Reda

Reda

ViestiKirjoittaja Reda » 28 Touko 2011, 18:52

Terve kaikki pelaajat

Juu elikkäs olen tässä nytten jonki aikaa kattonut näitä esittelyjä joten päätin ottaa niskasta kiinni ja kirjoittaa tämän esittelyn ittestäni. Elikkäs pelailen SC2 nickil Reda.585 jos kiinnostaa addaa. Olen 15, pelaillut vähän kaikenlaista tuosta 1.6:sta - WoW:iin asti. olin pelannut SC2 Season 1 asti mutta eipä tullut pelattua leaguee kuin ainoastaan 10 ja niistä 3 oli voittoja ja istuin sitten Custom Gamesien ihmeellisessä maailmassa esim Tower Defence ja Income Wars jne... SC2 alotin koska kaverit kehui peliä mutta jotkut taas pilkkas ja minua kiinnosti uusi peli joten valitsin tämän joten tässä ollaan.
En ole mikään hääppönen pelaaja, kone on elämäni :) mutta silti aivan "#¤"% pelissä pääsin ihmeen kaupalla Silverii mutta häviän silti melkein kaikille bronssi pelaajille joten apu olisi tarpeen jos joku olisi innokas auttamaan --> :protoss:
Koulu asiat eivät paina päälle koska KESÄLOMA on kohta täällä joten peliä riittää minun puoleltani Steamiä ajattelin alkaa lähetellä tässä lähi aikoinna melkein joka päivä joten jos kiinnostaa kattoo surkeaa pelaamistani ja nauraa eipä se paljoo haittaa "tottunut olen", mutta hei sitä varten loma on keksitty minulle jotta saan harjoitella rauhassa.

Kiitos.
Kuva
Avatar
Protoss Reda
 
Viestit: 10
Liittynyt: 14 Touko 2011, 12:02
Paikkakunta: Kerava

Re: Reda

ViestiKirjoittaja wooplah » 29 Touko 2011, 14:42

no terve hermanni
Protoss wooplah
 
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Loka 2010, 00:56


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa