Welmu

Welmu

ViestiKirjoittaja Welmu » 15 Touko 2010, 11:16

Moi!

Oon 16v lukiolainen Kangasalta. Ennen Starcraft 2:sta pelasin reilut puoli vuotta BW:tä ja olin parhaimmillaan D+ iccupissa :b. Aikasemmin pelaillu Dotaa ja Warcraftii ja kaikkee iha randomii (mutta RTS-pelit aina ollu intohimo). Nykyään keskityn ainoastaan SC2:n pelaamiseen ja yritän pelata ~1-3 tuntia melkein joka päivä.

Aikasemmin en ees tienny et on olemassa tämmöne Suomen oma Starcraft 2-yhteisö, mut sain kuulla tästä eilen Viking Cup turnauksen aikana. Aikasemmin tuntenut vaan muutaman suomalaisen pelaajan ja toivon, et löytyis lisää suomalaista peliseuraa =).

Tavoitteena ois joskus voittaa rahaa SC turnauksesta ja saada kutsu johonkin turnauksee. Oon pelannu vasta kahessa turnauksessa (ja ekassa turnauksessa dc tokalla kierroksella =/) ja paras sijotus siis toi viking cupin top8. Paras pelikokemus on varmaankin voitto yhestä kaveristani, joka on B+/B iccupissa.

Bnet2: Welmu.magic
Mese: welmu93@hotmail.com

edit: Ja sit seuraan vielä Starcraft1:en OSL:ää ja Proleague:ta melko aktiivisesti.
edit2: Ja rankki on täl hetkellä reilu 1650 pojoo, mutta oon ruvennu pelaa customeita ladderin sijaan.
Avatar
Protoss Welmu
 
Viestit: 83
Liittynyt: 15 Touko 2010, 06:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Welmu

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 15 Touko 2010, 14:18

Tervetuloa mukaan :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron