Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailmassa

Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailmassa

ViestiKirjoittaja Malecious » 08 Touko 2010, 23:01

Ikinä ennen blogannu, noh alotetaas. Elikkä kirjotan blogiini aina, kun muistan/ehin mun ylä ja alamäet SC:n maailmasta.

Elikkä sain tossa alle viikko sitten kaveri kutsulla keyn, samalla sai yksi toinenkin kaveri. Aluksi pelasin kumpaakin vastaa 1v1, jotka hävisin. Sitten FFA, jonka voitin ovelasti esittämällä, että tein vain carrier+mship. Sitten, kun tappelu tuli se mass thor+marine+viking armeija sai tuntea myrskyt perseessä(sry pahasta kielestä, muttta uskon, että tätä ei kukaan alle 10v lue).

Sitten aloin seuraavana päivänä sen kaverin, joka sai kanssa keyn, pelaamaan 2v2. Aluksi saatiin 3-0 placementit, sitten hävittiin yksi, ja voitettiin toinen. Päästin sitten silveri liigaan. Siellä sitten pelattii. Häviöitä tullut, aina vastustajat tosin ollut sillon parempia. Välillä tosin voitettu parempiakin vastustajia. En muista W-L tällä hetkellä, mutta enemmän W ja ollaan divisionissa sijalla 31.

Sitten aloin tossa yhessä vaiheessa kanssa soloo pelaamaan, silveriin suoraan pääsin. Tämä kaverikin samassa liigassa tällä hetkellä. Tähän mennessä olen voittanut kaikki PvP matsini, joita on ollut melkeempä puolet, hävinny kaikki PvT, ja voittanut puolet PvZ matseista. Tässä sitten tänään iltana ihan vain huvikseni pelasin zergillä 6poolii. Ekan pelin voitin, kaksi seuraava hävisin. Ja sen jälkeen päätin olla sitä pelaamatta :P

Tällä hetkellä olen sijoittunut:
1v1 n.28
2v2(khloxin kanssa) 31
SC2 pelitunteja: 31 (uusin tieto aina: http://www.xfire.com/profile/thekingoftheundead/ )

Tosiaan siis tuo khlox on se kamu, jonka kanssa pelaan 2v2. Oma nicki on Malecious.kou, että viestiä vaan mulle jos kiinnostaa pelata vaikka 2v2, 1v1 varmaan häviän kaikille. Ja opetusta otan aina vastaan paremmilta pelaajilta^^

Jatkan sitten tästä varmaan huomenna jos muistan, tosin pelaan tota Halo reach betaakin tässä niin kiirettä pitää peli maailmassa^^

E:Koska on eka blogini, otan vastaan mielelläni rakentavaa palautetta, että missä voisin parantaa, ja mitä muuttaa/lisätä.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 09 Touko 2010, 13:36

Päivää kaikille. Aloitin tossa 11 aikaan pelaamaan. Ensiks kaverin kaa vdettiin custom 2v2 2x6pool huvikseen, voitettiin aika reippaasti se. Sitten mentiin ladduun, kaveri pelas vaihteeks tossii, eka hävittiin mara+ling earlypushille kun kaverilla ei photoneita paikallaan. Tokassa sitten saatiin vaihteeks turpaa 2zzerg air+lopus ultrii. Ja kolmas hävittiin 2xmara pushille.

Nyt sitten meen pelaa haloo ja blogaan taas, kun saan sc2 pelattuu.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 11 Touko 2010, 16:58

Jaahas. Tänään tossa peasin kolme pelii zergillä, ekassa voitin 6poolilla, tokassa hävisin 6poolilla, kolmas taas oli mielenkiintonen. Vedin 6poolin, mutta vihu ei hyökänny mulle, varmaankin koska oli toss ja sain aika heavy lämää tehtyy siihen, ainoo mikä esti oli photonit. Noh sitten se oli sen jälkeen air racee. Ite sain ekoil mutil sen vrayt maahan, mut kun se alko phoee tekeen niin vaihdoin ovelasti hydroihin. Sitten tuli pitkä aika millon kummatkin yritti expon saada. Sen jälkeen tuli rauha aika millon macrottiin. Noh sitten päätin tehä vähä speedlings ja runnasin sen yhen expon maahan pari kertaa. Samalla massasin hydroja, ja resui olikin tos +2500 kumpaakin ;D vaikka baset oli kummatkin low workers, ja main basen se siis rollas alas niil rayllä, kun vedin sen yhen expo. Sitten lopus se hyökkäs, ja mun hydrat tuhos sen vray stalker armeijan. Sitten tuli whinee et oon tylsä, kun macrosin vaan(idran vastakohta se tyyppi ;D ). Sitten vaan raiskasin sen baset ja se häippäs.

Taian tuon replayn heittää pika puolii.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Naama » 12 Touko 2010, 18:01

kantsis varmaa joskus vetää muutaki ku 6 pool nii oppis pelaa paremmi :p
<Gulch> no jos naamasta olis toine samanlaine klooni, joka pelais zergii, niin kyl se terran naama voittais aina
Terran Naama
 
Viestit: 68
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 14:11

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 12 Touko 2010, 18:38

Sillon, kun en jaksa pelaa kunnolla niin otan zergin ja 6pool ;D enhän mä muilla ees, kun protoksella pelaa normi peliä. Muut on cheese racei.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 12 Touko 2010, 19:17

Oot nyt maininnut viidessä postissa yhteensä kuus kertaa 6poolin :D

Oisko aika vaihtaa takua?
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 12 Touko 2010, 20:00

xD pelaan kylläkin muuutakin. Mut kaikki toss pelit mitä ollut on ollu aika tylsiih :p yheskin voitin vastustajan, joka rushas vrays massaamalla stalkereit. Oli erittäin kiinnostava matsi ;D
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 12 Touko 2010, 21:13

Noh nyt pelasin lisää. Tällä kertaa copper tason kaverin kanssa 2v2. Ollaan bronze, koska tahaltiin hävittiin pari ettei jouduttas platiin(voitettiin ekat kolme helposti...) noh sitten mihinkäs me törmätään.. 2/6 vihu teamistä on bronze/copper tasoo, loput joko plati/gold tahalteen hävinny et joutus low tasolle tai plati tyyppei. Juuh hävittiin siis muutkun noi 3, tosin jokasesta tippu tasoo 2-4pistettä. Nyt sitten päätin lopettaa pelaamisen tältä iltaa, mutta on sairasta, kun bronze league tyyppei vs jtn hemmetin platii.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 14 Touko 2010, 16:18

Päivän tauon jälkeen taas blogittamassa.

Tänään en ole ehtinyt sc2:ta kauheesti pelaa, kun aamulla kävin lääkärissä ja sitten pelasin tuota haloa. Yhden 1v1 tosin pelasin kaverii vastaan, ja voitin sen nopeasti proxy gatella. Sitten olen pääosin tänään muokannu tuota meiän Wikiä, jota kaikkien kannattaisi muokata, jotta saatas se pystyyn nopeasti.

Pelaan varmaan tuossa myöhemmin 1v1, joten siitä sitten lisää sillon.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 20 Touko 2010, 18:25

Empäs ole pitkään aikaan muistanut bloggailla :P nyt sit bloggaan kunnol. Ja kirjotan jtn mun irl elämästkin samal.

Elikkäs viime aikoin pelannu 2v2 hylkeen kaa, voitettu ja hävitty pelei päästiin goldiin hetih, statit nyt 6-4, joka nyt on aika huonoh. Sitten olen kans siirtynyt tossilla juustoileen, vetänyt proxy gate/double gate mukavasti, ja nyt sitten aloin taas pelaa normaalisti. Täl hetkel divisioonassa sijalla 5, kun kaveri sijalla 6. Nousen varmaan su mennes ekaks^^

Noh sitten irl elämästä.. Sain just kaikki kokeet alta pois, JESH! huomiseksi tosin pitäs viel tehä äikän puhe. Ja sitten koomiseen osuuteen, tuun meiän potkiaisissa pukeutuun:
http://img.auctiva.com/imgdata/4/7/2/4/ ... 4966_o.jpg
Kommenttei poppoo hahmovallinnasta ;D
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Seuraava

Paluu Blogit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron