Hommiin Assyille? [Summer 2015]

Hommiin Assyille? [Summer 2015]

ViestiKirjoittaja azhrak » 23 Kesä 2015, 15:55

Hei kaikki,

Assemblyn GameCrew hakee toimitsijoita Assembly Summer 2015 -LAN-tapahtumaan, joka järjestetään 30.7. - 2.8. Helsingin Messukeskuksessa.

Toimitsijan rooli voi olla pelituomari, kirjanpitäjä, moderaattori, juoksupoika, apulainen, tai kaikkea näitä ja muutakin. Vapaaehtoistyön luonteen mukaisesti tekemisen pitää olla hauskaa, joten suurin osa hakeutuu tehtäviin, joista on itse kiinnostunut. GameCrewn tehtävä on peliturnausten ja niiden oheistoiminnan pyörittäminen, mikä kattaa paljon erilaisia tehtäviä. Kiinnostus riittää, sillä tehtävään opastetaan kokeneempien johdolla. Esimerkiksi pelituomarin rooli voi kuulostaa pelottavalta, mutta perustietous pelistä riittää tehtävään.

Erityisesti tekijöitä haetaan StarCraft II, Hearthstone- ja CS:GO-tiimeihin.

Jos kiinnostuit tai sinulla on kysyttävää, niin ota vapaasti yhteys minuun alla olevien yhteystietojen avulla tai vastaa suoraan tähän ketjuun. Itse olen StarCraft II -tiimin vetäjä, mutta ohjaan sinut oikealle ihmiselle, jos asiasi koskee muita tiimejä.

Rohkeasti vaan mukaan tekemään Suomen suurinta LAN-tapahtumaa! :)

--
Juho "Azhrak" Nieminen
Sähköposti: azhrak ät gmail.com
Skype: juho_nieminen
Battle.net: azhrak.191
IRC: Azhrak@Quakenet


Päivitys 28.6.:
Kiitos kaikille, jotka jakoivat sanaa eteenpäin! Uusia tekijöitä löytyi ja tapahtuman miehitys (ja naisitus?) näyttää jo paremmalta. :) Laita vaan vielä viestiä, jos olet vielä kiinnostunut touhuamaan Assyillä, niin tiedämme ketä kysyä talven tapahtumaan vuoden lopussa!
Avatar
Terran azhrak
Ylläpito
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 07 Syys 2010, 11:03
Paikkakunta: Helsinki

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron