Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 14 Elo 2010, 21:23

Okei ekaksi moi kaikille. ;)

Ja sitten SUORAAN asiaan, elikkä olen pelaillut terranilla protosia vastaan AI:nä, ja hävinny miljoonia kertoja, koska joko sillä oli colossus ja mulla ei ollu vikingijeä, tai se tulee monella zealotilla + parilla stalkkerilla rushaa. Mutta loppu tulos oli aina kuolema, aivan sama vaikka kokelin monia eri taktiikkoja ja muita se tuli aina mun yläpuolelle. :(

Mutta äskettäin voitin sen ihan tyhmällä takulla, elikkä aattelin kun tarvin kaasua vikingeihin että voisin tuhota sen colossuksen. Niin jouduin käyttämään vain marineja ja helioneja koska niihin ei tarvi kaasua.
Ja sittenku tullu ensinmäinen vikingi ulos nii aloin mennä tekee tankkeja ja bansheetä + jonkun ajan päästä marauderejä.

REPLAY!
http://www.starcraft2.fi/replay/showRep ... replay=215

Katsokaa ja sanokaa mitä pitäisi tehä/muuttaa/vaihtaa ja muuta korjailkaa mun taktiikkaa, koska alotin vasta eilen myöhään illalla pelaan SC2. Eikä minulla ole SC1 kokemusta vain WC2 ja WC3 kokemusta löytyy.

Ja onhan teksti selvää?
Tein sen aika nopsaa!
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

ViestiKirjoittaja FiNDoR » 14 Elo 2010, 21:55

Täälä on varmaa paljonki porukkaa jotka osaavast neuvoa paremmi kuin minä mut iha aluks vois vaikka orbital commandin tehä siinä ekan raxin jälkeen ja Scvitä pitäis kyl tehä varsin paljo enemmä kui mainis olevat 13sta
Terran FiNDoR
 
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 01:04

Re: Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 14 Elo 2010, 21:58

FiNDoR kirjoitti:Täälä on varmaa paljonki porukkaa jotka osaavast neuvoa paremmi kuin minä mut iha aluks vois vaikka orbital commandin tehä siinä ekan raxin jälkeen ja Scvitä pitäis kyl tehä varsin paljo enemmä kui mainis olevat 13sta


Ja en tiedä viel paljon on OK SCV:t joten oon aina pistäny jonku verran.
Niin ja minulla on vielä ongelmia mid gamessa ja late gamessa kun resurssit on jtn 600-1000 ja omasta mielestäni on vähän huonoja unittejaki sillon :/.
Viimeksi muokannut MeteoRain päivämäärä 14 Elo 2010, 22:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

ViestiKirjoittaja Malecious » 14 Elo 2010, 22:01

Imo en harjottelis AI kaa, koska niillä on etu incomes ja muutenkin. Niitten APM on 1000 kanssa.

Ja botit on helpoin voittaa kaikilla rusheilla(kuten rax rush).
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

ViestiKirjoittaja FiNDoR » 14 Elo 2010, 22:50

Missasin tossa vähä pointin mitä tarkotin et mitkä o huonoja unitteja ja milloin. Mut basea kohti SCVeitä pitäis olla se 26-30, johon o laskettu kummatki kaasut.
Terran FiNDoR
 
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 01:04

Re: Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 14 Elo 2010, 22:59

FiNDoR kirjoitti:Missasin tossa vähä pointin mitä tarkotin et mitkä o huonoja unitteja ja milloin. Mut basea kohti SCVeitä pitäis olla se 26-30, johon o laskettu kummatki kaasut.


Tai itse asiassa ei oikeestaan huonoja mutta niitä on niin vähän :/
ku oon tottunu WC3 tyyliseen että rahaa ei tuu kuin **** jtn
Avatar
Protoss MeteoRain
 
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 21:28

Re: Terran Vs Protoss (Very Hard AI harjoittelu)

ViestiKirjoittaja DartVaneri » 16 Elo 2010, 00:15

hyvänä vinkkinä että tee SCVitä kokopelin ajan (tai kun 3 basee up and running ni hyvä lopetella) ei ainakaan jää vajaaks, maalaisjärkeäkin saa käyttää jossei expaamaan pääse ni turha tehä 60scv yhtee basee
Protoss DartVaneri
 
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Heinä 2010, 17:52


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron