Practice ja AT partner(s) thread

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja k00ma » 10 Marras 2010, 14:27

Taitotaso: SILVER / GOLD
Race: :protoss: :terran: :zerg:
Tarkoitus: kehittyä / pelailla huvin vuoksi.
Itse olen: :terran: :zerg:
Muuta: Battlenetis Kooma ID 218. peliseura on tervetullutta vaihtelua yksin pelailuun, messagee vaan. joskus irc:ssä @ #starcraft2.fi nikillä k00ma. pelailen aivan älyttömästi!
Zerg k00ma
 
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Loka 2010, 11:11

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Klunssila » 10 Marras 2010, 20:54

Taitotaso: Silver
Race: :protoss: :terran: :zerg: :random:
Tarkoitus: vaihtelua quick matchiin etc
Itse olen: Silver :protoss:
Muuta: Klunssila 620, ota yhteyttä. Pelailen yleensä iltaisin arkipäivinä. Viikonloppuisin milloin sattuu.
Protoss Klunssila
 
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Syys 2010, 09:33

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Kohtis » 11 Marras 2010, 05:45

Tän voi dellaa.
Viimeksi muokannut Kohtis päivämäärä 03 Tammi 2011, 10:11, muokattu yhteensä 4 kertaa
Terran Kohtis
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Marras 2010, 04:26

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja pokia » 11 Marras 2010, 10:22

Taitotaso: low plat
Race: :protoss:
Tarkoitus:treennailla mielluusti zergejä vastaan
Itse olen: low plat :protoss:
Muuta: iltaisin pelailen yleensä
E: pokia.428 unohtu
Viimeksi muokannut pokia päivämäärä 28 Marras 2010, 17:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Protoss pokia
 
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Loka 2010, 22:31

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Tigru » 11 Marras 2010, 23:50

Taitotaso: gold/lowplat
Race: :random:
Tarkoitus: Saada reeni kaveria 1on1 ja tietysti jos haluaa niin voi kokeilla myös muitakin tiimejä(2on2,3on3,4on4). Racella ei ole väliä :)
Itse olen: Terrani, jolla tullu mäiskittyä muutamat pelit :)
Muuta: Aikaa löytyy monta tuntia päivässä, riippuen koulu päivästä 16.00 jälkeen parhaiten saa tavoitettua. Mircistä löytää nimeltä Kekeroz. Battlenet: Tigru.639! Löytyy myös mikit,tessut,ventit yms koneelta jos haluaa kommunikoida :ugeek:
Terran Tigru
 
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Marras 2010, 23:45

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja Malecious » 11 Marras 2010, 23:56

Ei pahalla kenellekään, ja jos modet pitää ylimääräsenä voi poista vapaasti..

Mutta suosittelen pelaajia jotka tänne postaavat kattomaan vanhoja postauksia, että jospa niissä olisi sopiva harjotus kumppani. Olen aika varma että ainakin muutama ei ole viellä paria saanut, mutta lukemalla muiden posteja löytäisi sen.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja separi » 28 Marras 2010, 01:14

Taitotaso silvergoldista - platinumiin
Race :protoss: :terran: :zerg: mid platinum Terrani main/ tossi sillon tällon, zergginä no jos yks sana kuvaamaa ni ripuli
Tarkoitus Iha 1v1 reeniä Taikka tiimiä 2v2 harjotella vähä buildeja etc.

Oon ollu vähä inaktiivisempi hiljattain, koska ei yksinkertasesti ole kerenny olin 10 latinumissa mutta paraillaan melkee 40.
Aattelin alkaa taas pikkasen pelailemaa ko nyt kerkeis jotenki. Joten ei muutaku yhteyden ottoja! Kommunikointi käy minun osalta (=

Bnet ID Sepi.264
Viimeksi muokannut separi päivämäärä 30 Marras 2010, 13:26, muokattu yhteensä 2 kertaa
Terran separi
 
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Marras 2010, 22:59

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja HYPNOTOAD » 28 Marras 2010, 18:39

taitotaso gold tai parempi... mielellään parempi
race :random: :protoss: :terran: :zerg: mielellän joka vois pelaa kaikkia jotta vois treenaa kaikki matchuppeja, muttei mikään pakko tosiaankaan... jos pelaa vaa yhtä nii mieluiten :zerg: tai :protoss: .
itse olen Gold protoss HYPNOTOAD.668. osaan myös jonkunverran :zerg: ja :terran: , mutta ehkä silver tasolla ja yksipuolisesti.
tarkoitus treeniä ehkä huvikseen AT. Tarkoitus että sais harjoteltuu macro pelejä ja omia heikohkoja matchuppeja tällä hetkellä PvZ ja PvP. Ei mitään mega totista, mut tarkotus päästä platiniumiin enne joulua :)
Random HYPNOTOAD
 
Viestit: 25
Liittynyt: 28 Marras 2010, 18:28

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja HonIE » 29 Marras 2010, 16:41

Taitotasosi: Diamond

Race:si : Olen kiinnostunut kaikista raceista, eli :protoss: :terran: :zerg: (huom. haluan vain pelata mainiasi vastaan), sillä haluaisin paljon harjoitusta, kun nyt on alkanut kiinnostamaan tämä SC2 enemmän.

Itse olen: Diamond 1500+ Terran

Tarkoitus: Harjoitella 1on1 peliä. Tämä sisältää makro orientoitua peliä sekä myös kuinka oppia pelaamaan "juustoa" vastaan. Myös olen ok pelaamaan vs henkilöitä vs jotka haluavat koittaa uusia buildeja vs tiettyjä buildeja vastaan.

Bnet ID : HonIE.725

Tietoa minusta: Teen 12 tunnin vuoroa, joten minulla on joskus paljon töitä, mutta sitten on paljon vapaapäiviä. Viikonloput ovat 50/50 joilloin voin pelata.

Edit: Muokkaan tätä siten, että jos joku haluaa tulla paremmaksi pelaajaksi (tämä nyt eniten koskee Terran pelaajia, en ole muilla roduilla paljon pelaillut) niin voit ottaa yhteyttä ja kyllä minulla on aikaa jutella / ottaa 1on1:siä sinua vs ja kertoa mitä mieltä olen sinun strategiasta / yleisestä pelaamisesta (macro/micro/scout/päätöksenteko).
Viimeksi muokannut HonIE päivämäärä 30 Marras 2010, 16:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Terran HonIE
 
Viestit: 7
Liittynyt: 24 Marras 2010, 10:01

Re: Practice ja AT partner(s) thread

ViestiKirjoittaja SebastianJSL » 29 Marras 2010, 21:07

Taitotaso: Bronze ja mieluiten parempi

Race: :protoss: :terran: :zerg:

Tarkoitus: Harjoittelua 1v1, oikeastaan kaikentyyppinen harjoittelu. Micro/Macro ja miten counteraa minkäkin.

Itse olen: :protoss: , pelaan vain 1v1, Suomalainen, 20 vuotias

Muuta: Oikeastaan olen 24/7 online, ammattikoulua käyn joka vie jonkin aikaa päivistä. Tällä hetkellä TOP-jakso meneillään (5viikkoa) ja työpäivät 12:00 - 18:00, yleensä pääsen pari tuntia aikaisemmin. Ja ajatuksena olisi oppia peliä kunnolla mutta tuntuu että tarvitsee jonkun joka sitten ihan kädestäpitäen auttaa raasua Tähtäkräftäämistä :)

IRC mahdollisuus on jos on tarpeen. Skype on nikillä: SebastianJSL

Semmonen sivuseikka vielä että jotkut päivät menee COD: Black OPS (PS3) peliä pelatessa kun mennin ilmoittautumaan pienimuotoiseen suomi liigaan. Mutta ajatuksena olisi päättää koko 5vuotinen konsoli FPS ura ihan tyystin kun se vain on tiellä :D

blaablablaa..
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
There Is No One Who Loves Pain Itself, Who Seeks After It And Wants To Have It, Simply Because It Is Pain
Avatar
Protoss SebastianJSL
 
Viestit: 102
Liittynyt: 20 Syys 2010, 08:26
Paikkakunta: Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa