Ghostface

Ghostface

ViestiKirjoittaja Ghostface » 02 Loka 2010, 17:55

Moro vaan.

Kuopiosta ollaan, 16-v lukiolainen ekalla vuosikurssilla. Harrastuksia aivan liikaa pelaaminen, kuntosali. Musiikkia tulee paljon kuunneltua enimmäkseen rappia. PC: llä rts:iä ja Xboxilla sit aika paljon Fps sun muuta. Etenkin Halot ovat lähellä sydäntäni ja pidän scifistä muutenkin. SC historia on mulla semmonen että lapsena tuli ekaa ja Brood Waria pelailtua. Niin nuori kun olin niin ei mitään MP mättöjä vaan lähinnä campaignia. SC2: sen betassa olin muutaman viikon ajan mutta en ihan alusta asti. Nyt mennään Platinum liigassa melko korkealla. Terran on main rotu mutta pidän myös 'tossista. Ja itellä ainaki Dr. Pepperin juonti boostii peliä huomattavasti :D
"So all the cool kids mine at the right side 'cause all the kids at the left side died"
Avatar
Terran Ghostface
 
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Loka 2010, 17:20
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ghostface

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 03 Loka 2010, 15:02

Tervetuloa messiin vaan.

Jos et ole vielä irc-kanavalle liittynyt, niin nyt kannattaa tehdä se :) #starcraft2.fi @ quakenet.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ghostface

ViestiKirjoittaja Northerni » 03 Loka 2010, 16:04

Missäs päin tätä suur-Kuopiota asuskelet? :D
Ja teretulemast.
Kuva
Terran Northerni
 
Viestit: 26
Liittynyt: 19 Syys 2010, 16:10

Re: Ghostface

ViestiKirjoittaja Ghostface » 04 Loka 2010, 11:23

Northerni kirjoitti:Missäs päin tätä suur-Kuopiota asuskelet? :D
Ja teretulemast.

Särkiniemessä :D
"So all the cool kids mine at the right side 'cause all the kids at the left side died"
Avatar
Terran Ghostface
 
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Loka 2010, 17:20
Paikkakunta: Kuopio


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron