MaNNe

MaNNe

ViestiKirjoittaja MaNNe- » 25 Touko 2010, 19:48

Eli moro vaan kaikille oon Niko 22v asun tällä hetkellä Uudessakaupungissa ja opiskelen amk:ssa logistiikkaa.
Ennen sc2 oon pelannut kaikenäköstä, mutta lähinnä warcraft 3 RoC ja TFT, Dotaa ja diablo 2 + jotain muita hyviä rpg pelejä.
Sc2:sessa olen ihan nobo vielä, tosin paskan match making systeemin takia jouduin just diamondiin solossa, ku se laitto pelkästää silver ja gold pelaajia vastaa placement matseissa, jotka voitin selkeesti :(. Ennen tätä resettiä olin copperissa solo ja silver 2v2.
Tänne piti rekisteröityä, ku ei sc2:sessa oo oikeen mitään communityä vielä ku ei oo mut toivottavasti joskus tulee chätit, wc3:sessahan oli hienointa just Fin-1, duelikerhot ja se vine. :lol:
Terran MaNNe-
 
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Touko 2010, 19:40

Re: MaNNe

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 25 Touko 2010, 20:38

Tervetuloa mukaan vaan.

Irc-kanava on myös pystyssä #starcraft2.fi @ Quakenet.org. Siellä on aktiivisuutta lähestulkoon ympäri vuorokauden :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron