja mieli halajaisi taistella ittensä johonkin mid-mastersiin, sanotaan nyt vaikka marraskuun loppuun mennessä. Pelaan myös HearthStonea, (WC3:sta aloin uudelleen mielenkiinnosta vääntämään) ja hieman tulee TF2:sta, CS:GO:ta ja LoL:ia pelattua jos on aikaa.

Olen pelannut lähes koko "urani" Protossilla. Video/peruspuhelut onnistuu Skypellä, ja pystyn ottamaan treeniä vastaan ehkäpä noin 10h viikossa + oma ladderi grindaus. Tykkään pelata hyvin aggressiivista peliä, sanoisin että prot kuten StarDust ovat vähän sitä menoa.

Ilmottelen lisäinfoa tarkemmista ongelmista ja tuommosesta, jos joku mukavuuden masteri lähtee coachailemaan(ja voihan sitä muutamia 2v2:siakin pelailla, ja myös noita muita edellä mainitsemia pelejä enempi huvinvuoksi.)

Myös klaanin pyrkiminen kiinnostaa...

ToroMonsu kiittää ja kumartaa jo valmiiksi. ;)
Protoss HunterToro
 
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Kesä 2011, 02:35

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja sepisepi » 10 Heinä 2014, 15:57

laitas nomiin hakemuksen niin katotaan saadaanko susta master tossa on suora linkki --> http://www.northernmaniacs.net/liity
Protoss sepisepi
 
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Maalis 2011, 22:53

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja Atomos » 11 Heinä 2014, 00:33

Suprista löytyisi aktiivinen treeniporukka (yhdessä nomin kanssa)
http://www.micronaesupremacy.com/forum/ ... ?board=2.0
Protoss Atomos
 
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 14:00

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja Hevonen » 11 Heinä 2014, 00:54

Meillä Nomissa on sanonta "Ku ollaan klaanis ni sillon pelataan, se on työ"... No ei, ihan rennosti pelaillaan enemmän tai vähemmän veren maku suussa ja yhteishenki on hyvä, paitsi kun joku häviää tossille ja alkaa rageen teamspeakissa tai Skypessä balancesta niin kukaan ei uskalla puhua enää ettei joudu tulilinjalle :| Alkuun kun liityin 6kk sitten mietin et mitähän tästä tulee kun suurin osa jannuista ja ämmistä on jotain kommunistiprotosseja, mut ihan hyvii jäbii kaikki Nomilaiset olikin :lol:

Tätä kirjotusta ei tarvi ottaa vakavasti 8-) Hakemusta ineen ja koitetaan reenauttaa sua ;)
Terran Hevonen
 
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Maalis 2012, 17:11

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja ToroMonsu » 11 Heinä 2014, 01:05

Kumpikin teami kiinnostaa hieman omalla tavallaan, oon tällä hetkelle (turhaan) |Aii]:ssa, joten eroon siitä. Millasta kilpailua "Omnomnom" pistöö Suprille? ;)
Atomos ja sepisepi voipi lisäillä skype-name: toromonsu :lla mut.. niin voi jubailla nopeemmin.

Palaillaan kohta, oon jonkin aikaa vielä hereillä... voi ottaa pari 1v1 testimatsia tai jotain(tosin oon kipannut tänään lähes lavallisen olutta ja alan oleen muutenkin hyvin väsynyt..) ;>

Privaa tai Skypessä viestiä mielummin nii on reaaliaikasempaa..
Protoss ToroMonsu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Touko 2013, 18:18

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja ToroMonsu » 11 Heinä 2014, 01:09

Hevonen kirjoitti:Meillä Nomissa on sanonta "Ku ollaan klaanis ni sillon pelataan, se on työ"... No ei, ihan rennosti pelaillaan enemmän tai vähemmän veren maku suussa ja yhteishenki on hyvä, paitsi kun joku häviää tossille ja alkaa rageen teamspeakissa tai Skypessä balancesta niin kukaan ei uskalla puhua enää ettei joudu tulilinjalle :| Alkuun kun liityin 6kk sitten mietin et mitähän tästä tulee kun suurin osa jannuista ja ämmistä on jotain kommunistiprotosseja, mut ihan hyvii jäbii kaikki Nomilaiset olikin :lol:

Tätä kirjotusta ei tarvi ottaa vakavasti 8-) Hakemusta ineen ja koitetaan reenauttaa sua ;)


Vieläkös Meeri "nunu" Mäkinen on on NoM:issa? Taitaapi olla.. tyttelöittenne parasta A-ryhmää. :)

Köh köh... itsehän coachasin nunun bronzesta goldiin joskus vuonna talvisota, mutta jalat maassa... olin julma coachi, ja oon aika heikko pelaaja nykyään.
Protoss ToroMonsu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Touko 2013, 18:18

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja Hevonen » 11 Heinä 2014, 01:16

ToroMonsu kirjoitti:
Hevonen kirjoitti:Nom


Vieläkös Meeri "nunu" Mäkinen on on NoM:issa?

Jep ja diamondissa 8-)
Terran Hevonen
 
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Maalis 2012, 17:11

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja ToroMonsu » 11 Heinä 2014, 01:35

Hevonen kirjoitti:
ToroMonsu kirjoitti:
Hevonen kirjoitti:Nom


Vieläkös Meeri "nunu" Mäkinen on on NoM:issa?

Jep ja diamondissa 8-)


Juu, siellähän se.
Protoss ToroMonsu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Touko 2013, 18:18

Re: Coachia etsitään...

ViestiKirjoittaja Fuzer » 11 Heinä 2014, 13:48

PIENTÄ KORVAUSTA VASTAAN FUZER VOI COUCHATA. Köyhiä opiskelijoita kannattaa tukea! :D
Terran Fuzer
 
Viestit: 91
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 15:30


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron