Taimou

Taimou

ViestiKirjoittaja Taimou » 25 Huhti 2010, 17:32

Moro kaikille.
Taimou:ksi minua täällä internetin ihmemaassa haukutaan, tai ainakin viimeiset 8v on :p, jos olet erittäin kekseliäs ihminen, saatat jopa arvata oikean nimeni, se on nimittäin todella vaikea arvattava.

- Ikää on tässä karttunu se hurjat 16vuotta (tämän vuoden elokuussa 17)

- Asustan Suomen suurimmassa ja viehättävimmässä kaupungissa nimeltä Juankoski, oikeasti helvetin pieni sisäsiittoinen tuppukylä mutta kyllä Juiceki täällä asua kesti, niin minäkin 8)

- Oma pelaaminen alkoi ehkä silloinkun käden motoriikka ja aivojen ensimmäiset toiminnan merkit sallivat, noin ehkä 2-3 vuotiaana tykitin Doom1-2, jotain hullun hyviä 486 pelejä jne. Westwoodin Dune ja muut legendaariset pelit olivat lähellä sydäntä, niistä on niin kauan niin en muista milloin pelasin : >.

- Kaikki mahdolliset Diablo1 ja myöhemmin Diablo2 CS:n aikaan. Pelaaminen alkoi internetissä kunnolla vähän ennenkuin täytin 9, saimme uuden tietokoneen ja isoveli osti sitten CS:än serkun kiihottamana, tällöin CS skene oli vielä kultaa ja publailtuani muutaman vuoden päädyinkin Clanbasen top1 kärkeen. En muista miten lakostuin ja kiinnostus meni kun piti pelata niin montaa peliä samaan aikaan.

- aloitin myös pelaamaan WC3 silloinkun se tuli, Dotaa kun innostus kasvoi.. CS:S tuli myös kuviin mutten sitä mitenkään "competetivesti" alkanut pelaamaan.
- Pelasin WoW:iakin hyvissä arena tiimeissä kovantason PvP realmeilla ja raidasin aktiivisesti, tosin se jäi pois loppuvuodesta 2009.

-Hiljattain 2009 alkupuolella pelasin kovantason DoW2 pelejä ja olin siinä omasta mielestäni todella hyvä. Nyt 2009 kesällä aloin pelaamaan taas FPS pelejä ja tällä kertaa oli vuorossa TF2, pelaan vieläkin tosin vain semi-aktiivisesti SC2 vierellä, olen kohtuullisen menestynyt tässäkin pelissä ja toivon pääseväni eteenpäin, päätöstä en ole vielä SC2 ja TF2 välillä tehnyt, olen kyllä kallistumassa enemmän tähän RTS saralle ;9

- Mitä tossa jo mainihin RTS-pelien saralla, WC3, DoW2 ja nyt SC2, mitään muuta ei kovin "pro" tasolla muutakun DoW2

- Starcraftista ei jäänyt paljon makua kun se jäi pois jo niin pienenä, hyvä peli se oli silloin toki kun sitä vähän pelasi ja tajusi jotain jo englannista. Nyt SC2 ois tarkotus ruveta pelaamaan "pro:na" kunhan nyt koulut jää vähä pois alta kesällä :9

Kiitän ja kumarran.
Kuva
Zerg Taimou
 
Viestit: 13
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 23:22

Re: Taimou

ViestiKirjoittaja tonttu » 25 Huhti 2010, 20:45

Samaa ikäluokkaa :))
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu
 
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 11:37


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron