Practice ja AT partner(s) thread

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Demnogonis » 28 Tammi 2012, 16:00

Moi! Vois opetel pelaa.

Taitotaso: Kehno. Kultaa, platinaa tulee vastaa ladderil. Ei o nii hirveesti liigal välii.
Race: Priority #1 Protoss, #2 Zerg ja sit Terran.
Tarkoitus: Harjotel suht standardeja 1v1 makropelei. All-in one base paskuutta vastaa pääsee pelaa iha riittävästi ladderil. Toki jotai one-base pusheja voidaa kans harjotella välillä ja toki johonki järjettömää CC/Nexus firstii voi vastata all-inil.
Itse olen: Laatu Terran.
Muuta: Haluisin vaan harjotel tollasia suht standardeja pelejä mitä ladderil ei pysty harjottelemaan ku jopa Protossit onebasee Terrania vastaan, etenkin juuri TvP match-uppia pitäs harjotella kun ei o pystynyt opettelee standardia mid/lategamee juuri yhtää. Nyt on ainakin pari kuukaut hienosti aikaa pelailla. Yhteyt voi pistää PM:n, spostii tai voi lisäil mesee.

Demnogonis #627
Chipsit keskelle pöytää
Avatar
Terran Demnogonis
 
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 15:20
Paikkakunta: Turku

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Bensku » 14 Helmi 2012, 20:46

Taitotaso: Gold >
Race: Ihan sama, mutta zerg ehkä paras.
Tarkoitus: 1v1 harjoittelua
Itse olen: :zerg: , pronssi liigassa olen, mutta pärjään vastaantuleville kulta liigalaisille. Saas nähä miten sijoitun ensi kaudella (huomenna).
Muuta: Olen aktiivinen, usein starcraftissa. Ota yhteyttä bnetin kautta (Bensku.709), aim (Rontti_).
Zerg Bensku
 
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:29

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Beastrick » 26 Touko 2012, 19:33

Taitotaso: Gold tai Platinum
Race: Mieluiten zerg, mutta muutkin kelpaa
Tarkoitus: 1v1 reeniä ja jotakin keskutelua pelien jälkeen kehitysmielessä.
Itse olen: Tasollisesti top gold Terran, jolla on ongelmia TvZ:n kanssa. Muut MU:t melko kunnossa. Pelailen ihan aktiivisesti, joten joka päivä kelpaa reeniä, jos itse paikalle sattuu. Minulla on myös skype, joten puhechat myös mahdollista.
Kuva
Beastrick
 
Viestit: 24
Liittynyt: 10 Touko 2011, 18:31

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja kingdragon » 01 Kesä 2012, 09:06

Taitotaso: Platinum
Race: :protoss: :terran: :zerg:
Tarkoitus: 1v1 sparrausta. Myös tiimipelit käy
Itse olen: :terran:
Muuta: Olen melko usein bnetissä. Lisätkää vapaasti angryMarine.414 8-)
Viimeksi muokannut kingdragon päivämäärä 30 Kesä 2012, 13:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Terran kingdragon
 
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Huhti 2012, 14:37

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja DiGGo » 03 Kesä 2012, 12:23

Taitotaso: Gold-Platinum
Race: :protoss: :terran: :zerg: :random:
Tarkoitus: 1v1 harjoitusta
Itse olen: :terran: high gold
Muuta: Ota yhteyttä bnet DiGGo.716
Terran DiGGo
 
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Tammi 2012, 23:52

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Jinn » 30 Kesä 2012, 03:44

Taitotaso: Gold - Plat - Dia - Low Master
Race: :protoss: :terran: :zerg:
Tarkoitus: Uusia rentoja tuttavuuksia klaanin ulkopuoleltakin, 1v1 treenailuun hyvässä hengessä. Molemmilla tavoitteena kehittyminen. Pelejä voitaisiin jälkeenpäin myös katsella taikka kommentoida toiselle hyviä vinkkejä antaen.
Itse olen: Diamond :zerg:. (päivitetty, jee!)
Muuta: Skype ja Ventti löytyy. Eniten aikaa pelailla minulla on öisin ja myöhäisiltaisin, mutta muulloinkin toki passaa. Ei muutakun viestiä vaan Bnetissä erityisesti jos olet yöeläjä ja treenailu kiinnostaa. : )

>> suprJinn.256

edit: päivitetty 24.9.

edit lisäys. Mahtavia treenikavereita löytynyt! Jokunen heistä eksynyt klaanin jäseneksikin. : ) yhäkin aina kun olen online niin uudetkin ihmiset saa häiriköidä.
Viimeksi muokannut Jinn päivämäärä 24 Syys 2012, 15:05, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
Zerg Jinn
 
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Huhti 2011, 20:24

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja modipeluri » 15 Syys 2012, 14:47

Taitotaso:Goldista Diamondiin
Race:Zerg tai Terran
Tarkoitus:Treenata 1v1
Itse olen:Protoss
Muuta:Hakusessa siis muutama zerg tai terran pelikaveri 1on1 treenaukseen. Pelailen yleensä iltaisin, skype ja mikki löytyy.

modipeluri.813
Protoss modipeluri
 
Viestit: 10
Liittynyt: 13 Joulu 2010, 18:33

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja CaveTroll » 24 Syys 2012, 12:45

Vähän vaihtelua kaipaisi ladderin tahkoamiseen, ideaalitilanne olisi tietysti se että joku mua parempi peluri viittis jopa opettaa mua. Realistisempaa lienee kuitenkin etsiä treenikaveria kuin koutsia.

Taitotaso: Oma taso Bronze, treenikaveriksi kelpaa ihan kuka vain.

Race: Kaikki käy, itse pelaan :protoss:, mutta ainakin tulevaisuudessa olisi tarkoitus opetella pelaan myös muita rotuja. 2v2 menee :random:.

Tarkoitus: Saada vaihtelua laddun tahkoamiseen, oppia paremmaksi pelaajaksi ja ennen kaikkea pitää hauskaa. Muistaakseni se on tämänkin pelin tarkoitus :). 1v1 ja 2v2 olis hakusessa, eniten pelaan 1v1 ja 2v2 lähinnä hauskuuden ja vaihtelun vuoksi.

Muuta: Pelaan yleensä viikonloppuisin ja lomilla järjettömiä määriä, arkisin on vähän hiljaisempaa mm. koulun ja harrastuksien vuoksi. Bnetistä mut tavoittaa nimellä GrandTemplar, tänne voi myös ottaa yhteyttä ja skypeäkin voisi opetella käyttämään tässä samalla :lol: . Gl hf! GG!
Protoss CaveTroll
 
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Syys 2012, 19:38
Paikkakunta: Oulu

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja nunu » 26 Tammi 2014, 17:04

Taitotaso: gold->
Race: :protoss:
Tarkoitus: 1v1
Itse olen: :protoss: gold
RealID: meeri.makinen("a")uta.fi (character friendejä on jo max määrä)

Etsitään tositarkoituksella PvP harkkaparia.
Haluaisin mätkytellä toista protossia vastaan 20-30 peliä viikossa. Kaikki goldista ja ylöspäin käy. Itse olen gold. Millään muulla ei sitten olekaan mitään väliä.
Protoss nunu
 
Viestit: 9
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 18:32
Paikkakunta: Tampere

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Kettupaini » 30 Tammi 2014, 00:16

Taitotaso : Silveristä ylöspäin
Race : Kaikki käy. :protoss: :terran: :zerg: :random:
Tarkoitus:1vs1-parannusta
Itse olen:Bronzesta tuli just noustua Silveriin :) :zerg: -pelaaja
Muuta: ZvZ on isoin ongelma tällä hetkellä. Mulla on käytössä Skype, joten accoa toki saa kysyä. Oon tällä hetkellä työttömänä, eli käytännössä koska vaan käy. Välillä vietän viikonloppuja isän kanssa, jollon en pääse peliin. Samalla täs on noita musaprojekteja, mut saa kyllä vapaasti kysellä pelailemaan :)

Aktiivisin pelikaveri lähti just inttiin, niin on vähän noi pelikaverit hakusessa. kettupaini.108 <- Saa lisäillä jos kiinnostuit.
https://www.facebook.com/KettupainiSC2?ref=hl

Saa tykätä jos löydät itsesi naamakirjasta!
Avatar
Zerg Kettupaini
 
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Elo 2013, 21:41
Paikkakunta: Raisio

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron