Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

Valvoja: Uutistenkirjoittajat

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja Nadazan » 29 Elo 2011, 14:33

SnakeQ kirjoitti:immortali parannus on mahtava koska aina ennen immortalit jäi sinne jumalan selän taakse ampumatta ketään.


Sitä kutsutaan microksi, että liikuttaa ne immortalit ampuma etäisyydelle. On se hienoa, että Starreen tulee yks a-move rotu, jotta Teidän laisenne "Ei vittu miksi noi ei ammu" pystyvät myös pelaamaan.
Respect is earned not given o_O
Kuva
Avatar
Zerg Nadazan
 
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Loka 2010, 10:07

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja Mairou » 31 Elo 2011, 16:45

Nadazan kirjoitti:
SnakeQ kirjoitti:immortali parannus on mahtava koska aina ennen immortalit jäi sinne jumalan selän taakse ampumatta ketään.


Sitä kutsutaan microksi, että liikuttaa ne immortalit ampuma etäisyydelle. On se hienoa, että Starreen tulee yks a-move rotu, jotta Teidän laisenne "Ei vittu miksi noi ei ammu" pystyvät myös pelaamaan.


Eiköhän kaikki racet masters liigan alapuolella ole A-move raceja, mutta protossilta vaaditaan silti eniten microa koska tarvitset forcefieldejä jotta selviät. Muuten tulee terran stim a-movella murskamaan armeijasi. Turha tulla väittämään että protoss on amove race koska olet vain gold liigassa etkä tiedä pelistä mitään. Protossin pelaamiseen korkealla tasolla vaaditaan eniten microa, terranin ja zergin pelaamiseen enemmän multitaskingia.
Protoss Mairou
 
Viestit: 45
Liittynyt: 17 Huhti 2011, 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja Nadazan » 01 Syys 2011, 11:08

Zerg OP!

"Immortal Roach is pretty good against Stalkers"
Viimeksi muokannut Nadazan päivämäärä 13 Syys 2011, 14:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Respect is earned not given o_O
Kuva
Avatar
Zerg Nadazan
 
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Loka 2010, 10:07

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja Hyge » 01 Syys 2011, 12:25

Barracks nerffi nerffaa myös bunker rushia 5 sekunnila, eli lisää tavallaan bunkerin rakennusaikaa 5 sekunnilla alussa. Blizzu haluaa nerffata 11rax x2 buildia.
Terran Hyge
 
Viestit: 48
Liittynyt: 18 Syys 2010, 00:37

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja Gzimmi » 01 Syys 2011, 22:01

Ymmärrän barrakki nerffin jollain tasolla 1v1's hidastaa 2rax ym early tech buildeija. Mutta itse näen että se vaikuttaa teamgameissa aika paljon koska on monta esim. 2v2 mappia jossa on jäätävä ramppi. Otat sitten perus platina turpaan 100-0 joltain 2gate zea pushilta /discuss?
Random Gzimmi
 
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Tammi 2011, 20:31

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja Pinna » 02 Syys 2011, 20:39

Peliä EI balanseta 2v2, 3v3, eikä myöskään 4v4:ään. Pahoittelen vain kaikille kenen 2v2:det pilaantuvat. Ja uskon että viestin kirjoittaja myös tiesi tämän etukäteen.

"Protoss vaatii eniten microa."
Hah. Forcefieldien spämmäämiseen ei paljoa taitoa tarvita, toisinkuin esim. stutter step microon. FF:ien heittoon tarvitaan yhtä paljon taitoa kuin fungalienkin, ja fungalia usein kutsutaan microttomaksi spelliksi. Että niin.
Zerg Pinna
 
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Tammi 2011, 14:57

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja AxUU » 02 Syys 2011, 21:07

Pinna kirjoitti:
"Protoss vaatii eniten microa."
Hah. Forcefieldien spämmäämiseen ei paljoa taitoa tarvita, toisinkuin esim. stutter step microon.


Ok : )
Kuva

"Toivomme että 120€ lisäksi Satiini saa myös Welmun voitosta luvatun jäätelön."
Protoss AxUU
 
Viestit: 39
Liittynyt: 01 Helmi 2011, 23:22

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja Mairou » 03 Syys 2011, 03:07

Pinna kirjoitti:"Protoss vaatii eniten microa."
Hah. Forcefieldien spämmäämiseen ei paljoa taitoa tarvita, toisinkuin esim. stutter step microon. FF:ien heittoon tarvitaan yhtä paljon taitoa kuin fungalienkin, ja fungalia usein kutsutaan microttomaksi spelliksi. Että niin.


Kyllä se protoss vaatii eniten microa. Kaikki pro pelaajat ovat sitä mieltä kuten myös oGsMC: http://www.youtube.com/watch?v=xrCIX0hsRZA#t=85m18s

Tässä yksi syy myös minkä takia suurin osa wc3 pelaajista aloittavat pelaamaan protossia starcraftissa.
Protoss Mairou
 
Viestit: 45
Liittynyt: 17 Huhti 2011, 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja OOO » 04 Syys 2011, 00:25

Nadazan kirjoitti:
SnakeQ kirjoitti:immortali parannus on mahtava koska aina ennen immortalit jäi sinne jumalan selän taakse ampumatta ketään.


Sitä kutsutaan microksi, että liikuttaa ne immortalit ampuma etäisyydelle. On se hienoa, että Starreen tulee yks a-move rotu, jotta Teidän laisenne "Ei vittu miksi noi ei ammu" pystyvät myös pelaamaan.

Esim. zergiä vastaan jos immortaleja pitää edessä neural parasite tarraa ne, jos niitä pitää takana niiden range ei riitä ampumaan.
Protoss OOO
 
Viestit: 23
Liittynyt: 14 Kesä 2011, 21:51

Re: Starcraft 2 Päivitys 1.4.0

ViestiKirjoittaja craffyd » 23 Syys 2011, 16:10

Mairou kirjoitti:
Pinna kirjoitti:"Protoss vaatii eniten microa."
Hah. Forcefieldien spämmäämiseen ei paljoa taitoa tarvita, toisinkuin esim. stutter step microon. FF:ien heittoon tarvitaan yhtä paljon taitoa kuin fungalienkin, ja fungalia usein kutsutaan microttomaksi spelliksi. Että niin.


Kyllä se protoss vaatii eniten microa. Kaikki pro pelaajat ovat sitä mieltä kuten myös oGsMC: http://www.youtube.com/watch?v=xrCIX0hsRZA#t=85m18s

Tässä yksi syy myös minkä takia suurin osa wc3 pelaajista aloittavat pelaamaan protossia starcraftissa.

Ja MVP sanoi että terran on heikoin rotu. Hei cmon jos vittu yks MC sanoo varsinkin omasta rodusta jotakin niin kannattaako sitä uskoa ja ainut jotakin taitoa vaativa on ehkä blink stalker micro
Terran craffyd
 
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Heinä 2011, 03:48

Edellinen

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 142 vierailijaa