Cruzifixin blogi

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Wibang » 09 Elo 2013, 19:11

Faktat kuntoon lihapulla, ei tarvitse olla noin vihanen nuori vaikka lihava oletkin. Syy miksi sinusta ei kukaan pidä on se että olet vihainen kaikille, ei se että minä olen sanonut sinusta pahaa selän takana, kyllä sinä olet ihan itse maineesi hoitanut roskikseen. Fuzerille olen suoraan sanonut kyllä mitä mieltä olen roolista jonka hän on internettiin valinnut, ja muita en kyllä olekkaan kritisoinut, joten faktat kuntoon. ps. et ole koskaan kuulunut "hyviin", joten miksi kuvailet itseäsi näin.
Viimeksi muokannut Wibang päivämäärä 09 Elo 2013, 19:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Zerg Wibang
 
Viestit: 87
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 15:30

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Divinesia » 09 Elo 2013, 19:27

Vaikea uskoa että Azhrak haluaa supporttaa sitä, että Cruzifix suolaa kaiken mahollisen mitä Suomeen ja starreen voi liittää. Kriittisyys on hyvästä, mutta hitunen faktaa siinä pohjalla ei tekisi pahaa.

Anyhows, on hienoa että Suprin nimellä ratsastetaan ja haetaan omaa huomiota. Se on hyvä, että ollaan tehty sellainen vaikutus skeneen, että esimerkiksi tämä aloitteleva bloggaristi Cruzifix haluaa keksiä draamaa suprista, että saa omat lukemisluvut nousemaan. Fantasia on mustakin hyvä kirjallisuuden laji.

Ja arvon Grim, Wibang on tehny hitosti töitä ollakseen sen tason pelaaja mitä nykyään on. Ja on arvokas jäsen suprille.

Flai oli aikanaan Suomen huonotapaisin klaani ja puhui aina paskaa muista, kun huomasi että oma kyky ei riitä parempaan. Huomaan että mikään ei ole muuttunut. Flai on jo kauan sitten kuopattu, supr edelleen tekee omaa juttuaan.

Se riittäköön näytöksi suprista. Gl hf kaikki vihaajat ja rakastajat.

"You have enemies? Good. That means you´ve stood out for something, sometime, in your life." - Winston Churchill.
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja mightygrim » 09 Elo 2013, 19:37

Minusta voi puhuu pahaa nii paljo selän takana ku haluaa mut wibang sulla on tapana puhua paskaa jos et nyt ymmärtäny pointtia. Divi kyl mä ymmärrän et se o tommoselle säälittävälle ihmiselle wiballe kova saavutus pärjätä supr sisäsis peleis pelaamal 247 ja se on hienoo et tuet vähä jälkeejääneitä ihmisiä. Ja mul ei oo suprii vastaa mtn paitsi se ettette oo nähny mimmone wibang oikeesti on.
Wibang se et haukut mua lihavaks sattuu nii paljon ":(" kyl muaki ahistas olla sinä
Terran mightygrim
 
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Huhti 2013, 17:02

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Divinesia » 09 Elo 2013, 19:40

En allekirjoita että Grim ois lihava, oon ite luultavasti vielä paksumpi. ;)

Kyllä me Wibang jo tunnetaan, nimenomaan pelien ulkopuolelta. Joskus ollaan aamukuudeltakin vielä jauhettu syvällisiä Raidcallissa. :) On osoittanu kyllä olevansa oiva lisäys.

Mutta enpäs homostele enempää ettei Wibangin epenis kasva liikaa. :D Jatkakaa tästä.
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja mightygrim » 09 Elo 2013, 19:43

Edelleen wibang on "hyvä" tyyppi nii kaua ku se o joukon kärjessä jne
Terran mightygrim
 
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Huhti 2013, 17:02

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Wibang » 09 Elo 2013, 19:58

Koitahan rauhottua grimi ja ymmärtää se mitä sinulle sanotaan, me skenenä emme vihaisi sua jos et ois vittuileva ja dissaava kaikkia kohtaan ollu wolin betasta nykypäivään asti. Ja se että pidät minua kusipäänä johtuu vain ja ainoastaan siitä että fightlinessä ja sitä ennen en tykännyt sinun 400 rivin balancekirjoittelusta päivittäin skypessä ja siitä että dissasit muita pelaajia tiimissä joka päivä. Olen pahoillani että satun arvostamaan hyvää käytöstä.

"Edelleen wibang on "hyvä" tyyppi nii kaua ku se o joukon kärjessä jne" Ja taas niitä omia aivopieruja päästelet millä ei ole mitään perää.

Ei tarvitse edes psykologiaa opiskella jotta ymmärtää kaiken sun vihan mua kohtaan johtuvan siitä että et ole saanut ymmärrystä käytöksellesi ja balance itkuillesi aikanaan fightlinessä.

Mutta voit tietenkin yhä kirjoitella keksimiäsi asioita tänne jotta muiden kuva sinusta vain vahvistuisi.

Kuten sanottu, maineesi on vain sinun tekemisistäsi johtuvaa, ei muiden aikaansaannos.
Viimeksi muokannut Wibang päivämäärä 09 Elo 2013, 20:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Zerg Wibang
 
Viestit: 87
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 15:30

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Cruzifix » 09 Elo 2013, 20:05

NO NYT JÄTKÄT PÄÄSTIIN ASIAAN

Wibangin mukaan haen huomiota ja Divinesia leimaa valehtelijaksi. WAY TO GO BOYS.

Divinesia: Voit ihan vapaasti korjata mun valheet. Sana on vapaa. Minun ei tarvitse etsiä draamaa, kyllä te olette sitä ihan itse aikoinaan järkkäilleet.

Suprin nimellä ratsastaminen? Disgusting.

Viewseille on yks vitun lysti, jokainen lukee omasta tahdostaan. Ei ole väliä onko sielä 1000 viewsiä vai 2000, en tuu ikinä hyötymään tuolla blogilla, koska olen valinnut kärkkään kirjoitustavan.

"Flai oli aikanaan Suomen huonotapaisin klaani ja puhui aina paskaa muista, kun huomasi että oma kyky ei riitä parempaan. Huomaan että mikään ei ole muuttunut. Flai on jo kauan sitten kuopattu, supr edelleen tekee omaa juttuaan. "

Mä löydän teidän foorumeilta aika paljon jännää shittii jos alan etsimään sontakasasta. Mihin Flain kyky ei riittänyt?
Meillä ei ollut periaatteessa yhtää kilpailijaa... Se ettei pidetty flai tagia toukokuun jälkeen, ei tarkoita että meidän sc2 pelaajien jengi olisi mennyt yhtään minnekkään, edelleenkään tagille ei ole mitään väliä.
Terran Cruzifix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 14 Loka 2010, 14:25

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Chronos » 09 Elo 2013, 20:23

Tais osuu arkaan paikkaan?
Protoss Chronos
 
Viestit: 18
Liittynyt: 10 Heinä 2013, 20:05

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Divinesia » 09 Elo 2013, 21:01

Cruzi niinpä, disgusting munkin mielestä mutta silti sitä jatkat. Mikä vain sopii sun haarniskaan parhaiten, arvaan. Draama on piristävää joittenkin mielestä ja kaikenlainen mainonta on hyväksi. Joten sinällään toivottavasti ymmärrät että kun koitat ragepostittaa suprista, teet karhunpalveluksen meille. Sehän on vain ilmaista mainosta meille jos kirjoitat suprista. Ehkäpä tää siis pitää kääntää päinvastoin ja kiittää saamastamme huomiosta. Supr-paidat tulevat talvella myyntiin, ostahan omasi. ;)

Otamme kritiikin ilomielin vastaan, mutta ei me noteerata turhaa sensaatiohakuisuutta muuta kuin naureskelemalla Raidcallissa. On harmillista jos joku satunnainen lukija ottaa noi jutut todesta, mutta eiköhän me ajan mittaan osoiteta että sun kanta on sun kanta ja meidän kanta on toinen. Eipä se täällä sc2.fi foorumeilla todeksi muutu.

Joten, onnea postaukseen ja suprin sivujen kahlaamiseen. Screenshotteja odotellessa siitä miten hirveitä me ollaan. ;) Kiitos ja anteeksi.
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Cruzifixin blogi

ViestiKirjoittaja Cruzifix » 09 Elo 2013, 21:15

Ei nämä ole mitään rageposteja. En mä mitään menetä jos supri saa näkyvyyttä? Muiden menestyminen ei ole multa pois. Te ette ehkä ymmärrä sitä että mä yritän auttaa.

Vai että suprin paitaa tarjolla, no mikä ettei. Kai henkilölle joka on tuonu eniten näkyvyyttä saa paidan ilmaseksi?

Ehkä provoaminen ei oo ihan sun juttu. :lol: Siihen tarvitaan vuosien kokemus.


Edelleenkin arvon Divinesia, kun kerran tekstit on täynnä valheita, niin vaivaudu edes korjaamaan väärät väitteet ennen kuin alat väittämään valehtelijaksi.

Screenshotteja ei tule, koska nehän olisi phostoshopattu. ;)
Terran Cruzifix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 14 Loka 2010, 14:25

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 79 vierailijaa