SnowAngel

SnowAngel

ViestiKirjoittaja SnowAngel » 03 Huhti 2011, 21:39

Hei! Ylläpidon, ym. mahdollisten lukijoiden mieliksi raapustan itsestäni jotain. Olen 19 vuotias miehenalku Pöytyältä(Lähin iso kaupunki: Turku). 3½-vuotisen lukiosuunnitelmani mukaan vietän syksyllä vielä jonkun aikaa lukiossa, ja kirjoitan viimeisen pakollisen aineen. Harrastan dataamisen ohella musisointia, käyrätorven ja rumpujen soittoa, ja kirjojen lukemista. Olen harrastanut myös miniatyyristrategiapelejä ja lenkkeilyä, ja olen harkinnut aloittavani nämä harrastukset uudestaan.

Kaverini ostivat Starcraft 2:sen minulle peliseuran toivossa(moni kavereistani pelaa) synttärilahjaksi, ja olen pelannut sitä jo yli 300 peliä. En ole Zergien lisäksi opetellut vielä muita rotuja, mutta olen tällä hetkellä 1v1 Gold-leaguen huipulla(Saan vastaani "teams even" matseissa low platinum pelaajia), ja 2v2, 3v3, sekä 4v4 olen jo platinassa. Taustaa RTS-pelaajana ei juurikaan ole, joskin tietokoneita vastaan olen pelannut Aoe2:sta ja Bfme2:sta. Tykkään todella paljon katsella Starcraftia livestreameista (ja shoutcasteista) käsin, ja harvassa turnauksessa on montakaan pelaaja joiden pelejä en olisi katsellut ja heidän pelityylistään ja taidoistaan kuvan+mielipiteen muodostanut.

Pelityylini on usein jatkuva agressio jonka aikana lähinnä dronaan ja nostan upgradeja, kunnes on aika pumpata armeija esille. En oikein osaa hyödyntää controlgrouppeja, ja laitan pikanäppäimen alle yleensä vain kaikki hatcheryt, liikun kartalla klikkailemalla minimappia. Heikoin match-up minulle on zvz, jossa dronaan usein liikaa tai liian vähän, ja pelitilanteiden vaihtelu tuntuu siinä muutenkin liian hektiseltä. "Hohoo räjäytimpä banelingini onnistueesti sun lingikasaasi! Missäs muuten on mun lingit?" "Aijaa menitkin mass mutaan sitten" "Ne tulee ne tulee, szzz *Spore more overlords*"
Uskon kaikesta huolimatta nousevani pian platinan alemmille levereille, koska voittoprosenttini protossia ja terrania vastaan ovat nykyisellään noin 70% luokkaa.

Starcraft 2 pro livestreameja seuratessani afkin yleensä samalla "säälittävimpien peruskoululaisten peliä", runescapea. Kyllä, olen kohta 20 vuotta ja silti pelaan sitä. Hah hah haa. ^_^"

Hyviä illanjatkoja, tai koska tämän mahdollisesti luettekin.

Ps: Pelinickini oli siis SnowAngel, ja friendcode muistaakseni 804? Jos muistan, niin voin varmistaa tämän. En tiedä kuinka paljon luen tätä foorumia, mutta Fuzerin streami ainakin tästä paikasta välillä muistuttaa; "Oh my god, stalkkereita! I better get to my base" <3
Avatar
Zerg SnowAngel
 
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Joulu 2010, 19:42
Paikkakunta: Pöytyä

Re: SnowAngel

ViestiKirjoittaja trolli » 04 Huhti 2011, 16:26

Terve ja onnea harrasteluun. Sait syntymäpäivä lahjan, joka ei vain muuttanut, vaan antoi sinulle elämän. :geek:
Kuva

"high templar on temppeliherra unit"
-pararin @ assembly/SETTiStreaM
Random trolli
 
Viestit: 59
Liittynyt: 19 Elo 2010, 11:20


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron