Gleeflaidia

Gleeflaidia

ViestiKirjoittaja Gleef » 30 Loka 2010, 12:00

Elikkäs terve teille kaikille starcraftin ystäville.
"Gleeflaidia" tai niin kuin nicistä näkyy asuilee suur Helsingin alueella, mutta ei nyt ihan tuossa keskustassa.
Ikää löytyy 15 ja mitä nyt tuo 2011 alkaa näkyillä niin pitäisi se 16rajapyykki saavuttaa. Harrastuksia ei tällä hetkellä ole, näet sairastan reumaa.
Pelikokemukset:
Elikkäs pelikokemukset alkavat sieltä age of empiresta, jota nuorena tuli pelattua. Sitten kehiin astui ps2 crash bandicoottiensa kanssa ja age of empires hiipui. Myöhemmin kaveri sai kiinni WoWiin, jota tuli pelattua Shatar serverissä "Cladra" nimisellä warriorilla siinä tbc:n aikaan. Lich kingin tultua kehiin innostus hiipui ja sitten ei paljoa pelailtu muuta, kuin wiillä mariota ja zeldaa. Ja nyt kun tämä eeppinen starcraft2 saapui, innostuin siitä todella, saatuani frendiltä guest passin ja pelailtua sitä.
Starcraft2 kokemuksia
Elikkäs nyt pääsemme tähän pelikertomus osioon, jos sitä voi siksi kutsua. Elikkäs olisinko nyt 2kk tuota peliä pelannut ja racenihan on tietysti :terran:. 1vs1 pelejä on jonkin verran ja olen sijoittunut sinne alhaisimpaan bronzeen. Eteneminen on hieman tahmeata, koska yleensä kohtailen rushia ja pelit saattavat päättyä osaltani hyyvin nopeasti. 2vs2 olen myös pelaillut ja pareja olisi mukava löytää. IRL frendeistä olen saanut myös kokoon 3vs3 joukkueen, mutta muiden persoonien kanssa olisi myös mukava pelailla. Skype ja ventrilo minulta löytyvät (ventrilo serveriä itseltäni tosin ei löydy), ja vaikka näin nuorehkoa vielä ollaan niin kyllä suht hyväksi juttuseuraksi kelpaan.
Gleeflaidia 339 kiittää ja kuittaa tältä osin.
Terran Gleef
 
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Loka 2010, 18:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gleeflaidia

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 30 Loka 2010, 13:49

Tervetuloa!

Kannattaa myös liittyä irc-kanavalle #starcraft2.fi @ quakenet.org jos et vielä ole liittynyt :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Gleeflaidia

ViestiKirjoittaja Gleef » 30 Loka 2010, 17:01

Kiitos kiitos, ja kyllä luulen löytäväni itseni vielä jonain päivänä tuolta kanavalta :D
Terran Gleef
 
Viestit: 10
Liittynyt: 03 Loka 2010, 18:56
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron