Viitapiru

Viitapiru

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 26 Huhti 2010, 15:30

Elikkäs tämmöinen, pian 19v perusjätkä Jyväskylän seudulta. Opiskelen tällä hetkellä viimeistä vuotta ammattikoulussa kone ja metallilla ja valmistun piakkoin automaatioasentajaksi. Vapaa-ajallani harrastan thai nyrkkeilyä, punttisalia sekä lenkkeilyä näin kesäisin.

Harrastan myös ohjelmointia sekä web-suunnittelua. Ohjelmoimaan olen itseoppinut muun opiskelun ohella, muun muassa C++, php, perl ja assembly taittuvat jossain määrin. Vuosien saatossa olen ollut monessa eri projektissa mukana, esimerkiksi Starcraft 1 sivustojen ylläpidossa sekä erilaisten seurojen ja firmojen nettisivuja rakennellessa. Myös photoshop taitoja löytyy jonkun verran.

Viimeisin, mutta ei taatusti vähäisin projekti on tämä sivusto, jossa olen tällä hetkellä ainoana koodarina. Sivupohja, replay ja ladder järjestelmä ovat minun tekosiani, ja niistä voi laittaa palautetta ircissä priv msg tai tuonne palautesosioon :) Eli jos mielestäsi kykenet koodailemaan ja haluat olla mukana sivuston kehityksessä, niin otahan yhteyttä ircissä, toiselle koodarille voisi olla käyttöä.

Mitä pelaamiseen tulee, niin aloitin aikoinaan Diablo 1 parissa, seuraavaksi siirryin Starcraftin, Diablo II:n sekä Warcraft III:n pariin. Näitä tulikin tahkottua kiitettävästi. Lopulta siirryin Wowin pariin ja olen pre-tbc ajoista asti pelannut enemmän tai vähemmän ahkerasti noin neljän vuoden ajan. Kaikki Blizzardin pelit löytyvät siis kokoelmasta :)

Lopetin wowin pelaamisen, kun sain Starcraft 2 beta avaimen. Ja tässä sitä nyt ollaan :) Starcraft 1 aikoina käytin nimeä Phoenix(vVv). Wowia pelasin Stormreaverillä nimellä Viitapiru ja level 80 hahmoja kehitin yhteensä viiden kappaleen verran. Eniten Starcraftin roduista minua kiehtoo Protoss, ja sillä tuleekin pelailtua suurin osa peleistä.

Olen myös vannoutunut metallimusiikin ystävä ja festareilla ja keikoilla tuleekin käytyä melko tiuhaan tahtiin ympäri suomea.

Eli, jos asustelet Jyväskylän alueella niin otahan yhteyttä niin lähdetään vaikka kaljalle. Yhteyttä voi ottaa myös mikäli tarvitset apua jossakin koodausprojektissa, hoitelen niitä ilmaiseksi tai rahasta ihan tapauksesta riippuen :)

Viitapiru @ Quakenet.org
Bnet: Viitapiru.phoenix
http://zhtw.xfire.com/profile/viitapiruz/
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja Kumilelu » 26 Huhti 2010, 17:39

Joo tarttee kattoo jos tulee sinne päin, yleensä kerran vuodessa tulee käytyä jklssä päin : ) niin vois mennä oluselle tai parille...
Avatar
Zerg Kumilelu
 
Viestit: 55
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 16:09
Paikkakunta: Tampere

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja Divinesia » 15 Syys 2010, 09:13

Ei taida pariin jäädä Kumin kanssa... :D
Gj Viita hyvistä nettisivuista!
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 16 Syys 2010, 21:26

Divinesia kirjoitti:Ei taida pariin jäädä Kumin kanssa... :D
Gj Viita hyvistä nettisivuista!


Eipä tuo mua haittaa vaikka pari menis ylikin.. :D

Ja kiitä samalla koko admin tiimiä :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 16 Syys 2010, 21:29

Riippu minkä tyylistä koodausta, olen tehnyt omia sivujaki koodaamisella, mutta se voi poiketa tämän sivun koodeista.
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 16 Syys 2010, 21:36

MeteoRain kirjoitti:Riippu minkä tyylistä koodausta, olen tehnyt omia sivujaki koodaamisella, mutta se voi poiketa tämän sivun koodeista.


No php:llä täällä porskutetaan pitkälti, bottia taidetaan komentaa TCL:llä. Meillä on kyllä ihan mukava koodariporukka kertynyt kasaan, mutta ainahan sitä osaajia mahtuu mukaan :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 16 Syys 2010, 22:04

Viitapiru kirjoitti:
MeteoRain kirjoitti:Riippu minkä tyylistä koodausta, olen tehnyt omia sivujaki koodaamisella, mutta se voi poiketa tämän sivun koodeista.


No php:llä täällä porskutetaan pitkälti, bottia taidetaan komentaa TCL:llä. Meillä on kyllä ihan mukava koodariporukka kertynyt kasaan, mutta ainahan sitä osaajia mahtuu mukaan :)


Jääny toi vähän hakuseen nykyään, joskus osasin kunnolla, mutta opin sen kyllä sillä että kopioin valmiita ja muokasin niistä.
:P
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja chumppi » 17 Syys 2010, 12:21

Jaa empä tiennykkää et yks jätkä pyörittää näit sivustoi, kiitos Viitapiru!
Terran chumppi
 
Viestit: 16
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 22:37

Re: Viitapiru

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 19 Syys 2010, 19:11

chumppi kirjoitti:Jaa empä tiennykkää et yks jätkä pyörittää näit sivustoi, kiitos Viitapiru!


Ei yks jätkä todellakaan. On tässä suht aktiivisesti ainakin 10 mukana :D
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron