[EDIT] Lania Helsinkiin 29.7-1.8

[EDIT] Lania Helsinkiin 29.7-1.8

ViestiKirjoittaja Zoultx » 07 Heinä 2010, 11:52

Hei!

Oon tässä miettinyt mahdollisuutta järjestää lanit siinä 27.7 SC2 julkaisujen paikkeilla. Vaikka itse en asu Helsingissä päin, uskoisin että paikkana paras mahdollinen koska suurin osa siellä kuitenkin asuu.

Riippuen kiinnostuneiden määrästä sekä marsin suhteesta jupiteriin, voisin koittaa järkätä sopivia tiloja lan-tiloiksi.
Pelin henki olisi luonnollisesti oman koneen tuominen paikalle. Tapahtuman kesto olisi siinä 3-4 pvä.
Yleisen pelailun sekä hauskanpidon lomassa voisimme mm. pitää turnauksen, jonka rahoituksen osallistujat maksaisivat.

Mikäli kiinnostuneita löyty, nimeä vain rohkeasti alle.
Myös ideat & ehdotukset ovat tervetulleita! ;)

EDIT; Lanit pidetään 29.7 - 1.8 ja tiloiksi saamme opetusluokan TKK:lta Helsingistä.
Lisäinfoa liittyen mm. maksamiseen sekä nukkumatiloihin yms. tullaan postaamaan mahdollisimman nopeasti.

:zerg: Zoultx aka J-P
Viimeksi muokannut Zoultx päivämäärä 15 Heinä 2010, 14:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Terran Zoultx
 
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2010, 18:26
Paikkakunta: 02-Alue , Turun lähistöllä.

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja Malecious » 07 Heinä 2010, 14:04

Level 7 topic. Aikomus järkkää lanit just sillä päiväl sinne ;)
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja Zoultx » 07 Heinä 2010, 14:26

Malecious kirjoitti:Level 7 topic. Aikomus järkkää lanit just sillä päiväl sinne ;)


Uskoisin että siellä on kuitenkin rajoituksia mahdollisten osallistuja-määrien kanssa.
Lisäksi paikkojen varaaminen ei ole ihan yksiselitteistä? Joskus olen itse ollut siellä, ja se nyt on vähän ollut säätämistä kun siellä on ymmärrettävistä syistä muitakin asiakkaita pelaamassa muita pelejä.
(Huutavat CS-penskat jee!)

Mikäli jonkinlainen Lan-tapahtuma järkätään ns. yksityisiin tiloihin, on mahdollista mm.

- organisoida istumapaikat paremmin (haluaa istua ystäviensä vieressä jne, paikoista voidaan keskustella etukäteen)

- tilaisuus järjestää optimaalisen kokoiset lanit (esim. jos vrt. nettikahvila-lan:a niin paikkoja on rajattu määrä, varsinkin kun ottaa mukaan em. muita pelejä pelaavat asiakkaat)

-Omalla 'raudalla' pelaaminen

-Luotettavissa tiloissa pelaaminen - yksityistilaisuus niin helpompi valvoa ketä sinne tulee ja menee.

Noi nyt ainakin tulee mieleen.

:zerg: Zoultx aka J-P
Terran Zoultx
 
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2010, 18:26
Paikkakunta: 02-Alue , Turun lähistöllä.

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja JuNii » 07 Heinä 2010, 15:01

Mitäs tämä lysti kustantaa? Ja olisiko nämä lanit sitten vain 27.7? vai olisivatko yön yli (parin päivän).. myöskin katsoin että 27 on tiistai mikä on omasta mielestä huono päivä. Mutta alustavasti itseäni ainakin kiinnostaa.
Protoss JuNii
 
Viestit: 115
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 19:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja Zoultx » 07 Heinä 2010, 15:28

JuNii kirjoitti:Mitäs tämä lysti kustantaa? Ja olisiko nämä lanit sitten vain 27.7? vai olisivatko yön yli (parin päivän).. myöskin katsoin että 27 on tiistai mikä on omasta mielestä huono päivä. Mutta alustavasti itseäni ainakin kiinnostaa.



Hei!

Kustannukset määräytyvät lähinnä osanottajien määrästä sekä vuokratusta tilasta. Uskoisin hinnan kuitenkin olevan tolkuissaan eli +/- 15€ MAX.

Tapahtuman pituus olisi noin 3-4pvä, päiviä ei ole vielä lyöty lukkoon. Ns. pidennetty vkonloppu kuullostaa allekirjoittaneen näkökulmasta kaikkein järkevämmältä. ( 29.7 - 1.8.).

Pyrin kertomaan lisää tiloista jahka saan ne tässä järjestettyä mikäli kiinnostusta riittää.
Eiköhän tästä vielä kunnon karkelot saada aikaiseksi 8-)
Terran Zoultx
 
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2010, 18:26
Paikkakunta: 02-Alue , Turun lähistöllä.

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja Seinis » 07 Heinä 2010, 16:14

mun mielestä hyvä idea, paljon parempi kuin lvl7
Protoss Seinis
Uutistenkirjoittaja
 
Viestit: 219
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 19:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja Naama » 07 Heinä 2010, 16:36

jos on porukkaa tulos nii voisin tulla
<Gulch> no jos naamasta olis toine samanlaine klooni, joka pelais zergii, niin kyl se terran naama voittais aina
Terran Naama
 
Viestit: 68
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 14:11

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja ZhuGeLiang » 07 Heinä 2010, 17:59

nukutaankome?

Itse olen 15-v, olisko se silti mahdollista etta paasen sinne? Ja voisko joku kaveri vantaans antaa kyydin?
Zerg ZhuGeLiang
 
Viestit: 78
Liittynyt: 18 Kesä 2010, 19:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja Seinis » 07 Heinä 2010, 18:24

Eiköhän tuo jotenki onnistu, tuskin porukat sinne koneitaan kantaa. Ja joo aion itse ainakin nukkua :) Otan vaikka patjan mukaan tjs. Ja pääsemisesi on varmaan eniten kiinni vanhemmistasi :).
Protoss Seinis
Uutistenkirjoittaja
 
Viestit: 219
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 19:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lania Helsinkiin 27.7 tienoilla

ViestiKirjoittaja Ouga » 07 Heinä 2010, 19:01

Voiko tollainen sitten toimia jos ei jengi tuo koneitaan? Mikä tila tarjoaa semmoisen määrän koneita tarjoaisi? Näkisin omat koneet pakollisena toimenpiteenä, voin toki olla kujallakin.
Protoss Ouga
 
Viestit: 33
Liittynyt: 02 Heinä 2010, 22:15

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron