Eraseri

Eraseri

ViestiKirjoittaja Eraseri » 10 Elo 2010, 16:57

Mitä voin kertoa itsestäni?

Hei olen fiksu ja filmaattinen ja .... Korjataan, en ollutkaan treffipalstalla.
Olen kovan luokan SC2-fani ja vittuunnuin kun cdon ei saanut toimitettua minulle kyseistä peliä ajoissa vaikka tilasin pelin kolme vuotta ennakkoon. Onneksi gigantti pelasti :lol:

Kuka minä oikeasti olen?
23-vuotias insinööriopiskelija Jyväskylästä.

Starcraftin lisäksi pelailen Eve onlinea ja joitakin vasta julkaistuja FPS-pelejä.

- IRL ja/tai gaming-"nickisi"
Eraseri <- Käytän tätä nickkiä joka paikassa, myös IRCnetissä.

- Harrastuksistasi, asuinpaikkastasi, ammattistasi/opinalastasi sekä pankkikorttinumerosi jakaminen omalla vastuulla
Harrastan koneella istumista, se on hyvää, ellei jopa parasta viihdettä.

- Aikaisemmista pelikokemuksista aina Lemmingsiistä WoW:iin
Aikaisempaa pelikokemusta on kaiken maailman pc-peleistä juurikin siitä lemmingsistä starcraft 2:seen ja kaikkea siltä väliltä ja sivultakin, mutta EI WOWISTA. (Olen ylpeä wowittomuudestani) 8-)

- Mahdollisesta RTS-urastasi tai saavutuksistasi
Saavutuksia Ej ole. RTS-ura lähti liikkeelle warcrafteista ja jatkunut monenlaisista eri peleistä starcraft 2:seen.

- Omista Starcraft ja Starcraft 2 kokemuksistasi
Molemmat timanttisia pelejä, Starcraft 2 oli juuri niin hyvä kuin odotin, toisin sanoen Starcraft tuotuna tälle vuosikymmenellä. Battlenet on hieman pettymys.

Huom!
Etsin useita satunnaisia pelikavereita iltojen ratoksi, 1vs1-matseja en juurikaan harrasta, mutta kaikki team leaguet sopivat minun pirtaani mainiosti. Battlenetin laddereissa pyörin gold/platina-tasolla. Saan itkupotku-raivarit jos alat määrätietoisesti tekemään battlecruisereita/carriereita alusta lähtien ilman sen kummempia suunnitelmia (ladder-pelissä). Olen mielestäni melko hyvä starcraftin pelaaja ja tarkoitushan on kehittyä jatkuvasti. APM:ni ei ole 200 vaan pikemminkin 40-50, muttei se liene mikään "hyvyyden" mittari?

Jos tunnistat itsesi samantasoiseksi pelaajaksi lisää ihmeessä minut kaverilistaan ja katsotaan josko tiimipeli toimisi:

Eraseri // charcode: 262
Viimeksi muokannut Eraseri päivämäärä 10 Elo 2010, 17:13, muokattu yhteensä 5 kertaa
Random Eraseri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Elo 2010, 16:48

Re: Eraseri

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 10 Elo 2010, 17:03

Tervetuloa joukkoon!
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron