Turnaukset - Palaute ja bugit

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja azhrak » 27 Joulu 2010, 23:35

Defu kirjoitti:Jostakin syystä tällä mun uudella koneella se ei anna mun ilmottautua turnauksiin, kun klikkaan ilmottaudu se jää lataamaan sitä eikä lisää mua nimi listaan.

Voisitko kertoa käyttöjärjestelmäsi ja selaimesi (myös versionumero).

Tämä sama ongelma on ilmennyt joillain muillakin. Korjausta en vielä tiedä, mutta ongelma lienee sivun uudelleenohjauksessa. Jonkinlaisen kompromissin siihen voisi rakentaa, kun seuraavan kerran päivittelee sitä koodia.
Avatar
Terran azhrak
Ylläpito
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 07 Syys 2010, 11:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja jagelius » 28 Joulu 2010, 02:45

Defu kirjoitti:Jostakin syystä tällä mun uudella koneella se ei anna mun ilmottautua turnauksiin, kun klikkaan ilmottaudu se jää lataamaan sitä eikä lisää mua nimi listaan. Tietääkö kukaan miten voisin korjata asian ? Se vika on pelkästään tällä koneella.


itsellä jatkuvasti sama ongelma kun klikkaat sitä ''ilmoittaudu'' tai ''Check in'' nappia. sivu jää vaan lataamaan eikä mitään tapahdu.
ratkaisu itselläni on yksinkertainen. oikealla valitset sen ilmoittaudu laatikon ja painat ''avaa''. toimii aina
Avatar
Protoss jagelius
 
Viestit: 47
Liittynyt: 18 Elo 2010, 14:06

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja f-lan » 30 Tammi 2011, 13:49

Loin juuri 3v3 Turnauksen:
Haluasin tietää mitä järjestelmä tekee automaattisesti:
Brackets luominen? ja siinä pelaajan liikuttaminen aina seuraavaan otteluun?
Kuinka paljon kaikkeen oheistoimintaan menee aikaa, eli kerkiääkö itse pelata turnauksessa?
Avatar
Zerg f-lan
 
Viestit: 16
Liittynyt: 31 Elo 2010, 23:18

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 30 Tammi 2011, 14:04

f-lan kirjoitti:Loin juuri 3v3 Turnauksen:
Haluasin tietää mitä järjestelmä tekee automaattisesti:
Brackets luominen? ja siinä pelaajan liikuttaminen aina seuraavaan otteluun?
Kuinka paljon kaikkeen oheistoimintaan menee aikaa, eli kerkiääkö itse pelata turnauksessa?


Admin asettaa pelaajille seedit kun signup ja check in on ohi ja turnaus alkaa kun admin luo bracketit. Bracketit päivittyy sitä mukaan kun admin tai pelaajat lisäilevät otteluiden tuloksia.
Sitten vaan pelataan loppuun.

Adminin homma on helppo ja kerkeää pelata itse turnauksessa. Ei ole vaikea homma :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja azhrak » 30 Tammi 2011, 14:19

f-lan kirjoitti:Brackets luominen? ja siinä pelaajan liikuttaminen aina seuraavaan otteluun?

Bracketit luodaan automaattisesti seedien mukaan (tai valinnaisesti random seedeillä) niistä pelaajista, jotka ovat checked-in. Byen saaneet pelaajat siirtyvät automaattisesti jatkoon. Ottelun tuloksen asettaminen siirtää voittajan automaattisesti jatkoon.

Lyhyesti:
Turnauksen luojaa tarvitaan käytännössä vain painamaan bracketien luontipainiketta ja asettamaan tuloksia, jos jostain syystä pelaajat eivät sitä tee tai siinä onnistu. Tuloksia syöttämään voi myös asettaa turnausadmineja, mikä helpottaa edelleen turnauksen luojan hommaa.
Avatar
Terran azhrak
Ylläpito
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 07 Syys 2010, 11:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja f-lan » 30 Tammi 2011, 15:54

Mistä Bracketit tietää onko kyseessä bo1 tai bo3?
Avatar
Zerg f-lan
 
Viestit: 16
Liittynyt: 31 Elo 2010, 23:18

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja azhrak » 30 Tammi 2011, 16:09

f-lan kirjoitti:Mistä Bracketit tietää onko kyseessä bo1 tai bo3?

Ne ei tiedä sitä. Jos ottelun tulos merkitään 1-0, niin pelaajan tulee lähtettää yksi replay. Jos tulos on 2-1, niin pelaajan tulee lähtettää 3 replaytä. Turnauksen luoja ja turnausadmin voi asettaa tuloksen ilman replayden lähettämistä.

Tuo voisi olla kyllä kehityskohde, että voisi asettaa tiedon eri kierroksille, mikä BO on kyseessä.
Avatar
Terran azhrak
Ylläpito
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 07 Syys 2010, 11:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja f-lan » 30 Tammi 2011, 21:26

Saatiin 3v3 turnaus loistavalla osanotolla vietyä loppuun ( 2 tiimiä)

Järjestelmä oli suhteellisen helppo käyttöinen, mutta se ei kyllä sopinut täydellisesti 3v3 ,johon sitä ei varmaan ole suunnitelktukaan. Jos haluatte kehittää tätäkin puolta, niin huomasin muutaman seikan:

nytten kun tallettaa tuollasen replan näkyy vaan 2 ekan pelaajan nimi.


olisi mukava jos voisi tehdä random team(monella ei ole varmaan tiimiä mutta haluaa pelata suomalaisten kanssa
/team turnauksia
map poolin voisi valita 1v1, 2v2 ,3v3 ja 4v4 dropmenusta

Kokonaisuudessaan hyvä järjestelmä jo nykyisellään
jatkakaa samaan malliin
Avatar
Zerg f-lan
 
Viestit: 16
Liittynyt: 31 Elo 2010, 23:18

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja azhrak » 31 Tammi 2011, 00:23

f-lan kirjoitti:nytten kun tallettaa tuollasen replan näkyy vaan 2 ekan pelaajan nimi.

Tällä hetkellä replaystä ei edes lueta enempää kuin kaksi pelaajaa, koska vain 1v1 on tuettu muoto. Tiimipelit eivät ole olleet siinä suosiossa, että niitä olisi kannattanut ottaa huomioon. Saa nähdä jos tämä seikka muuttuu.

f-lan kirjoitti:olisi mukava jos voisi tehdä random team(monella ei ole varmaan tiimiä mutta haluaa pelata suomalaisten kanssa)/team turnauksia
map poolin voisi valita 1v1, 2v2 ,3v3 ja 4v4 dropmenusta

Jos tälle nähdään tilausta, niin toki voidaan toteuttaa. Jos olisi tarkoitus pelata tiimien kesken myös 2v2/3v3, niin sitten samaan syssyyn pitäisi replay-systeemiäkin kehittää.
Avatar
Terran azhrak
Ylläpito
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 07 Syys 2010, 11:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turnaukset - Palaute ja bugit

ViestiKirjoittaja Mayd » 05 Helmi 2011, 19:23

Jos turnauksessa on pronssiottelu, profiilissa näkyy molemmilla Sijoitus: 2. Esimerkki omassa profiilissani.
Terran Mayd
 
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Tammi 2011, 21:25

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute & Ehdotukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron