Omena

Omena

ViestiKirjoittaja Omena » 25 Huhti 2010, 13:00

Nimi: Jaakko
Ikä: 16
Gamernickejä: Omppu, Omena ja Jufo
B.net ID: Omppu.omppu
Harrastukset: Pelailu, lenkeily, kitara

Harrastuksiin kuuluu lähinnä pelailu, lenkeily ja kitaran soitto. Tällä hetkellä olen opiskelija. Pelailun olen aloittanut melko nuorena PlayStation 1 kanssa ja sitä kautta PS2 ja nyt PS3. Matkan varrella on myös tullut peli"paheita" joista yksi on ollut World of Warcraftin peluu, jossa tuli koluttua kunnolla paika Wotlk:ssa (9/12 ICC25). Lenkeillyt olen epäsäännöllisen säännöllisesti. Tällä hetkellä menossa vähän aktiivisempi aika. Kitaraa olen soittanut n. 3 vuotta, mutta enhän osaa sitäkään vempelettä soittaa viel hyvin(Oma mielipide), mut kokoajan oppii lisää. ;)

RTS pelit aloitin PS1:sellä C&C kautta.. Myöhemmin pari vuotta sitten tuli pelattua Civilizationia ja Warcraft 3: TFT:tä. Mitään pro tasoa en koskaan ole ollut, enkä pakosti tule olemaan, mutta hauskaa yritän pitää mahollisimman paljon pelatessa. :) Enemmän innostuin tästä ns. progamingistä parisen vuotta sitten kun löysin eSportin ihmeellisen maailman. Sen jälkeen olen seurannut melko aktiivisesti Wc3 ja muitten suomalaisten menestystä.
Protoss Omena
 
Viestit: 69
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 20:27
Paikkakunta: Seinäjoki

Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron