Soturit cuppia ottamassa

Valvoja: Uutistenkirjoittajat

Re: Soturit cuppia ottamassa

ViestiKirjoittaja Silu » 14 Joulu 2010, 13:08

Edembop kirjoitti:Ai niin piti kommentoida vielä yhtä juttua. Itse toivoisin, että jokin iccup kartta tulisi jo ensimmäisellä kierroksella. Tällaiset aloittelijat kuin minä, yleensä karsiutuvat pois heti alussa. Niinpä iccup mappeja ei edes välttämättä pääse pelaamaan :cry:

Tosin metalopolis on kuitenkin paljon parempi mappi kuin blistering sands, joka ennen aloitti turnaukset...


Pleddy kirjoitti:joo iccup kartta ekana pyörimään... vielä kun olisi kavereita joiden kanssa harjoitella... hmph


Ask and thou shalt receive!
Avatar
Terran Silu
Ylläpito
 
Viestit: 128
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 15:58

Re: Soturit cuppia ottamassa

ViestiKirjoittaja Taifon » 14 Joulu 2010, 16:28

azhrak kirjoitti:Taifon,

    1. Mene turnauksen sivulle ja lue turnauksen kuvaus.
    2. Klikkaa Ilmoittaudu-painiketta. Varmista, että olet kirjautuneena sisään.
    3. Vapaa-valintainen: lisää profiilisi ladderiin, jotta voimme näyttää vastustajallesi battle.net nickisi ja char coden.
    4. Check-inin alettua (seuravassa turnauksessa huomenna klo 17:30) mene turnauksen sivulle ja klikkaa check-in-painiketta.
    5. Odota turnauksen alkamista ja bracketin luomista. Hengaa #starcraft2.fi-kanavalla ja/tai seuraa turnauksen ketjua foorumilla, jotta löydät bracketin ilmoittaman vastustajasi.


Hienot ja selkeät ohjeet, kiitos. Tosin vielä on vähän auki, että kun itse en ainakaan ole koskaan ircannut enkä ehkä vain tämän takia jaksaisi sitä säätää, niin kulkeeko informaatio myös sitten jossain täällä foorumeilla?
Zerg Taifon
 
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Marras 2010, 21:45

Re: Soturit cuppia ottamassa

ViestiKirjoittaja Pleddy » 14 Joulu 2010, 16:33

käytä tota chat nappulaa tuolta ylhäältä niin pääset kanavalle
Kuva
Avatar
Protoss Pleddy
 
Viestit: 63
Liittynyt: 16 Touko 2010, 14:47

Edellinen

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 158 vierailijaa