Azukki

Azukki

ViestiKirjoittaja Azukki » 24 Loka 2010, 01:26

Termos,
Oikeassa elämässä tottelen nimeä Tomi mutta interwebissä minua voi kutsua myös Azukiksi.

Olen 24-vuotias insinööriopiskelija Turkussest ja asun koiran, marsun ja emännän kanssa hikisessä kaksiossa josta pääsee eroon toivottavasti vuoden sisään.

Blizzun pelit tulivat maailmaani jo WC1 aikoihin ja WC2 oli maailman paras peli. Aktiivisesti on tullut pelattua CS 1.5, WC3 Roc/TFT/DotA, WoW vanilla -> BC, EvE Online ja nyt SC2.

Kynärissä olin niin huono ettei siitä sen enempää mainintaa, WC3 RoCcia ja TFT:tä tuli pelattua hyvin paljon. Siinä ohessa oli myös WoW, jota pelasin aktiivisesti betasta BC:n alkuun asti, jolloin oli mentävä hoitamaan asepalvelus, ja tämän jälkeen pelasin BC:tä semi-aktiivisesti. WoW vaihtui EvE onlineen WC3 ladderipelaaminen pikkuhiljaa muuttui DotAn pelaamiseksi. Sain kaveriltani beta-avaimen SC2 betaan joka kesti enään alta kuukauden kun sain avaimen, ihastuin, aloin pelaa uudestaan SC1 kampanjaa läpi että muistais miten juoni meni ja peli pre-orderiin. EvE online tili on aktiivinen vaikkakin harvemmin nykyään sitä enää pelailen.

Mulla on jotenki joku fetissi näihin "heikkoyksikköisiin" rotuihin RTS peleissä, Red alertissa allied, WC3 Night elf, ja nyt SC2 niin Zerg. Pelaan 1v1 Platinaliigassa ja olisi tarkoitus koittaa nousta Stimangiliigaan lähiaikoina jos kykenen :p

-Azukki

EDIT: Perhana, tämmöst sattuu ku o kaljaa juonu, Diablo 2:sta tuli myös pelattua ehkä jopa liikaakin. Kolmosta odotellessa..
Kuva
Zerg Azukki
 
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Loka 2010, 01:01

Re: Azukki

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 24 Loka 2010, 13:25

Tervetuloa!

Kannattaa myös liittyä #starcraft2.fi @ quakenet jos et vielä ole liittynyt :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa