Malecious

Malecious

ViestiKirjoittaja Malecious » 25 Huhti 2010, 10:44

Moikkelis kaikki!

Olen Malecious nykyseltä nikiltäni, ihan vain järkevyyden vuoksi vaihdoin sen vanhasta ;D

Elikkä olen pelannut pienen ikäni pelejä, ja koordinaatio kyvyn heikkouden vuoksi(vaikuttaa mm. tasapainoon), en ole ikinä harrastanut urheiluu. Pienempänä pelasin lähinna RA, aoe2(/3), pleikka 1 pelei, xboxilta kaikkee hienoo(godfather, scarface, gta iv..

Sitten kaverin luona pelasin pari kertaa sellasta jtn. peliä kun Warcraft 3. Lani yhteydel kahel koneel hakattiin normi bottei. Sitten jossain vaihees menin pelaa nettii ja hyppelin custom claanien kautta Finh riveihin(suomen paras ladder claani silloin), sieltä hienon johto portaan sekoilu kickin jälkeen osat jäsenistä perusti Suprin, josssa olen nykyäänkin. Sieltä käsin akee myös perusti ton oman sc2 fooruminsa, josta sit siirryin tänne.

Ps. ainiin miksi vaihoin nickin.. Kingoftheundead ei jotenkin vaan kuulostanut kovin hyvältä sc2:teen, eikä yleisempi kutsumanimi kou.

E.Ainiin ja mulla ei tosin ole viel sitä keytä, et jos jollain on ylimääräsiä(tuskin, ja luutavasti ei anna) niin otan ilomielin vastaan ;)
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa