Jonett

Jonett

ViestiKirjoittaja Jonett » 06 Syys 2011, 07:45

Huomenta vaan kaikille.

Olen 23 vuotias SC pelaaja, ollut mukana Starcraftin ihmeellisessä maailmassa noin 8-9 vuotta, eli joitakin matseja on takana.
SC1 tuli pelattua Seven Deadly Sins Claanissa joskus kun SC1 oli vielä ClanBasessa, Nikki oli sDsLust. Ei mitää suuria saavutuksia takana, Suomen top 20 ja Su-Ru-No liigassa taidettiin top 30 päästä hetkellisesti. Broodiin en koskenut koska silloiset Infestorit aiheuttivat jonkun asteisen teini nerd ragen ja löin näppäimistöllä näytön rikki.
Joten tuohon loppui minun broodin pelaaminen, SC2 olen pelannut lähes julkaisusta. Tosin aktiivisesti vasta noin kuukauden verran, ollut hieman vaikeuksia makron pelin löytämisessä taas. Mikroominen rupee taas onnistuu, mutta tuntuu aina välillä jäävän päälle niin että meinaa "kiehua yli" kun lämpöö rupee nouseen. "heh heh"....

RTS pelejän on pelattu ihan nöösipojasta asti, eli C&C, C&C Red Alert, WC, WC2 ja tietenkin Age of Empires sarja on tullut pelattua. Warcraft Sagan olen läpi pelannut, ja myöskin world of warcraftia tullut pelattua. Joskus 2005~ Hämeenlinnan lani tapahtumasta voitin world of warcraft accounttini, SC turnauksesta.

Asun Tampereen kupeessa, Valkeakoskella. Tällä hetkellä olen opiskelija, opiskelen Datanomiksi. Ohjelmistokehitys on minun suuntautumiseni. Haaveena olisi joskus vielä lähteä lukemaan Tradenomiksi ja peli"-"ohjelmointia. Harrastuksiini kuuluu SC2, lenkkeily sekä punttisali.

--Yours
Jonett


p.s
Pahoittelen kiroitus virheistä.
Avatar
Terran Jonett
 
Viestit: 6
Liittynyt: 06 Syys 2011, 06:40
Paikkakunta: Valkeakoski

Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron