TvZ fast expand

TvZ fast expand

ViestiKirjoittaja Evest » 26 Tammi 2011, 01:43

Huom. Tämä buildi toimii vain fastexpand zergiä vastaan!
Eli buildin ideana on pysyä mukana incomessa zergiä vastaan joka auttaa uskomattoman paljon mid-late game silmällä pitäen.

10supply
13rax
15refinery (optional)
15orbital
15nonstop marines
17Command center
21rax
...
...
...
...
WIN

Eli olen käyttänyt nyt tätä tacktiikkaa aika useasti ja todennut sen toimivaksi. Tärkeää on saada bunker lähelle ramppia naturalin ja main basen väliin. Olen kuitenkin niin huono selittämään mitään että laitoin liitetiedostona yhden peleistäni
Liitteet
Zergfastexpand.rar
TvZ fast expand
(33.64 KiB) 874 kertaa
Viimeksi muokannut Evest päivämäärä 26 Tammi 2011, 01:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Terran Evest
 
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Tammi 2011, 02:12

Re: TvZ fast expand

ViestiKirjoittaja Malifous » 26 Tammi 2011, 01:45

En ymmärrä mikset voi mennä 2 raxilla, hellioneilla tms. ja pistää kaikessa rauhassa expan pystyyn sen sijaan että annat zergin dronettaa ekat 8min.
Zerg Malifous
 
Viestit: 19
Liittynyt: 11 Marras 2010, 13:41

Re: TvZ fast expand

ViestiKirjoittaja Evest » 26 Tammi 2011, 01:49

Omasta mielestäni tämä on kuitenkin aika hyvä ja helppo buildi ainakin mapeissa missä välimatka on pidempi.
Ja täytyy muistaa että terran jolla on 2basea vs zerg jolla on 2basea niin terran voitta incomessa mennen tullen.
Ja jos ei voita niin ainakin armeijan suuruudessa.
Terran Evest
 
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Tammi 2011, 02:12

Re: TvZ fast expand

ViestiKirjoittaja Malifous » 26 Tammi 2011, 01:56

Täytyy muistaa, että zerg saturoi omat basensa ihan vitusti nopeammin ja ottaa helvetin nopeasti kolmannen ja neljännen samalla kun sä istut basessa. Tosta earlygamesta saa niin hirveen edgen aina loppupeliin niin en tajua miks se pitää vaihtaa strategiaan jossa ollaan perässä alusta asti.
Zerg Malifous
 
Viestit: 19
Liittynyt: 11 Marras 2010, 13:41

Re: TvZ fast expand

ViestiKirjoittaja ReSounder » 26 Tammi 2011, 16:49

Olen kerran tällaista buildia vastaan pelannut ja siinä kävi niin, että heti tajuttuani mitä hän on tekemässä bunkkeri paskaksi banelingeillä ja juoksutin speedlingejä ympäri terranin huushollia ja siitä sitten tuli terranin puolelta GG

Mutta jos se onnistuu niin gj
Zerg ReSounder
 
Viestit: 9
Liittynyt: 19 Joulu 2010, 16:22

Re: TvZ fast expand

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 26 Tammi 2011, 18:26

Olen kyllä samantyyppisellä taktiikalla vienyt Zergin useasti. Ongelman olen huomannut siinä, että Zerggi kyllä mielellään dronettaa naturalinsa täyteen, mutta ei kuitenkaan uskalla ottaa ennen Mutaliskeja kolmatta, jolloin asiassa ei käytännössä ole mitään pahaa. Saatpahan itsekkin ainakin nopeammin ne marinet ja tankit, jolloin kyseessä on aika +-0. Perus pushilla tuo zerggi näyttää alas horjuvan kuitenkin. ^Näin parin pelin perusteella.
Random SiaBBo
 
Viestit: 124
Liittynyt: 13 Syys 2010, 21:21

Re: TvZ fast expand

ViestiKirjoittaja Beastrick » 20 Touko 2011, 19:10

http://www.youtube.com/watch?v=WQd8nNyZeiw&feature=player_embedded#at=348

Perusajatus:
- Fast expand
- 3 racks marineilla
- 2 bunkeria

Tämä buildi on tehty TvP pelissä, mutta todettu toimivaksi myös TvZ:ssä. Tuon voi tehdä myös nopeammin, jos vihollisia ei näy eli orbitali heti lentoon ja zegiä vastaan voi jättää toisinaan tekemättä tech labin racksiin. Suosittelen kuitenkin yleensä mieluummin sitä agressiivisuutta zergiä vastaan juurikin tuon droneemisen takia. Menee aikansa ennen kuin olet tasoissa workereissa jos ikinä, jos et tee harashia ja forceta zergiä tekemään joukkoja.
Kuva
Beastrick
 
Viestit: 24
Liittynyt: 10 Touko 2011, 18:31


Paluu Terran

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron