Tuomari

Tuomari

ViestiKirjoittaja Tuomari Topi » 21 Loka 2010, 22:29

Tere!
Löysin tämä sivusto Lehmän avulla ku "mainosti" tuo bnetin foorumeilla.

Eli olen tämmöinen Tamperelainen 25-vuotias 3½ v. pojan isukki, joka on työtön insinööri tällä hetkellä. (Ei se koulutus aina takaa hommia, vaikka kohtuulliset paperit sainkin [olispa suhteita tietoliikenne puljuihin] :( )

RTS pelejä tullu pelattua iha kohtuullisesti, tosin viime rts tais olla wc3, jonka tarinan pelasin läpi varmaan 4 kertaa. Moninpeli jäi vähemmälle, tosin customeja tuli siinä vedettyä kohtuudella. SC:kin aikanaa tullu jauhettua läpi aikoinaan.

SC2 on mainio peli ja tykkään tuosta moninpelistä. Tosin enempi tykkään seurata noita kommentaattoreita kuten husky, hd, day9 jne. nykyään enempi. 1v1 menettäny pikkusen merkitystänsä. Alko tuntuu liian vakavalta, vaikka oonkin jossain kulta-tasolla vasta. Muutama timantti tason vastus, ja hetikun katselee maalauksia seinillä, tulee turpiin :P 3v3 ja 4v4 tuntuu tällä hetkellä paljo mukavammalta. Tosin tuntuu, että siellä on "rage"-pellejä joka lähtöön.

Protossia oon eniten jauhanu, zergiä jonkin verran. Kiinnostaa tuo Terrankin hieman, koska TLO tekee aina niin mielenkiintoista jälkee niillä(MMM ei oo ainoo mitä voi tehä), mutta mun APM ei riitä semmosiin :P

Olis mukava jos joku jaksais vaikka pelailla joskus ja jauhaa paskaa. Pelailen yleensä tällei iltasin ku emäntä ja poika menny nukkuun. Päivisinkin tulee kyl välil pelattua kun työtön olen ;)

Eipä tässä muuta. Pelin iloja!

Edit: Heh, kylläpä noita hymynaamoja aina riittää vaikka yrittää karsia :D
Protoss Tuomari Topi
 
Viestit: 3
Liittynyt: 21 Loka 2010, 22:11

Re: Tuomari

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 22 Loka 2010, 15:38

Tervetuloa!
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron