Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailmassa

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 26 Touko 2010, 20:52

6Päivää, kun viimeks bloggasin. Noh nyt taas kirjottelemassa.

Tosiaan minä olen tämän kouluasteen nyt suorittanut, ja kait 3 kymppii tulossa.

Sc2 maailmaan ei kuullu kauheesti mitään erikoista, kun se patch ihanasti vetäs servui maahan ja kickas peleist. Eilen pääsin ekaa kertaa sitten pelaa customeita, siellä on hyviä ja huonoja. En nää kyllä mitä ihmiset näkee zerling frenzys, kun voit nukee omast basest vihun baseen niin kyllä joku jossain kusee, liian pieni mappi vaan. Olen tuon yhen TD:n hakannu läpi, tosin easyy vaikeempana ei oikein pääse pelaan, kun yksin se on tylsää ja, kun pelaa partyn/randomien kaa ne votee easyy. Sitten olen rupenut tätä Overrun 4 man defense tai jtn sinnepäin nimistä mappia pelaamaan. Siinä alotat workerillä ja pienelle raha summalla ja teet joukkoi/bunkereita sellasen satelliitin eteen. Voi pelaa 1 2 3 4 pelaajalla, ja jokasella sitten oma puoli puolustettavan, että jos sitä pelaa ei kannata pakosti kauheen paskojen kanssa pelaa tai ette pitkälle pötki. Itse kaaduin viimeksi kuningatar waveen, joka tais olla viides.

Laddun puolelle kuuluu kohtuullista. Täs patchis pelasin itelle liian aikasin 1v1 pelit ja mut heitettiin tasoo platin ekaa divisioonaan, niin on tiukat oltavat siellä. Pelannu kamujen kanssa 3v3 ja voitettu kaikki, 4v4 voitettu kanssa kaikki, mutta ite hävinny kun pelannu solon, koska ei ne tyypit siel mitää osaa, mun income triplaten joihinkin verrattuna. Olen pelannu kiitettävästi 2v2 randomii, racena random, ja lähes aina zerg tulee. Huvittavan jutun vaan tuossa huomasin=random voitot antaa sulle sillä racella millä pelaat kanssa voittoja. Siis esim:
4random voittoo, 2 tossilla, yks zergil ja yks terranilla.
Saat 4 random voittoo random achin kohalle, 2 toss achiin, 1zerg ja yks terran.

Eilen sitten tuli Euroviisutkin, suomi ei päässy jatkoon, enkä kyllä sen puolellakaan ollut. Mun top-10:stä pääs 7 jatkoo, tosin sijoilla 2. ja 4. olevat siinä olis saanut kanssa noiden 9. ja 10. sijalla olevien sijasta päästä etenemääb. Huomenna taas lisää sitten viisuja.

Ja sitten viellä... OLEN YKSIN KOTONA 1.5 VIIKKOO HAH! tosin on se isäpuoli täällä, mutta kun omistaa taksin on kiitettävästi poissa kotoa. Saa dataa paljon<333
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja iloveYooN » 26 Touko 2010, 21:20

Miks must alkaa tuntuu et sä vaan juustoot jokasel racel?
Protoss iloveYooN
 
Viestit: 22
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 16:11

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 26 Touko 2010, 22:02

Hä? ei täs osas ees juustost puhuttu :O ja en nykyään enään juustoile, alko sekin olee tylsää, kun ei se toimi kuitenkaan parempii pelaajii vastaan kuin joskus, ja ei kahesti putkee. Nykyään 2v2randomist kun se zerg tulee esim meen aikalailla aina ling muta hydra corruptor välillä, riippuen vihujen ja kamun uniteist.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 30 Touko 2010, 21:21

Ja minä palaan taas blogaan. Aika paljon olen nyt alkanut customeit pelaan, varsinkin tätä overrunnii, kun kerran olen sen EU publisher ja niin edelleen. Sitten 2v2 olen kaverin kanssa pelannu, kummatkin ollaan 1v1 platei, ja sit saadaa 2v2 1v1 diamondei lähes joka pelis, ja hävitään suurin osa-.- sitten tulee voitto putki diamond/plati pelaajii vastaan, kun otetaan joku hieno rush taku käyttöö.

Roachit on muuten vielläkin erittäin vahva unit, huomattiin tos tänään, kun tehtiin roach mara marine rushii, sit techaaan samal nopee hydriin niin vihu voi mitään niil tier1 uniteilla ;D

Pelaaminen tosin viimesen parin päivän aikan vähentynyt, kun rupesin kattoo tän yhen youtube kommentaattorin mario hacki(reskin, uudet levut(vaikeimpii kun vanhat) videoit. Jaa-a mitäs muuta, noh olen kotona yksin melkeempä, kun ainoo joka mun lisäks tääl isäpuoli joka istuu työhuonees, takkahuonees toosan ääres tai on töis koko ajan.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 27 Heinä 2010, 23:34

ja minä olen palannut blogaan..

Elikkäs tänään sc2 maailmaan kuului campaingin peluuta. Läpi meni päiväs ;D kirjottelen huomen enemmän spoileriin, jotta ppl ei spoilaannu juonest jollei haluu ;))
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 28 Heinä 2010, 12:24

Ja nytten sit pääsen kirjotteleen enemmän..

Elikkäs kuten mainitsin peli on mennyt jo läpi, hakkasin eilen koko päivän sitä, ja normaalilla meni suurimmalla osalla tehtävistä tehtynä.. Tänään sitten vedin nuo challenget, ja nyt focusaan taas lisää campaingin hienouksiin, kun vetelen tehtävii hardilla ja loputkin tehtävät.

Vihje kaikille: Ennen kun menette Charille, tallentakaa, koska kun ootte sen vetänyt, ette pysty jäljelle jääneit tehtävii tekee, tosin pystytte uusii vanhoi.

Story spoilerit:(!!!!HUOM!!!! tässä kaikki tärkeät story jutut, joten jos haluat yllättyä pelissä ittessään, pelaa se läpi näiden katsomisen sijasta!)
Oletko varma että haluat tietää?

Ootko nyt ihan varma?

Noh Valerin Mengks johtaa sitä argeologi yhdistystä jolle Tychus työskentelee

Valerinen "What you have always wanted" on kerriganin tekeminen ihmiseksi

Loppujen lopuksi, kerriganista tulee ihminen ja tychus yrittää ampua sen, mutta Raynor käyttää sen ainoan luotinsa siihen(tychukseen siis)
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 31 Heinä 2010, 21:26

Mjaa blogaan varmaan taas huomenissa jotain lisää, mutta ekana haluan oikeasti kysyä että lukeeko joku näitä mun outouksia ja huonosti kirjotettua tekstiä?(vastatkaa tähä topiccii)
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Ipe » 31 Heinä 2010, 22:44

Just luin kaikki sun blogit.
Terran Ipe
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11 Touko 2010, 15:28

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 01 Elo 2010, 13:00

Itse luen kaikki viestit foorumilla, mukaanlukien blogisi. Olisi vain paljon mielenkiintoisempaa jos keskittyisit esim. taktiikoiden selitykseen, laittaisit mukaan reploja kiinnostavista peleistä yms.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 01 Elo 2010, 13:05

Ok pitänee noita sitten lisäillä, tosin miun taktiikat on yleiseltä kannalta 4gatee tai muut yhtä tunnettuu. Hyvii matsei voin sit alkaa uppailee, kun ladderii pelaan. Atm se on täynnä top diamondii tai noboi ;/
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

EdellinenSeuraava

Paluu Blogit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron