MrLepola

MrLepola

ViestiKirjoittaja MrLepola » 26 Joulu 2010, 08:42

Morjesta vaan teille kaikille!

Vaikkei teitä ny varmaankaan kiinnosta kuka olen, :) olen kuitenkin päättänyt kertoa jotain itsestäni.

Oikea nimeni on Olli-Pekka Lepola, siitä siis myös käyttäjänimi. Eipähän ole kenelläkään muulla samaa. Oupii ollut paljon käytössä aikaisemmin FPS pelien parissa. Olen syntynyt Tampereella vuonna 1990 elokuussa.

Tällä hetkellä asun Raumalla, ja opiskelen siellä Merenkulkua, laivasähkömiehen pätevyydet pitäisi saada keväällä eli viimeisiä kuukausia voi laskea jo, lasken niitä muutenkin koska heinäkuussa alkaa suomalainen katoava perinne eli asepalvelus.

Pelikokemusta on kertynyt -97 vuodesta asti Lara Croft oli eka 3d peli mitä pelasin, sitte tuli pleikkari ja metal gear oli sitten eniten kulutuksen alla.
Starcraft 1'stä en ole ikinä pelannut, en tiedä miksi, kuitenkin warcraft 2 & 3 ollut pelaamisen kärjessä silloin joskus, ni tässä ny ihmettelen miksei SC1 tullu nähtyä/pelattua...

SC2 ostin joulukuun 3. päivä, enkä ole harmitellut päätöstäni tähänkään asti/kyllästynyt, Blizzard hyvä kuitenkin tekemään pelejä.
RTS taustaa ollut paljon, Total War-pelisarjaa pelannut monet tunnit, Battle for Middle-Earth 1/2 ollut suosikkeja joskus ja kivaa ajanvietettä edelleenkin. Klaanin kesken (sFc) pelattu monta AoE 3 lan-peliä. AoE 1&2 ollut koneella joskus ja pelattu niitäkin.

SC2 pelaan Terranilla :terran: koska aina pelaan ihmisella vaikka olisi mitä tahansa taruolentoja. Itse pelaan ehkä sillä tavalla huonosti että en yleensä hyökkää ensimmäisenä, kun Orbital Command Center tulee ni kyl mä vilkasen mitä vastustaja tekee, panostan paljon ilmayksiköihin. Tästä ei pääse kun ylöspäin koska tilanne on se että pyöreät nolla pistettä ladderissa :D kämppiksen kanssa pelataan 2v2 ja siä ollaan ihan hyvii, tai se on. Itse vielä Noobi tasoa :D ja sanasto/termit ihan hukassa. Kämpps sai minut ostamaan pelin, eli kiitokset hänelle, ja EU liigassa Fiendish.
Kuva
Meikä ny on vähä uus täs pelis
Terran MrLepola
 
Viestit: 8
Liittynyt: 25 Joulu 2010, 21:16

Re: MrLepola

ViestiKirjoittaja Therier » 26 Joulu 2010, 11:29

Noh pelaamaan oppii parhaiten... pelaamalla, ja aina kannattaa niitten sun kavereittes kaa puhua eri taktiikoista ja udella miten omaa pelaamistaan voi parantaa. Tervetuloa nyt kuitenkin :) Toivotaan että viihdyt täällä ^^
Kuva
Avatar
Zerg Therier
 
Viestit: 30
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 03:09
Paikkakunta: Oulu

Re: MrLepola

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 26 Joulu 2010, 12:02

Tervetuloa
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron