TvZ turtle

TvZ turtle

ViestiKirjoittaja Slacker » 28 Huhti 2010, 15:30

Kaikessa lyhykäisyydessään

10 supply, muualle kuin rampille (banelingejä silmälläpitäen.)
13 rax rampille(tech-labille tilaa), marine ulos valmistumisen jälkeen.
15/16 comsat, toinen supply.
16/17 factory rampille, siten että ramppi menee umpeen. Samalla tee raxiin tech-lab. Toinen kaasu asap. Comin valmistuttua ala valmistamaan kerääjiä.

Factoryn valmistuttua vaihda barrackin ja factoryn paikkaa. pumppaa 6-7 marinea samalla kun teet tankkia, siegemodea. Tässä vaiheessa voitkin sitten alkaa soveltamaan taktiikkaasi vihun buildorderin mukaan. Itse pistän yleensä expan pystyyn ja sinne bunkerin tai pari ja alan pumppaamaan kaikkea kivaa riippuen vihun suunnitelmista.
Terran Slacker
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 10:58

Re: TvZ turtle

ViestiKirjoittaja Benefit » 04 Kesä 2010, 07:49

Kahdessa pelissä mun yli on vyörytty jonkun vitun zergling ryysin avulla eli tätä kilpikonnaa pitää tyypata.
Terran Benefit
 
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Kesä 2010, 07:47

Re: TvZ turtle

ViestiKirjoittaja Malecious » 04 Kesä 2010, 09:09

Ling ryysän saa estettyy sillä että ensiksi scouttaa vastustajan tarpeeks ajoissa, ja tekee sen wall inin valmiiksi vähän aikasemmin jos näyttää lingei tulevan nopee. Sitten vaan korjaa sitä muurii ja ammut ne marineilla.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: TvZ turtle

ViestiKirjoittaja mellowi » 19 Elo 2010, 07:02

Malecious kirjoitti:Ling ryysän saa estettyy sillä että ensiksi scouttaa vastustajan tarpeeks ajoissa, ja tekee sen wall inin valmiiksi vähän aikasemmin jos näyttää lingei tulevan nopee. Sitten vaan korjaa sitä muurii ja ammut ne marineilla.


Tarpeeksi aikainen on siis, että wall in tehdään supply rax supply tyyliin, mutta tällöin wall in ei kestä niin hyvin. Tällä muurauksella kuitenkin ehtii aikaiseen zergling rushiin, esimerkin mukaisessa menee luonnollisesti liian kauan jos vastustaja päättää rushata alussa. Tosiaan wall in ei ole murtumaton, joten sen taakse kannattaa laittaa marineja tulemaan heti ja vähintään 1 SCV lähistölle, jotta voi korjailla kärsineitä rakennuksia.
Kuva
Terran mellowi
 
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Elo 2010, 17:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: TvZ turtle

ViestiKirjoittaja Fuzer » 19 Elo 2010, 12:02

Tottakai scouttaat vihollisen, missä vaiheessa spawningpool tulee. Kannattaa tehdä barrack aluksi commandcenterin viereen ja myöhemmin lennättää se sinne. Myös jos tech lab jättää "heikon" kohdan, niin sen voi paikata mm. bunkkerilla.
Terran Fuzer
 
Viestit: 91
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 15:30


Paluu Terran

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron