Kalinski

Kalinski

ViestiKirjoittaja Kalinski » 03 Huhti 2011, 21:10

Moro.Oikea nimi Toni Laurikainen. Olen 15 vuotias koululainen Lahdesta. Olen pelannut lukuisia RTS pelejä mutta oikeasti "osannut" pelata vajaat 4 kuukautta.
Pelaan nickillä Kalinski.976 bnetissä :protoss: 3.2k master ennen resettiä.Pelasin betasta lähtien isoveljeni macilla koska omakone oli paska. Harrastuksena pelaaminen koneella ja rullaluistelu :D. Saavutuksia ei ole tullut oikeastaan mitää vielä viime winttereillä juustosin k4gatella Grubbylta hiirimaton ^^ mutta onhan tässä vielä monta vuotta peliaikaa ja hauskaahan tämä on.Liityin noin kuukausi sitten Micronae Supremacyyn ja hauskaa ollut siellä.

Tulkaa addailemaan bnetis jos tekee mieli reenailla tai muuten pelailla olen melkeimpä aina onlines.
Protoss Kalinski
 
Viestit: 34
Liittynyt: 13 Elo 2010, 20:14
Paikkakunta: Lahti

Re: Kalinski

ViestiKirjoittaja Pinna » 03 Huhti 2011, 22:24

Kiinnostaisikos joku päivä pelailla minun kanssani tiimipelejä, jos näistä yhtään perustat? Itse olen tällä hetkellä platinum :zerg: , ja olisin kiinnostunut löytämään pätevän tiimipelaajan 2v2/3v3/4v4:ään, joka olisi mieluusti aktiivinen ja kenen kanssa pystyisi skypessä puhumaan.
Zerg Pinna
 
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Tammi 2011, 14:57

Re: Kalinski

ViestiKirjoittaja Kalinski » 03 Huhti 2011, 22:54

Skype löytyy ja voitas pelailla en kummiskaan mitenkään hirveesti tiimipelei pelaile mutta vois sitä välil.
Protoss Kalinski
 
Viestit: 34
Liittynyt: 13 Elo 2010, 20:14
Paikkakunta: Lahti

Re: Kalinski

ViestiKirjoittaja Pinna » 03 Huhti 2011, 22:59

Juu selvä. Lisäsinpäs sut nyt. Oma koodini on Pinna.991. Joku päivä jos nään sut onlinessa ja on hyvin aikaa saatan sitten kysellä pelejä. :)
Zerg Pinna
 
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Tammi 2011, 14:57


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa