ZvP deathball

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 23 Huhti 2011, 20:05

Foxterran kirjoitti:
Mairou kirjoitti:
Foxterran kirjoitti:Tosi huvittavaa kuinka tollaset casual scrubit selittää kuinka mikään rotu ei ole OP vaikka käytännössä kaikki PRO-pelaajat jakaa konsensuksen että protos on overpowered ja zerg rikki.


Itse olet gold-liigassa joten turha tulla haukkumaan toisia casual scrubeiksi.

Voisitko kertoa ketkä kaikki pro pelaajat ovat muka haukkuneet protossia OP raceksi(muu kuin IdrA, joka valittaa kaikesta)


Lisää todisteita että protoss ei ole op:

NASL liigan race vs race tilastot:

Zerg vs Protoss: 8-6
Zerg vs Terran: 11-10
Terran vs Protoss 10-7

Kuten näet protossit ovat pärjänneet NASL liigassa huonoiten tähän mennessä ja zergit parhaiten. Se joka väittää zergiä rikkinäiseksi raceksi ansaitsee ison ''NOOB'' leiman otsaan.


Suosittelisin että menisit katsomaan youtubesta kuinka pro zerg pelaajat pelaa. spanishiwa, fruitdealer, morrow, july, haypro., idra, moon... siinä pari hyvää zerg pelaajaa.

About kaikki zergit ja muutama protossi pro-skenestä myöntäny että protos on OP ja zerg rikki.

Ja voi helvetti, onpa ihan vitun status joku diamond liiga. Minun ja sinun ero on se, että minä tiedostan olevani huono pelissä enkä tee omia johtopäätöksiä vaan suosiolla luen mitä osaavat pelaajat ovat pelistä mieltä. Sinä luulet tietäväsi jotain pelistä vaikka et oikeasti tiedä vittuakaan.

Joku roti tähän hommaan!


Spanishiwalta vois kysyy miten zergii pelataa niin vois jotn. alkaa tapahtuu..
Ja kaikki Pro pelaajat vinee välil et niite rotu o rikki ja muut op.

Protut (ra ja Huk) myöntää sen, MAP kohtaisesti joku mappi suosii toista toinen ei
(miten ois mappi jossa ei ole mineraaleja, ei alotusbasee eikä workkereitä??? voittaja arvottas nimi: RANDOM is OP)

Idra on sanonut Imbalanced ohjelmassa et mapit on pahiten broken, ei rodut tai yksittäiset yksiköt.

Fox kyl se Diamondi ois hieno kun mietitää, ite olen PRONSISSA ja jumitan koneella niin vitusti kun ei pyöri ees LOWeilla!

(tässä meinasin loukata Foxterrania....)
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Foxterran » 23 Huhti 2011, 20:40

Idra on monesti kyllä maininnu että protos on ihan yleisesti op

deal with it
Random Foxterran
 
Viestit: 46
Liittynyt: 14 Syys 2010, 16:55

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Malecious » 23 Huhti 2011, 21:14

Foxterran kirjoitti:Idra on monesti kyllä maininnu että protos on ihan yleisesti op

deal with it

Vaikka niin luuletkin, idra ei ole jumala. Idra on aina ollut sc:sseissä kauhee BM, ja se on saanut siit leiman. Sen mielestä non macro peli ei ole oikeata peliä. Kaikki on sallittua sodassa ja raukkaudessa... Pätee myös sc2:teen. Tosin tietty bug abuse ei ole. Idra joskus sanoo jtn järkevää kyllä, kuten se, että mapit on enemmän unbalanced kun mikää rotu. Mutta se, että se kutsuu rotua OPks ei tee rodusta OP.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 23 Huhti 2011, 21:48

Malecious kirjoitti:
Foxterran kirjoitti:Idra on monesti kyllä maininnu että protos on ihan yleisesti op

deal with it

Vaikka niin luuletkin, idra ei ole jumala. Idra on aina ollut sc:sseissä kauhee BM, ja se on saanut siit leiman. Sen mielestä non macro peli ei ole oikeata peliä. Kaikki on sallittua sodassa ja raukkaudessa... Pätee myös sc2:teen. Tosin tietty bug abuse ei ole. Idra joskus sanoo jtn järkevää kyllä, kuten se, että mapit on enemmän unbalanced kun mikää rotu. Mutta se, että se kutsuu rotua OPks ei tee rodusta OP.

Saiskos Päiväyksen siitä millon EG.Idra on viimeksi iloittanut prottujen olevan OP?
sitä vois verrata Imabalanced show:n viimesimpään julkaisuun.......
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Malecious » 23 Huhti 2011, 22:18

Mun pointti oli se, että idran juttuja ei todellakaan aina pidä ottaa tosissaan.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 23 Huhti 2011, 22:31

Malecious kirjoitti:Mun pointti oli se, että idran juttuja ei todellakaan aina pidä ottaa tosissaan.

mun pointti on et jos haluu pitää Idraa jumalana ei kannata puhuu jos ei tarkista faktoja ja lähteitä :)
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Mairou » 23 Huhti 2011, 22:41

Kumma juttu että jotkut väittävät zergiä rikkinäiseksi kun samaan aikaan NASL ja GSL liigassa zergit pärjäävät ihan yhtä hyvin kuin protoss ja terran. Zergit ovat itseasiassa pärjänneet paremmin kuin protossit NASL liigassa. Kyseisessä liigassa pelaa kaikki maailman parhaat ei korealaiset starcraft pelaajat mutta mukana on myös pari korealaista kuten oGsMC ja tällä hetkellä zerg vs protoss kokonaistilanne : 8-6

Zergit ovat myös pärjänneet erittäin hyvin pikku turnauksissa kuten compLexity gamingin viikoittaisessa The V turnauksessa Spanishiwa on voittanut nyt 2 kertaa putkeen kyseisen turnauksen.

Joten kyllä zergilläkin pärjää jos vain osaa pelata. Jos olisit käyttänyt tämänkin ajan pelityylisi muuttamiseen mielummin kuin valittamiseen foorumeilla, olisit todennäköisesti jo paremmassa liigassa kuin gold.
Protoss Mairou
 
Viestit: 45
Liittynyt: 17 Huhti 2011, 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 23 Huhti 2011, 23:00

Mairou kirjoitti:Kumma juttu että jotkut väittävät zergiä rikkinäiseksi kun samaan aikaan NASL ja GSL liigassa zergit pärjäävät ihan yhtä hyvin kuin protoss ja terran. Zergit ovat itseasiassa pärjänneet paremmin kuin protossit NASL liigassa. Kyseisessä liigassa pelaa kaikki maailman parhaat ei korealaiset starcraft pelaajat mutta mukana on myös pari korealaista kuten oGsMC ja tällä hetkellä zerg vs protoss kokonaistilanne : 8-6

Zergit ovat myös pärjänneet erittäin hyvin pikku turnauksissa kuten compLexity gamingin viikoittaisessa The V turnauksessa Spanishiwa on voittanut nyt 2 kertaa putkeen kyseisen turnauksen.

Joten kyllä zergilläkin pärjää jos vain osaa pelata. Jos olisit käyttänyt tämänkin ajan pelityylisi muuttamiseen mielummin kuin valittamiseen foorumeilla, olisit todennäköisesti jo paremmassa liigassa kuin gold.

"Zerg on broke, Idra sano niin"

:D
Viimeksi muokannut Alter_ego- päivämäärä 24 Huhti 2011, 00:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Malecious » 23 Huhti 2011, 23:28

Alter_ego- kirjoitti:
Malecious kirjoitti:Mun pointti oli se, että idran juttuja ei todellakaan aina pidä ottaa tosissaan.

mun pointti on et jos haluu pitää Idraa jumalana ei kannata puhuu jos ei tarkista faktoja ja lähteitä :)

Enhän minä ees idraa ole kutsunut jumalaks ;/ sanoin ettei sen pitämisenä jumalana ole mitää järkee.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: ZvP deathball

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 24 Huhti 2011, 00:18

Malecious kirjoitti:
Alter_ego- kirjoitti:
Malecious kirjoitti:Mun pointti oli se, että idran juttuja ei todellakaan aina pidä ottaa tosissaan.

mun pointti on et jos haluu pitää Idraa jumalana ei kannata puhuu jos ei tarkista faktoja ja lähteitä :)

Enhän minä ees idraa ole kutsunut jumalaks ;/ sanoin ettei sen pitämisenä jumalana ole mitää järkee.

Et sinä mut no... Foxterran. En minä sinuu tarkottanu...
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

EdellinenSeuraava

Paluu Zerg

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron