Moi! MeteoRaini täällä!

Moi! MeteoRaini täällä!

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 26 Heinä 2010, 23:03

Moi, MeteoRain
Täällä!


Elikkä tässä on minun kiinnostavat tiedot...

Nimi: Akash (vaikka nimi ei ole suomalainen, olen silti syntynyt suomessa ja olen puoliksi intialainen.)
Ikä: syntynyt -1994 eli 16
Harrastukset: Han Moo Do (Itse puolustus laji), Ja kaikkien favoriitti dataaminen.
Kiinnostukset: Anime, Musiikki ja öö...ööö... jotain.

Peli Historia:
No ensinmäiseksi sitä tuli pelattua Nintendolla 2.vuotiaana joitain kivoja arcade pelejä, ja iän noustessa sitä tultiin Playstation ykkösen pariin Spyro The Dragonin parissa.
Sitten kun tuli tietokoneen vuoro joskus 8-10.vuoden ikäsenä tuli pelailtua Warcraft 2:sta, Diablo 1:stä, Diablo 2:sta ja Warcraft 3:sta ja pelaillu WC3 ja D2 siitä ikäluokasta asti tähän asti, eli suuri osa elinajastani olen pelaillu Blizzardin pelejä.
Ja unohtamattakaan Squaresoftin/enixin pelejä olen melkeen pelannu joka ikisen Final Fantasy pelin läpi.
Enään pitäisi läpäistä FF6, FF10x2, FF11(en laske suinkaan normaaliksi FF peliksi, koska se on maksullinen nettipeli), FF12 ja FF13. Omistan näistä jokaisen paitsi FF11, jota en ole hankkimassa.
Sitten on tultua pelattua pelejä näillä konsoleilla... Nintendo, Nintendo 64, PS1, PS2, Xbox, Xbox360 vaan ei vielä PS3 eikä semmosta aikaan varmaan tulekkaan.
No siinä oli tiivistelmä mitä nuorena tuli pelattua on niitä monia muitakin pelejä pelattu, mutta tuossa on hyvä koostumus.

Miten päädyin StarCraft 2:n?:
Itse asiassa en ole vielä päätynyt kyseiseen peliin enkä edes ensinmäiseen versioon.
Mutta olen huikean kiinnostunut pelistä koska oma peli genre perhe on RTS,RPG ja FPS.
Ja olen old school Warcraft pelaaja joka pelailee nykyäänkin Warcraftia mutta en niin korkealla tasolla kuin ennen.
Kun on alkanut näitten kaikkien vuosien jälkeen kiinnostus kadota Warcraftista, ja pelaajamäärä on vähentynyt lähiaikoina koska on tämä Blizzardin uusi RTS peli tulossa.
+ Olen ajatellut ostaa tämän pelin ainakin näiden syiden takia.
-Tuorea
-Ei tiedä koska uusi Warcraft tulee, niin olisi jotain tekemistä Diablo 3:n ohella.
Mutta osto ei ole vielä varma
(ja antakaa toki ehdotuksia miksi minun tulisi ostaa SC2, koska olen vielä vaiheessa osto..? vai ei..?)
EDIT: No tulin äskön ostettua gigantin nettikaupasta kuitenkin... oli niin pakko.

Ja monet tutut kasvot huomannut täällä esim. Tonttu-Mies, Leijonamieli, Naama ja Satiini

Kiitos!
Viimeksi muokannut MeteoRain päivämäärä 27 Heinä 2010, 07:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Moi! MeteoRaini täällä!

ViestiKirjoittaja tonttu » 27 Heinä 2010, 00:21

Ite en vaa muista yhtää kuka sä olit, no kaipa se täs muistuu ajan mittaan (xD)
Tuttu nimi kyllä.. :P
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu
 
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 11:37

Re: Moi! MeteoRaini täällä!

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 27 Heinä 2010, 06:01

Tervetuloa messiin :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Moi! MeteoRaini täällä!

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 27 Heinä 2010, 07:16

tonttu kirjoitti:Ite en vaa muista yhtää kuka sä olit, no kaipa se täs muistuu ajan mittaan (xD)
Tuttu nimi kyllä.. :P

Kulli-Jooseppihan se täällä on, en ole varma olenko käyttäny tätä nimee sun nähde... mutta tämähän on parempi! :)
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Moi! MeteoRaini täällä!

ViestiKirjoittaja Kumilelu » 27 Heinä 2010, 07:49

Etkös sää joskus jotain dota claania koittanu?
Avatar
Zerg Kumilelu
 
Viestit: 55
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 16:09
Paikkakunta: Tampere

Re: Moi! MeteoRaini täällä!

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 27 Heinä 2010, 08:05

Kumilelu kirjoitti:Etkös sää joskus jotain dota claania koittanu?

Semmosiaki on tullu kokeltuu
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron