kLassik

kLassik

ViestiKirjoittaja kLassik » 16 Touko 2010, 18:20

Hei, olen kLassik, 19-vuotias abiturientti Kouvolan seudulta. Aamiaiseksi syön Kellogg'sin Frosted Flakes -muroja, sillä ne ovat hurrrrrrjan hyviä. Töitä ei ole ja kouluhommatkin ovat lopussa, joten kulutan aikaani lähellä tietokoneella istuen. Olen harrastanut melko kasuaalia pelaamista koko pienen ikäni ja viimeaikoina lähinnä Heroes of Newerthiä olen betassa pelannut. Pelin mennessä retailiin löysin eräältä forumilta sc2-ketjun, jonka innoittamana ennakkotilasin pelin, ilman mitään aikaisempaa kokemusta kyseisestä pelisarjasta. Beta-koodi löysi tiensä sähköpostiini pari tuntia myöhässä ja muutamien tuntien taistelun jälkeen olen saanut pelin toimimaan ja olen pari matsia ehtinyt tässä muutamien päivien aikana pelata. Rodukseni valitsin Protossin muutaman kokeilupelin jälkeen. Tällä hetkellä rämmitään tietysti kupariliigassa hirveiden takujen ja unit-controllin voimalla. Irkissä (quakenet) vaikutan samalla nimimerkillä kuin täälläkin ja pelistä minut voit löytää nickillä kLassik.elefantti.

Ps: Olen pahoillani, jos joku pahoitti mielensä siitä wikin Photon Cannonin hurjan tarkasta ja yksityiskohtaisesta kuvauksesta. Ei muistella pahalla, eihän?
Avatar
Protoss kLassik
 
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Touko 2010, 23:02

Re: kLassik

ViestiKirjoittaja Omena » 16 Touko 2010, 19:06

Ei muistella pahalla! Seuraavalla kerralla 'vähän' enemmän panostusta, kiitoos? :D
Protoss Omena
 
Viestit: 69
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 20:27
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: kLassik

ViestiKirjoittaja kLassik » 16 Touko 2010, 19:07

Omena kirjoitti:Ei muistella pahalla! Seuraavalla kerralla 'vähän' enemmän panostusta, kiitoos? :D


Tietoni kyseisestä kanuunasta olivat päivän pelaamisen jälkeen melko vähäiset, katsotaan uusiksi kun tiedän vähän enemmän.
Avatar
Protoss kLassik
 
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Touko 2010, 23:02


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron