Paras hiiri/näppis starren peluuseen?

Re: Paras hiiri/näppis starren peluuseen?

ViestiKirjoittaja Venomi » 09 Elo 2017, 14:22

Xeanrot kirjoitti:En ny promotee mutta älä osta ainakaan roccatin kova hiirtä. Ei sovi ollenkaan. Oon kuullu että Razerin deathadder olis todella hyvä sc2 pelaamiseen. Myös kuullut et Razerin Blackwidow näppis olis kans hyvä.


Morjesta, miten Roccatin Kova hiiri ei sovellu ythään SCII pelaamiseen?

Utelias vanha äijä täällä vain haluaa hieman tarkempaa analyysiä tuohon mielipiteeseesi, kun itselläni tuo hiiri juuri on ja ajattelin juuri illalla vetäistä muutaman pelin 5 - vuoden tauon jälkeen.
Zerg Venomi
 
Viestit: 4
Liittynyt: 10 Touko 2012, 09:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paras hiiri/näppis starren peluuseen?

ViestiKirjoittaja Macmed » 15 Elo 2017, 03:58

Venomi kirjoitti:
Xeanrot kirjoitti:En ny promotee mutta älä osta ainakaan roccatin kova hiirtä. Ei sovi ollenkaan. Oon kuullu että Razerin deathadder olis todella hyvä sc2 pelaamiseen. Myös kuullut et Razerin Blackwidow näppis olis kans hyvä.


Morjesta, miten Roccatin Kova hiiri ei sovellu ythään SCII pelaamiseen?

Utelias vanha äijä täällä vain haluaa hieman tarkempaa analyysiä tuohon mielipiteeseesi, kun itselläni tuo hiiri juuri on ja ajattelin juuri illalla vetäistä muutaman pelin 5 - vuoden tauon jälkeen.


Sen verran olen kokeillut kyseistä Roccatin hiirtä, että voin sanoa sen olevan itselleni aivan liian jäykkä. Tuntuu siltä että joutuu runnomaan niitä painikkeita sisään että saa jotain komentoa ulos. Mutta tämä on vain oma mielipiteeni asiaan liittyen.
Käytän Razerin Deathadderia.
Macmed
 
Viestit: 2
Liittynyt: 05 Touko 2014, 21:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Paras hiiri/näppis starren peluuseen?

ViestiKirjoittaja samosel » 10 Syys 2018, 13:41

itse pidän Cooler Master Xornet II hiirestä
Avatar
Zerg samosel
 
Viestit: 12
Liittynyt: 10 Helmi 2014, 17:39
Paikkakunta: Sammatti (Lohja)

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron