Micronae Supremacy - supr

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Jusba » 23 Syys 2012, 16:14

Mene cruzi kattomaan ne match historyt niin ei tarvii vääntää täällä.
En siis tiiä ootko oikees vai et, mut onko sillä edes niin väliä?
http://www.northernmaniacs.net
bnet: Northern Maniacs
Random Jusba
 
Viestit: 77
Liittynyt: 27 Huhti 2010, 22:31

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Divinesia » 23 Syys 2012, 16:38

Toivoisin että suprilaiset jätätte ex-jäsenien kommentit omaan arvoonsa... Supr-Flai välit ei ikinä ollut parhaimmat ja Suprilaisen näkökulmasta olimme kaiken lisäksi syyttömiä valtaosaan siitä tulvasta mitä heidän suunnaltaan tuli, joten ei lähdetä enää tälle linjalle.

SupR on edelleen ylpeä oma itsensä, eikä me tarvita laajempaa turhaa huomiota millään muotoa. Tästä lähtien kirjoitetaan omat sävelet omilla teoilla.

Laittaakseni lopullisen pisteen Cruzin väitteille, että Onva pelas Meteorainin GM:ään, niin olet väärässä. Onva oli tuohon aikaan inaktiivinen. Kun GM-ladder tuli, kaikki Suomen kärkinimet Satiinia, Welmua ja Elfiä myöten syöttivät toisilleen pisteitä, joten on aivan turhaa ruveta syyttämään kateellisuuksissaan Suprianin jätkiä. Hiiva ja Akke teki monta kuukautta töitä pelaten rutosti. On väärinä, että kaveri, joka hinkkaa itse active-inactive väliä, alkaa sitten foorumeille sanoa etteivät miehet ole ansainneet tätä.

SupR on rehellinen klaani ollut alusta asti ja tälläisenä pysyy. Pidämme myös huolta omista.

Pahoittelut legendaarisen sc2.fi foorumien lukijoille, jotka joutuvat itkemistä ja BM:ää täältä aina lukemaan. On helppo ymmärtää, miksi SupR-foorumit ja kanava ovat niin aktiivisia, sillä täällä tulee aika paljon vihaa niskaan mistä tahansa asiasta.

Suprin suuruudesta voi sanoa yhden asian: klaani täyttää kuukauden päästä neljä vuotta. Tämä on pitkä aika ja voin ilman omahyväisyyttä vain todeta että on se hienoa huomata jätkät, että jotain olen oikein tehnyt kun tälläinen aika ollaan yhdessä talsittu. :) Vihaajien nikit vaan vaihtuu ajan saatossa, mutta onneksi Supria rakastaviakin löytyy edelleen!

<3 u all
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Cruzifix » 23 Syys 2012, 17:23

Jusba kirjoitti:Mene cruzi kattomaan ne match historyt niin ei tarvii vääntää täällä.
En siis tiiä ootko oikees vai et, mut onko sillä edes niin väliä?


Olenhan minä kuule, jutskailtiin Hermannin kanssa miten hän tai Akke/Hiiva on päässyt GMään asti. En mä tiedä kuinka paljon pienestä buustista on ollut hyötyä loppupeleissä.

Divinesia: Olet 6kk myöhässä + Flai lopetti toimintansa tällä viikolla. BM-aallosta en edes lähde vääntämään, koska se on aivan turhaa mutta sinunhan se oli pakko ottaa esille. :D Kateellisuuskortin pelaus myös erittäin hyvä veto sen jälkeen kun lynkkasit mun väitteet. Minun pelaaminen ei liity mitenkään Hiivan ja Aken pelailuihin, eihän?

Pahoittelen myös Aken käytöstä, joka lähtee henkilökohtaisuuksiin ja Titaanin hagay.com :in spammayksesta.
Terran Cruzifix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 14 Loka 2010, 14:25

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Titaani » 23 Syys 2012, 17:38

Edit: poistettu.
Kuva
Avatar
Protoss Titaani
 
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Joulu 2011, 22:05
Paikkakunta: SC2

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja tonttu » 23 Syys 2012, 23:58

Huomauttaisin vielä, että Titaani ei ole ollut SupR:n jäsen pariin kuukauteen. Syitä on turha alkaa täällä kertomaan.
Voisi siis ottaa tuon virheellisen tiedon pois signaturestaan :I
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu
 
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 11:37

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Akke » 24 Syys 2012, 01:12

Titaani kirjoitti:
Cruzifix kirjoitti:
Jusba kirjoitti:Mene cruzi kattomaan ne match historyt niin ei tarvii vääntää täällä.
En siis tiiä ootko oikees vai et, mut onko sillä edes niin väliä?


Olenhan minä kuule, jutskailtiin Hermannin kanssa miten hän tai Akke/Hiiva on päässyt GMään asti. En mä tiedä kuinka paljon pienestä buustista on ollut hyötyä loppupeleissä.

Divinesia: Olet 6kk myöhässä + Flai lopetti toimintansa tällä viikolla. BM-aallosta en edes lähde vääntämään, koska se on aivan turhaa mutta sinunhan se oli pakko ottaa esille. :D Kateellisuuskortin pelaus myös erittäin hyvä veto sen jälkeen kun lynkkasit mun väitteet. Minun pelaaminen ei liity mitenkään Hiivan ja Aken pelailuihin, eihän?

Pahoittelen myös Aken käytöstä, joka lähtee henkilökohtaisuuksiin ja Titaanin hagay.com :in spammayksesta.

http://www.hahgay.com
Oli pakko =)


On vaan niin ärsyttävä lukea ihmisen väitettä, kun on täyttä paskaa ja mikään ei pidä paikkansa. Jos olisit ystävällinen ja näyttäisit freewinin, minkä olen vastaanottanut grandmasteriin pyrkiessäni/kautta ajan. Tottakai mua kirpasee, jos joku väittää että olen kusettanut itteni GM:ään. Miksi Cruzi? Ei mullakaa ole muuta mielessä kun se divin 'kateellisuuskortti', niinkuin itse sanoit.
Oot hieno ihminen! :DD
Terran Akke
 
Viestit: 10
Liittynyt: 13 Tammi 2012, 23:57

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Shoon » 24 Syys 2012, 09:14

Cruzifix kirjoitti:
Jusba kirjoitti:Mene cruzi kattomaan ne match historyt niin ei tarvii vääntää täällä.
En siis tiiä ootko oikees vai et, mut onko sillä edes niin väliä?


Olenhan minä kuule, jutskailtiin Hermannin kanssa miten hän tai Akke/Hiiva on päässyt GMään asti. En mä tiedä kuinka paljon pienestä buustista on ollut hyötyä loppupeleissä.

Divinesia: Olet 6kk myöhässä + Flai lopetti toimintansa tällä viikolla. BM-aallosta en edes lähde vääntämään, koska se on aivan turhaa mutta sinunhan se oli pakko ottaa esille. :D Kateellisuuskortin pelaus myös erittäin hyvä veto sen jälkeen kun lynkkasit mun väitteet. Minun pelaaminen ei liity mitenkään Hiivan ja Aken pelailuihin, eihän?

Pahoittelen myös Aken käytöstä, joka lähtee henkilökohtaisuuksiin ja Titaanin hagay.com :in spammayksesta.


Aina jos jotain sanon sulle tai jotain jostain kuulet niin sä lähet aina vääristelemään ja/tai liiottelemaan asioita. Pitääkö sitä draamaa aina koittaa väkisinkin vääntää? :S

Luulin että flain ajoilta se läksy olis opittu.
Terran Shoon
 
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 19:23

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Divinesia » 24 Syys 2012, 09:57

Cruzin viimeinen postaus näyttää lähinnä eipätoivoiselta trollausyritykseltä... Ei enempää sanottavaa tähän.

Ja jeps, Titaani ei ole suprin riveissä signaturesta huolimatta.
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Jinn » 24 Syys 2012, 14:47

Täytyy sanoa, että itseäni suorastaan hävettää täällä eräiden henkilöiden käytöksen puolesta.
Olen melko uusi SC2.fin foorumeilla ja meininki on täällä välillä kuin lastentarhassa, vaikka meidän pitäisi olla aikuisia ihmisiä (ainakin suurimman osan). Moderointia kyllä hieman kaipailtaisiin että pysyisi keskustelun taso luettavissa. Myös sitä bannivasaran heilauttamista voisi pikkuhiljaa alkaa foorumin adminit harkita niille henkilöille, jotka toistuvasti herjaavat muita kanssakävijöitä tuomatta keskusteluun mitään järkevää sisältöä. Pitäkäähän se julkinen keskustelu fiksuna ja asiallisena.

Suurimmat onnitteluni Akelle ja Hiivalle. Ovat kiistatonta Micronae Supremacyn parhaimmistoa, ja ehdottomasti ovat myös paikkansa GM:ssä ansainneet! Sen eteen ovat treenanneet älyttömän pitkään, aktiivisesti ja ahkerasti. Katkerat seläntakanapuhumiset sikseen!

Kuten vanha fiksu nörtti joskus sanoi että "Less QQ moar PEW PEW" Eli vähemmän itkua ja enemmän ownausta. Jätetään tästä suprin threadista asiaankuulumaton pois ja käyttäydytään vähän itse kukin.

Ugh. Jinn on puhunut.
Avatar
Zerg Jinn
 
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Huhti 2011, 20:24

Re: Micronae Supremacy - supr

ViestiKirjoittaja Titaani » 24 Syys 2012, 22:58

Edit: poistettu.
Kuva
Avatar
Protoss Titaani
 
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Joulu 2011, 22:05
Paikkakunta: SC2

EdellinenSeuraava

Paluu Tiimit & klaanit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron