Zigi

Zigi

ViestiKirjoittaja Zigi » 16 Syys 2010, 14:38

Moro olen 24 vuotias viimeisen vuoden ohjelmistosuunnitelija opiskelija oulusta. Olen pelaillut tosissani muutamia pelejä ja menstyinkin vanhassa DOD, UT04, COD1 peleissä kun olin teini ja reflexit oli kohillaan. Noiden pelien jälkeen siirryin pelailemaan wowia muutamaksi vuodeksi etenkin arenaa.
Siellä tuli kohtalaista menestystä, mutta lopetin kun partneri(t) lopettivat pelaamisen ja vitutti imbalance ja ainainen gearin metsästys johon minulla ei riittänyt aika. Sen jälkeen pelailin Quake liveä ennen kuin päätin siirtyä pelaamaan SC2 tosissani. Tässä on nyt 1kk harjoiteltu ja päämääränä olisi se diamond.

Pelihistoria
Alotin pelaamisen 3-4 vuotiaana veljen C64 Track & Field pelillä jos oikein muistan. Siitä siirryttiin sitten nintendoon ja tuli pelailtua lähes kaikkia nes pelejä joita suomeen tuli, kun serkku omisti elektroniikka liikkeen mistä saatiin aina pelejä.
Siitä siirryttiin SNES - Amiga aikakaudelle ja sen jälkeen PS1 - PC - PS2 - PS3.

Luettelen vain tässä tärkeimmät/parhaimmat RTS-pelit mitä olen pelannut niin ei paisu liian isoksi tämä.

Eli aloitin RTS-pelien pelaamisen legendaarisella Red Faction 1. Seuraavat kovemmat rts pelit olivat Age of Empire 2 ja Earth 2140. Varsinkin Earth pelin jatko-osa Earth 2150 oli aivan helvetin hyvä peli ja suosittelen vieläkin pelaamaan sitä. Siinä välissä tuli tottakai pelattua SC1 ja pelasin jo silloin Terranilla (ihastuin Battle Cruisereihin). Siinäpä nuo tärkeimmät rts-pelit mitä minun eteen on tullut.

Niin tähän loppuun mainittakoon, että jos sinä viitapiru tarvitset koodaus apua niin voisin auttaa sinua jos haluat. Pitää tässä ilmoittaa, kun ei voi privaatti viestejäkään lähettää :P.

Ei kait siinä muuta Zigi out!
Terran Zigi
 
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Syys 2010, 19:32

Re: Zigi

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 16 Syys 2010, 15:30

hay, vieläkö pelaat liveä (ollenkaan)? :?:
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: Zigi

ViestiKirjoittaja Zigi » 20 Syys 2010, 01:08

Alter_ego- kirjoitti:hay, vieläkö pelaat liveä (ollenkaan)? :?:


Ei ole tullut pelailtua pariin kuukauteen kyseistä peliä. Mutta kyllä sitä tulee varmasti vielä pelailtua.
Terran Zigi
 
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Syys 2010, 19:32

Re: Zigi

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 20 Syys 2010, 21:02

jooo ittekin oon pitäny taukoo mut joo :D :geek: :D :D
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: Zigi

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 21 Syys 2010, 11:15

Tervetuloa vaan :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron