Matkatavara

Matkatavara

ViestiKirjoittaja Matkatavara » 05 Tammi 2011, 01:38

Hei vaan kaikki pörröiset nörtit. Olen yksi reipas nörtti helsingin kauneimmasta lähiöstä ja pelaan paljon tietokonetta)

Jotkut vihaiset nörtit saattavat tuntea minut dotan puolelta, siellä tuhlannut hienoimmat nuoruusvuoteni ja nyt katson yömyöhään kun muut pelaavat tätä kaunista ja komeaa peliä ja itken katkeria kyyneliä. " Miksi pianotunnit kun olisi voinut ottaa sc1 tunteja ". Sc1 tuli pelattua parin naaman kanssa lanissa, mutta silloin kymmenenvuotiaan älyllä barrakseja ei saanut tehdä kuin yhdet ja jokaista mineraalia kohden max 1 työntekijä. Eli se siitä aikasemmast RTS kokemuksesta. Dota nyt jotain auttanut, osaan katsoa karttaa ja mikrota yksittäistä unittia.

Emmä suunnitellu edes koskea koko peliin, betakey afkas taskussa ja hieroin pallien ohella BLC nimistä jännittävää areenataistelua tos viimekesän, mut syksy kun tuli kuolattua GSL- bileitä niin itsehillintä petti ja nyt olen Hurrrrrja Avaruusseikkailupeli kaksi päällikkö. Tänään pelasin ekaa turnausta ja ooh, osasin tehdä monta zerglingiä ja voitin kaksi totista protoss-taistelijaa. Hymyilytti. Tehokasta pelausta nyt kolmisen viikkoa takana, ja platinassa ihmettelen elämää ja teen mutapallon scouttaamatta ja mietin miksi häviän. En tiedä, on tämä pelinä aivan loistava mut pelaaminen on jotenki raskasta. Meinaa stressaa kaikki tämä multitaskaus rakkaita putkiaivojani. Ja tieto siitä, että en voi masteroitua tässä pelissä feimiyden, ilmaisen viinan ja naisien tasolle, harmittaa kovin. Mutta jos kiinnostaa taistella uteliasta ja elämästään nauttivaa Zergiä vastaan ( TAI VIHAISTA 2v2 KANSSANI ) tulkaa huutelemaan. Ei sillä ettei minulla olisi rakkaita intternetystäviä, mut ne on liian hikisenvakavia ( >:| ) minun kanssani pelaamaan.

Yleensä en ole innostunut pelien intternet yhteisöistä sitä vertaa, että jaksaisi osallistua, mutta tuolla ircin puolella on ollut sen verta ylevää pohdintaan olemassaolon luonteesta, niin päätin tulla pieraisemaan oman hajuni tänne hilpeiden taistelijoiden joukkoon.

- Matkatavara, Volo 485 in gaem
Zerg Matkatavara
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Joulu 2010, 20:35

Re: Matkatavara

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 05 Tammi 2011, 13:37

Tervetuloa!
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa