Päivitys 1.3.3 julkaistu

Valvoja: Uutistenkirjoittajat

Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 11 Touko 2011, 16:15

Päivityksen tarkoitus on luoda monimuotoisuutta protossien kaksinkamppailuissa muuttamalla sentrien koulutusaikaa, warp gate -kehityksen tutkimisaikaa ja pylonien energia alueen laajuutta. Tärkeä muutos terraneille on ghostin hinta ja thor-yksikön energian palautus. Zergit saavat paljon tarvitun vähennyksen spore crawlerin juurtumisaikaan, mikä auttaa heitä puolustautumaan ilmaa vastaan.

Päivityksen tarkemmat tiedot alla spoilerissa.
StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.3.3
General
  • The default hotkey to toggle in-game music on/off has been reverted to its hotkey prior to Patch 1.3.0. The hotkey to display APM in the observer stat panel has been changed as a result.
Balance

PROTOSS
  • Archon
    • Now a Massive unit.
    • Range increased from 2 to 3.

  • Cybernetics Core
    • Research Warp Gate research time increased from 140 to 160.

  • Gateway
    • Sentry train time decreased from 42 to 37.
    • Warp Gate unit train times remain unchanged.

  • Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.

TERRAN
  • Bunker
    • Salvage resource return reduced from 100% to 75%.

  • Ghost
    • Cost changed from 150/150 to 200/100.

  • Thor
    • Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy.
    • 250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed).

ZERG
  • Infestor
    • Speed decreased from 2.5 to 2.25.

  • Spore Crawler
    • Root time decreased from 12 to 6.

Bug Fixes
  • Fixed an issue where Ghosts could not quickly EMP the same location.
  • Fixed an issue that allowed players to stack air units when issuing a queued stop command before the units reached the end of their patrol point.
  • Fixed an issue where unplugging your USB headset while another player was talking to you could cause a crash.
  • Fixed an issue where the APM statistic could be artificially increased.
  • Fixed an issue where 3D unit portraits were not animating smoothly at slow game speeds.
  • Fixed an issue where, when viewing a replay, no text message was displayed when a player left a game.
  • The Taiwanese hotkey to display/hide the game UI while in Observer mode now works correctly.


Linkit
eu.battle.net
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 11 Touko 2011, 18:32

Infestor speed, Sentry ja Ghost WTF Blizzard?
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 11 Touko 2011, 18:52

Alter_ego- kirjoitti:Infestor speed, Sentry ja Ghost WTF Blizzard?


No...mikä on?
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 11 Touko 2011, 19:21

MeteoRain kirjoitti:
Alter_ego- kirjoitti:Infestor speed, Sentry ja Ghost WTF Blizzard?


No...mikä on?

Noi kolme, varsinkin infestor on aika outoja...
en ymmärrä yhtään miksi
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja ErikPel » 11 Touko 2011, 20:47

infestor on myös osaksi buffi ku nyt ne infestorit ei juokse siihe colossuksen eteen kuolemaan.
Zerg ErikPel
 
Viestit: 44
Liittynyt: 03 Marras 2010, 22:56

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja Phatency » 11 Touko 2011, 23:17

Alter_ego- kirjoitti:
MeteoRain kirjoitti:
Alter_ego- kirjoitti:Infestor speed, Sentry ja Ghost WTF Blizzard?


No...mikä on?

Noi kolme, varsinkin infestor on aika outoja...
en ymmärrä yhtään miksi

Huomaa, että sentryä buffattiin vain gatewaysta. Protoss oli heikompi rusheille warp gate nerffin takia, johon nopeampi sentry gatewaysta auttaa ramppia blockkiessa. Ghost oli melko kallis esim. HT:hen verrattuna. Ei tuo suuri muutos kyllä ole. Infestorien ei pitäisikään olla mitään speedlingejä creepillä, niitä pitää suojata.
Kyllä se blizzardin tiimi oikeasti ajattelee ja testaa näitä etukäteen.
Random Phatency
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Touko 2011, 23:10

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja PeZuY » 12 Touko 2011, 08:36

Joo ihan tarvittu toi sentryn ajan vähennys gatewayssa. Ainakin äkkiseltään tulee mieleen, että 3 roach speedling all in olisi aivan liian tuhoisa varsinkin jos warpgate techiin lisätään se +20 sekuntia.

Ghostin muokkaamiseen minulla ei ole juuta eikä jaata, ja näkeehän sen tossa kun pelailee että miten terranit alkavat ghostejaan käyttämään. Jos alkaa.

Infestor nerf/buff oli vähän niin ja näin. Tuntuu että blizzard haluaa tehä pelistä aivan liian casual pelin kuten WoWit on ja ei tarvitse itse tehdä mitään. Infestorit tuppaavat juosta aina joukkojen eteen ja tapattaa itsensä. Ny tämän muutoksen myötä ei olisi niin paljon tätä ongelmaa, mutta onglemaksi taas nyt muodostunee se ettei infestorit ole tarpeeksi ajoissa edessä heittämässä fungaleita.
Kuva
Zerg PeZuY
 
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Loka 2010, 23:26

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja SnakeQ » 12 Touko 2011, 16:44

Höh, tuo warp gate teknologian tutkimus aika on :cry:
Protoss SnakeQ
 
Viestit: 195
Liittynyt: 12 Tammi 2011, 19:09

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja Malecious » 12 Touko 2011, 21:01

Thor+bunker nerf<3
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Päivitys 1.3.3 julkaistu

ViestiKirjoittaja Morgus » 13 Touko 2011, 15:56

Blizzard on julkaissut nyt myös oman näkemyksensä patch noteista: http://sea.battle.net/sc2/en/blog/140933#blog. Ihan hyvät perustelut tuntu olevan kaikkeen, mutta esim. "We generally haven’t reverted changes in the past, but at the same time, we’re not afraid to revert changes when we feel that we’ve made a mistake." ei ole kyllä totta (Bunker...).
Protoss Morgus
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Marras 2010, 12:35

Seuraava

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 177 vierailijaa