ZvP 4gate push

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja ZhuGeLiang » 13 Elo 2010, 11:23

bakteeri wtf, puhutaan nyt ihan top diamond tosseist, roachil et pärjää ikin ja 1 base on fail.......
Zerg ZhuGeLiang
 
Viestit: 78
Liittynyt: 18 Kesä 2010, 19:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja bAkteeri » 13 Elo 2010, 12:28

Miks me top diamond tosseist puhuttas ku Aktivisti on platinassa? Heitin vaa oman neuvoni jätkälle, ja ihan hyvin pärjää platinassa roacheilla stalkkereille kuha on speed.
Zerg bAkteeri
 
Viestit: 6
Liittynyt: 02 Elo 2010, 21:04

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja Aktivisti » 13 Elo 2010, 12:43

Roacheilla olen kokenut epäonnistuvani aina kun olen sitä yrittänyt, tosin tota roach-speed korttia en oo vielä kokeillut.

Mutta silti voitin viime yönä ensimmäisen tämäntyyppisen matsin 2 crawlerilla molempiin baseihin Kulas Ravinessa. Kaveri oli melko lähellä tulla läpi mun speedling+roach+crawlereista ja monta kertaa mietin että nyt se varmaan tulisi jos yrittäisi. Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin, sain hydroja ulos ja vihu oli koko pelin 1basessa. Nappasin vielä kullan ja hetken minettyä olikin ekat ultraliskit ylhäällä ja sitten rapesin sen.

Mutta kuitenkin eka voitto ja hyvän väännön takana!
Avatar
Protoss Aktivisti
 
Viestit: 15
Liittynyt: 05 Elo 2010, 20:05

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja Malecious » 13 Elo 2010, 13:28

bAkteeri kirjoitti:Miks me top diamond tosseist puhuttas ku Aktivisti on platinassa? Heitin vaa oman neuvoni jätkälle, ja ihan hyvin pärjää platinassa roacheilla stalkkereille kuha on speed.

Ite olen atm goldis ja käytän force fieldei aktiivisesti. Tosin kuulun plati/diamond tasolle :O
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja bAkteeri » 13 Elo 2010, 13:48

Ok, ei kannata tehä roach.
Zerg bAkteeri
 
Viestit: 6
Liittynyt: 02 Elo 2010, 21:04

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja ZhuGeLiang » 14 Elo 2010, 12:00

Malecious kirjoitti:
bAkteeri kirjoitti:Miks me top diamond tosseist puhuttas ku Aktivisti on platinassa? Heitin vaa oman neuvoni jätkälle, ja ihan hyvin pärjää platinassa roacheilla stalkkereille kuha on speed.

Ite olen atm goldis ja käytän force fieldei aktiivisesti. Tosin kuulun plati/diamond tasolle :O


jos olet gold kuulut goldii etkä diamond tai platinum lol. mäki voin sanoo kuulun johonki pro jenggiin vaikka olenkin paska :D
Zerg ZhuGeLiang
 
Viestit: 78
Liittynyt: 18 Kesä 2010, 19:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja ZhuGeLiang » 14 Elo 2010, 12:00

bAkteeri kirjoitti:Ok, ei kannata tehä roach.


immortal :P
Zerg ZhuGeLiang
 
Viestit: 78
Liittynyt: 18 Kesä 2010, 19:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja Malecious » 14 Elo 2010, 14:52

ZhuGeLiang kirjoitti:
Malecious kirjoitti:
bAkteeri kirjoitti:Miks me top diamond tosseist puhuttas ku Aktivisti on platinassa? Heitin vaa oman neuvoni jätkälle, ja ihan hyvin pärjää platinassa roacheilla stalkkereille kuha on speed.

Ite olen atm goldis ja käytän force fieldei aktiivisesti. Tosin kuulun plati/diamond tasolle :O


jos olet gold kuulut goldii etkä diamond tai platinum lol. mäki voin sanoo kuulun johonki pro jenggiin vaikka olenkin paska :D

Noh olen samaa tasoo kun kaverini joka on diamondissa, ja voitan suurimman osan meiän matseist. Ja olin plati betassa, samanlaisilla stateillä tai paremmillakin kun kaverini. Ja myös hakkaan platei koko ajan, joten lasken itteni ainakin platiks.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja Kinkkimies » 15 Elo 2010, 15:22

Roachit on tosi hyviä puolustuksessa kuhan saat niille speed upgraden. Levität vaan aktiivisesti creeppiä ja spinetät expon. Kun tossi hyökkää voit esim flankata speedlingeillä ja tulla roacheilla edestä. Kannattaa ottaa queenit mukaan joilla voit hiiliä tarpeen tullessa vaikka spinejä :P

Ja yks mitä oon nähny timanttien tekevän laittavat spinejen eteen Evo chamberit etteivät pääse heti käsiksi niihin. Ite en oo kokeillu mut ne on tosi halpoja "muureja" :P
Random Kinkkimies
 
Viestit: 16
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 13:44

Re: ZvP 4gate push

ViestiKirjoittaja Ringall » 09 Syys 2010, 09:40

EDIT: jaa, olisi pitänyt luke hieman tarkemmin tätä lankaa sitten muutenkin. Näköjään oli melkein tismalleen sama vastaus jo aiemmin. pahoitteluni. Noh, jätän tämän nyt kuitenkin tänne.

Taidan hieman olla jo myöhässä vastaamaan, mutta kirjoitanpa silti.
Kuten signaturesta näkyy, olen itse Tossi, ja muutaman kerran olen 4-porttia kokeillut zergia vastaan. Kaikkein tehokkain tapa, jolla se on counterattu on ollut seuraava:

Zergillä 1base, ja creeppiä siellä alueella rampille asti. Rampille 2 spine crawler ja nopeita roacheja. Roacheja siksi, että Protossilla ei riitä alussa resurssit stalkkereihin jos mennään 4gate. Roacheilla pystyy helposti torjumaan zealot pushit, varsinkin jos on se ~2 spine crawleria tukemassa.

Sitten heti jos ensimmäinen hyökkäykseni on torjuttu, zerg on nopeasti expannut, ja siirtänyt spine crawlerit uuden hatcheryn ympärille. Tämän jälkeen zerg on alkanut puskemaan roacheja ( ja roach speed ) sekä speedlingejä. Speedlingit hyökäävien stalkkereiden taakse, ja roacheilla pusket edestä.

En tiedä, olenko vain luvattoman huono zergiä vastaan, mutta tuo tuntuisi toimivan 4-gatea vastaan.
Protoss Ringall
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Syys 2010, 21:19

EdellinenSeuraava

Paluu Zerg

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron